![]() |
New.
obvious. ik heb niks nieuws tho. behalve een vreemd gevoel in mijn maag en ik vermoed dat het voedselvergiftiging is, maar ik weet niet of het van de kip of de smoothie of de yoghurt komt :mad:
|
Ik heb nieuw veel te veel cadeautjes voor mn verjaardag:
3 bij elkaar passende zilvere armbandjes boeken; Problemski hotel & Verslag van Brodeck dvd's; Cold Mountain, Big Fish, Un Long Dimanche.., Titanic special edition :o bakvormpjes incl baby uil vormpje en mini springvorm oven handschoen servetten tapas boekje 2 koffie kopjes versgemalen koffiebonen geluksflesje douchegel, douchescrub & bodylotion ketting met olijfgroen ovale glazen steen parfum; Inspiration van Lacoste lingerie enorme fles mede bioscoop kaartjes voor Zomerhitte kaarten en straks nog meer :eek: het wordt bijna genant zoveel. |
|
Neurotic Deathfest combiticket, AH knoflook olijven, twist-of bavaria'tjes, AH cassavechips, groene thee met ginseng, plakken komijne kaas (*O*), wortelvitaminesap, cheap ass energydrink.
|
Boodschappen
Loon (Y) Kaartje Digitalism |
Citaat:
|
22 mei(Y)
|
|
Hehe ik kan ook gratis, plus gratis booz, maar ik ga al naar een andere partay.
|
ontopic: Chocolade vla, beschuiten, chocolademelk, kipkerrie salada, aanmaak limonade, zak chipz, broodjes, knakworsten, sigaretten en soepjes!
|
spijkerbroek en vis en woksaus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic Zone of the Enders voor PS2 cadeau gekregen, teringvet. Weer een vriend die ook bij mij in de flat komt wonen (y) |
http://www.sporthokej.cz/celokompozi.../767_0_tn2.jpg
<3 + een rol tape jammer alleen dat net t seizoen is afgelopen |
cigs die nu alweer bekant op zijn
treinkaartje shoez optimel drinkje mmm |
Citaat:
Ik kocht gisteren sigaretten en heb er nu ook nog maar een over, yesserdepess :( |
- Tijdschriften
- Sigaretten - flesje evian |
No claim eindelijk op mn rekening (Y)
|
deodorant en een film maar de film is niet voor mij :(
|
niks :( mn geld is bijna op en ben gedwongen een zeer beperkt leven te leiden/lijden :( moet nog een paar dagen wachten op loon
|
Citaat:
|
ja fuck ik ben gestopt maar eigenlijk niet maar eigenlijk ook wel :mad: en hier ligt nog een half pakje dat schreeuwt om opgerookt te worden en dat ga ik zo maar lekker doen ook HA AHAHAHAHA.
ontopic: niets |
4 rollen inpakpapier
platform - houellebecq nooit meer slapen - hermans 2 bruna nijntjes chille V&D salade |
Dr. Denimn Antifit.
Supervet Toy Machine shirt + Nixon shirt (2 voor de prijs van 1, gravity zero is soms best nog wel cool) |
eten, spijkerbroek, runningschoenen, engelse boeken, koyaanisqatsi.
|
DVD van 't Schaep Met De 5 Pooten.
|
4 zomer shirtjes.
Waarvan een roze polo en n blauwe <3 boodschappen sigaretten |
No one belongs here more dan you - Miranda July
|
^ik vond het een redelijk boek, beetje gehyped.
|
Citaat:
|
vliegtickets naar valencia whoo
|
nou waarschijnlijk heb ik binnen 24 uur deze:
http://www.letsgodigital.org/images/...5700_zoom3.jpg I wants it yez. |
Oh my whut?! :eek:
|
ja ze hebben hem bij de V&D voor 150 euro en ik ben al langer op zoek naar een goeie superzoom ( dus geen spiegelreflex) en deze heeft goeie reviews. en nouja dan wacht ik gewoon ff met mijn kaartje voor werchter kopen, alhoewel het op zich allebei deze maand zou kunnen. Ik denk dat ik hem morgen haal voor ik naar nijmegen ga:)
|
Heel erg vet. (y) Ziet er mooi uit.
|
om te zien vind ik het een beetje een yoshi de nijs maar qua functies denk ik dat het een heel goed ding is(y)
|
Witte 'clutch'.
Zwarte legging. Zwarte bh met roze strikje. Zwarte peeptoe pumps met strik. Warme chocomel en carrot cake mmm. |
Pannekoeken
Sigaretten Zakje chips |
Ik heb heel veel boodschappen (Pizza's, pindakaas, vleesch, aardappels, boontjes, chips, bapao's, thee etc.)
2 kleuren groen kohlpotlood Zwarte en witte oogschaduw met glitters Paracetamol Een zakje met Zak-afsluiters |
1 fles Jägermeister; inhoud 700ML
1 fles Jägermeister; inhoud 1000ML |
Zo, jij bent zeker niet van plan om flink te gaan zuipen? :cool:
|
Citaat:
De fles Jägermeister is eigenlijk meer voor morgen om tijdens een andere verjaardag op te zuipen. Ik had je vraag ook kunnen beantwoorden met: ja. |
|
bakje tapenade, turks brood, fruit van de markt in Wageningen..
en een creative soundblaster geluidskaartje voor een euro uit een tweedehands winkel.. perfect dingetje.. |
No claim is binnen yeahyeahyeahyeah.
Eindelijk uit de rooie cijfertjes. *O* |
- loon.
- Bromfiets rijbewijs, geslaag *O* - router. |
Ik ben maar weer eens op de skate toer gegaan: vans en een nikita broek. Omdat ik een broek en schoenen nodig had maar geen tijd had. En dit stiekem toch het lekkerste zit (en het langste meegaat).
|
Canon Digital iXUS 860 iS
4 gig SD kaart tasje http://www.diskidee.nl/uploads/magaz...lIXUS860IS.jpg http://sohoa.net/News/Camera/May-anh...lutegadget.jpg |
Nog wat verlate verjaardagscadeautjes:
geld luchtje sieradenkistje cadeaubon van de v&d verder; drankje entreekaartje strippenkaart treinkaartjes cadeautje voor vriendin ontbijt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |