![]() |
Battlefield Heroes
De nieuwe gratis te downloaden, gratis te spelen online shooter van EA heet Battlefield Heroes. Verder in dit jaar zal je het kunnen downloaden maar heb al erg hard gelachen om de promotie video op de officiële website: http://www.battlefield-heroes.com/video
Kan zoiets werken of zullen ze er toch geld voor gaan vragen? Team Fortress look-a-like? :) |
Dat ziet er grappig uit! :d maar ik snap er geen bal van, waarom vragen ze er geen geld voor? Wordt je misschien dood gespammed door reclame?
|
Even een quote van Tweakers d'r tegen aangooien:
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha, meesterlijk:D
lijkt me inderdaad een leuk spel:P |
Zolang het lekker speelt en de reclame niet te aanwezig is, gaat het wel leuk worden.
|
Gratis, daar gaat mijn Zeeuwse hart altijd sneller van kloppen.
|
Dat filmpje kwam ik laatst al ergens tegen, leuke trailer. Ben benieuwd of het ook leuk speelt.
|
Ziet er stoer uit.
|
Omg, eindelijk een trailer die me lachspieren aan het werk zet :cool:
|
|
Even een up.
Wie spelen het nog? :o |
Is het al uit dan?? :o
|
(closed) Beta toch?
|
Dit spel komt echt nooit uit ..
|
Spel is gisteren live gegaan :p
|
Ik ben het nu aan het installen.. word vast dolle pret.
|
ik ben level 12.
het is inderdaad een leuk spel. en het is gratis maar je kan extra spullen kopen zoals vette kleren en meer experience. deze kan je ook vrijspellen door te lvlen ook all moet je voor de echt vette shit natuurlijk wel een hoog level zijn :P maarja alles beter dan die pay 2 play games. tegenwoordig bovendien geven de extra kleren nog geen echte voordellen behalve dat je er vet uitziet veel plezier met spelen allemaal.. Royals FTW xD |
Verschrikkelijk spel, maar toch leuk initiatief dat het 'gratis' is.
|
vind je? ik vind het geweldig..
wat is er volgens jou zo slecht aan dan? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |