Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Poema's of Acda en de Munnik???? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=167996)

Poehee 25-07-2002 12:06

Poema's of Acda en de Munnik????

Deze stelling is vrij simpel......

Waneer is Acda en de Munnik beter, in of buiten de Poema's?

Ik zelf vind het veel beter als ze dit NOOIT meer zouden doen...

Goed,

MZZLs

Robje

substantial 25-07-2002 13:47

hmz
kvind ze eigenlijk in beide formaties erg goed

jnieuwelaar 25-07-2002 15:07

allemaal van die zeiknummers.

Wim Wok 25-07-2002 15:09

vind die zanger van van dikhout de nummers van de poema's verneuken, dus ga ik voor acda en de munnik

Vinzz 25-07-2002 15:16

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

freggelfreak 25-07-2002 15:57

acda en de munnik zonder de poemas zijn beter. die stem van die zanger van van dik hout past idd niet goed bij hum stemmen.

Ufke 25-07-2002 15:58

Citaat:

Wim Wok schreef:
vind die zanger van van dikhout de nummers van de poema's verneuken, dus ga ik voor acda en de munnik
ja hier ook, hebben soms wel geinige nummers...

MCH 25-07-2002 16:09

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

jnieuwelaar 25-07-2002 16:31

Citaat:

freggelfreak schreef:
acda en de munnik zonder de poemas zijn beter. die stem van die zanger van van dik hout past idd niet goed bij hum stemmen.
Past er wel bij, maar bij het laatste nummer van hun wordt die er zo lomp doorheen gemixt dat het totaal niet klinkt.

wilhelm 25-07-2002 18:40

A&M maken van die hollandse spruitjesmuziek, kan me niet echt boeien eigenlijk maar echt slecht is het nou ook weer niet..Dat houten hart vind ik zo'n dramatisch kwijlnummer, echt 4 minuten lang gezeur, niks aan.
Van dik hout vind ik dan wel beter, stil in mij en de stilte valt zo hard vind ik echt goede nummers, hoewel het mijn muzieksmaak eigenlijk niet echt is.

Blubje 25-07-2002 18:55

Citaat:

wilhelm schreef:
A&M maken van die hollandse spruitjesmuziek, kan me niet echt boeien eigenlijk maar echt slecht is het nou ook weer niet..Dat houten hart vind ik zo'n dramatisch kwijlnummer, echt 4 minuten lang gezeur, niks aan.
Van dik hout vind ik dan wel beter, stil in mij en de stilte valt zo hard vind ik echt goede nummers, hoewel het mijn muzieksmaak eigenlijk niet echt is.

houten hart is toch van alleen Van Dik Hout?? :s

hm ik vind A&M zonder de poema's beter want ik vind Van Dik Hout echt zulke zeikmuziek, A&M daarentegen maken leuke teksten en dr zit vaak ook nog wel een leuke melodie bij, VDH heeft ook wel goeie teksten maar de melodieen vind ik minder boeiend zegmaar :)

Poehee 25-07-2002 19:00

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:

houten hart is toch van alleen Van Dik Hout?? :s

Nee helaas zou ik moeten toegeven da dit liedje gemaakt is door de Poema's (het meest schandelijke van deze eeuw)

MZZLs

robje

jnieuwelaar 25-07-2002 19:20

Citaat:

Poehee schreef:

Nee helaas zou ik moeten toegeven da dit liedje gemaakt is door de Poema's (het meest schandelijke van deze eeuw)

MZZLs

robje

hmm nee dat is het ook weer niet. Maar goed beargumenteer!!

Rhinus 25-07-2002 19:31

Citaat:

Wim Wok schreef:
Vind die zanger van van dikhout de nummers van de poema's verneuken, dus ga ik voor acda en de munnik.

Poehee 25-07-2002 20:50

Hmz aedm rules alleen jammer dat nie iedereen dat met me eens is...... kom op mensen deze mannen verdienen een vette hit!!!!!!!!

jnieuwelaar 25-07-2002 20:55

Citaat:

Poehee schreef:
Hmz aedm rules alleen jammer dat nie iedereen dat met me eens is...... kom op mensen deze mannen verdienen een vette hit!!!!!!!!
Hebben ze die niet al 12 gehad ofzo?

Poehee 25-07-2002 20:58

Wat noem jij VETTE hits? kijk ik bedoel niet of nooit geweest was aardig goed... en af en toe zie je nog eens een liedje van ze langs komen op de box (brussel moeten heten LIVE is egt een vette video) maar goed valt allemaal wel mee....

MZZLs

Robje

jnieuwelaar 25-07-2002 21:02

Citaat:

Poehee schreef:
Wat noem jij VETTE hits? kijk ik bedoel niet of nooit geweest was aardig goed... en af en toe zie je nog eens een liedje van ze langs komen op de box (brussel moeten heten LIVE is egt een vette video) maar goed valt allemaal wel mee....

MZZLs

Robje

ik geloof dat iedereen in NL en belgie ze wel kent. Hoger kunnen ze niet komen.

Poehee 25-07-2002 21:06

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

ik geloof dat iedereen in NL en belgie ze wel kent. Hoger kunnen ze niet komen.

Dachten we dat ook niet van Lee Touwers?

Maar goed mijn gymleraar zei altijd.... Je moet jezelf altijd kunnen verbeteren anders ben je perfect.... :rolleyes:

MZZLs

Robje

jnieuwelaar 25-07-2002 21:17

Citaat:

Poehee schreef:

Dachten we dat ook niet van Lee Touwers?

Maar goed mijn gymleraar zei altijd.... Je moet jezelf altijd kunnen verbeteren anders ben je perfect.... :rolleyes:

MZZLs

Robje

Ja maar Lee Towers is niet a&m he. Tot nu toe hebben acda en de minnik gewoon enorm veel bereikt. Hoe je het wendt of keert. Die 2 zullen het later ook echt wel rustiger aan gaan doen. En trouwens Lee Towers zingt Engels, dus hij kan het veel verder schoppen dan acda en de munnik.

Poehee 25-07-2002 21:21

Ik hoop dat ze het NOOIT rustiger aan gaan doen... En een engels album zou misschien ook wel heel leuk kunnen zijn!

MZZLs

Robje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.