![]() |
interview reuma patiënt
Hallo,
Ik ben Charlotte de Haan en ik zit in het eerste jaar van de HBO-V. Voor een opdracht moet ik een interview houden met een reuma patiënt. Dus ik hoop dat iemand mijn vragen zo volledig mogelijk kan beantwoorden. Alvast hartelijk bedankt!Interview met een reumapatiënt: 1. wanneer is bij u de reuma vastgesteld? 2. Met welke klachten is het bij u begonnen? 3. Welke vorm van reuma is bij u vastgesteld? 4. Bij wie bent u allemaal onder behandeling geweest? 5. Gebruikt u medicijnen? 6. Heeft u ook bijwerkingen van de medicijnen? 7. Is er veel aan u leefstijl veranderd sinds u reuma heeft? 8. Voelt u zich ook patiënt? 9. Moet u regelmatig op controle komen? 10. Worden de hulpmiddelen en behandelingen voor u vergoed? 11. Heeft de reuma invloed op uw gedrag? 12. Maakt u gebruik van mantelzorg? Zo ja welke? 13. Zijn er momenten dat u er meer last van heeft? 14. Wat kan een hbo-verpleegkundige voor u betekenen? 15. Hoe zou u willen dat verpleegkundigen u benaderen? (met u omgaan) 16. Heeft u chronische ziekte ook gevolgen voor uw familie? |
=> CG.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |