![]() |
Kazaa Zegen of zonde????
Nou zeg het maar.....
Zegen (y) of Zonde (n) ? MZZLs Robje :D |
twee keer de helft
|
een zegen als je het gebruikt om bands te ontdekken en als je eht goed vind de cd's KOOPT
een zonde als je alleen maar download en nooit een cd KOOPT in de winkel |
Voor onbekende bands moet je Winmx gebruiken
|
Citaat:
Das misschien een beetje off-topic :confused: Mzzls Robje :D |
Citaat:
ga een fiets stelen jij |
Ja dat is ook off-topic!!!
Mzzls Robje :D |
Nou ehm ik vind Kazaa wel handig :) Sommige cd's zijn hartstikke duur.. En om nou elk liedje dat ik leuk vind op single te kopen.. Ik wil ook nog wel andere leuke dingen doen...
|
Ja wel handig.. als ik iets namelijk echt goed vind, koop ik zowiezo wel een keer de CD.
|
Citaat:
kazaa en dergelijke hebben er juist voor gezorgd dat ik van bepaalde artiesten cd's ben gaan kopen. en het is handig voor b-sides, live/acoustic tracks etc. hoewel die soms moeilijk te vinden zijn |
bij mij heeft het hele internet en download gebeuren mij alleen maar gestimuleerd om meer albums te gaan kopen
je leert veel meer kennen en als echte muziek liefhebber wil je toch wel een origineel album Rat |
Ik vind het niks.
1 topic over dit gebeuren is leuk, maar is dit niet teveel... |
Bestwel een zegen jah, vooral nu AG niet meer in gebruik is. Alleen wel jammer dat ik heel veel liedjes niet meer kan vinden.
Ik koop nog steeds wel gewoon veel cds hoor, daarin heeft kazaa mij niet beinvloed. Ik zoek voornaamlijk naar nieuwe bands op kazaa, en als ik die goed vind dan haal ik er een cd van. |
Citaat:
|
live-optredens vind je vaak ook op kazaa...
natuurlijk is kazaa een zegen, alleen spijtig dat mijn pc er vaak van tilt slaat :( |
grote zegen!!!
nu bespaar ik al dat geld dat ik nodig zou hebben voor CD's en kan ik dat in me kledingbudget stoppen :D |
ff on-topic: moet dat
Citaat:
|
Ik verdien(de) geld met KaZaA en soortgenoten, dus ik vind het wel fijn. (y)
[off-Topic]Nou verdomme Kirk22 dan ge ik wel bij jnieuwelaar liggem![/off-Topic] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |