![]() |
Uitgaan outfits
Hey ff een vraagje....vaak als je bij die grote feesten/festivals komt zie je meiden met hele aparte/blote/geinige outfits rondlopen.
waar kan je die kopen??? Dat is tenminste een keer wat anders...:):P |
Misschien is dit wel iets voor jou hehe :p
|
WW
|
Nou ja of gwoon...wat trek jij aan als je uitgaat?? ik als ik gwoon uitga dan meestal een rokje met een shirtje erboven
|
Een spijkerbroek en een polo
|
haha...denk niet dat je mij over straat gaat zien met jarretels:P
|
Heh wat jammer, daar gaat mn kans.
Als ik uitga trek ik gewoon normale kleding aan :confused: |
wat is normaal bij jou?? want soms zie je toch meiden erbij lopen en dan denk ik blij dat ik gewoon een broek aan mn reet heb:P
|
Tja, normaal is bij mij gewoon een normale broek plus een shirt/hemdje whatever, met wat 'leuke' accesoires, ik hoef geen modeshow te lopen en geen boys te playen als ik uit ga.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe altijd gewone kleren aan die lekker zitten, anders voel ik me de hele avond niet fijn. |
ja of een rokje ja...maar was een keer bij een feest dat een paar meiden alleen zo n megatekorte hotpants aanhadden met daarboven ook zowat helemaal nix...
|
Stijlvol. Maar dergelijke kledingstukken vind je o.a. bij de Pabo.
|
maar dei zijn weer zoo extreem...wil het wel leuk en sexy hebben maar niet zo overdreven...
|
Wat wil je dan? Tussen hotpants-met-bikinitopje en joggingbroek-met-fleece-trui zit gewoon leuke broek/rokje met shirtje lijkt me?
|
large?
Ik heb meestal dezelfde kleren aan als als die dag zelf, tenzij ik een dikke trui aan heb, dan zorg ik voor iets frissers. Maar ik draag standaard een hemdje, dus ik heb altijd uitgaanskleding aan + wel zo handig als je onverwachts uit gaat. |
In Maastricht heb je (Als die er nog steeds zit. Ik ben er al jaren niet geweest.) zo'n winkeltje met allemaal clubkleding. Bizarre geloof ik.
|
Citaat:
|
Meestal deels of geheel zwart, huhu. Zoiets blijft toch aan je kleven.
|
|
In R'dam zit op de Nieuwe Binnenweg ook een zaak die dat soort zooi verkoopt. Ben effe vergeten hoe 't heet maar hij zit tussen de Punch en Rotown in.
|
Hahaha ja ik weet wat je bedoeld, fucking lelijke dingen verkopen ze daar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Snap ik ook eindelijk waarom het 'Mysteryland' heet.
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je even op partyflock kijken bij kleding en uiterlijk daar heb je heel wat topics met site's waar ze die kleding kopen vaak wel vrij prijzig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |