Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Help me met mijn afstudeeronderzoek en win 20 Euro!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1680440)

chantald 27-03-2008 14:57

Help me met mijn afstudeeronderzoek en win 20 Euro!!!

Hoi,

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeropdracht en kan je hulp goed gebruiken. Zou je aub mijn vragenlijst willen invullen? Hij duurt zo'n 5 tot 10 minuten. Je kunt er 20 euro aan cadeaubonnen mee winnen, maar je zou mij er ook een enorm plezier mee doen.
Hier de link: http://onderzoek.gos2m.nl/mobielesite

Alvast bedankt,
Chantal

Ieke 27-03-2008 16:23

Wat een rotenquete. Ben er bijna 20 minuten mee bezig geweest (en dan nog snel) en wat zitten er veel min of meer dezelfde en irritante vragen bij. Echt, wat nou of ik me betrokken voel bij het ontwerp van de banner. :( (n) Als het nu een vraag op dat niveau was, maar het zeurt maar door op dat niveau.

Anika 27-03-2008 16:24

^ inderdaad

Vinniebar 27-03-2008 20:36

7 mogelijkheden tussen "eens" en "niet eens"???
Waarom niet gewoon "eens" en "oneens".

Sorry, maar met bovenstaande posts in het achterhoofd besluit ik bij deze niet deel te nemen aan het onderzoek... :bloos:

PV 27-03-2008 23:07

Citaat:

Vinniebar schreef: (Bericht 27285265)
met bovenstaande posts in het achterhoofd besluit ik bij deze niet deel te nemen aan het onderzoek... :bloos:

luchtballon 28-03-2008 00:49

had ik maar geluisterd naar de rest :(

Ik ben er niet subtieler op gaan antwoorden btw. Damn wat slecht en vervelend.

chantald 28-03-2008 11:58

Je hoeft het natuurlijk niet in te vullen, zou alleen wel erg dankbaar zijn als je het zou willen doen. Dat de vragen soms op elkaar lijken of raar lijken kan ik weinig aan doen. Het hoort bij dit soort onderzoek. Ik hoop dat de voorgaande berichten anderen niet demotiveren om het toch in te vullen. De meesten mensen doen er trouwens toch echt zo'n 10 minuten over.

Groet,
Chantal

T_ID 28-03-2008 17:03

Citaat:

chantald schreef: (Bericht 27287867)
Dat de vragen soms op elkaar lijken of raar lijken kan ik weinig aan doen. Het hoort bij dit soort onderzoek.

En 'dit soort' is daarbij gedefinieerd als 'slecht geformuleerde onderzoeken van matige kwaliteit'.

Miracle 29-03-2008 07:58

Je vult de enquete in of niet, commentaar kan verder achterwege gelaten worden.

Vinniebar 29-03-2008 14:33

Dus de knop "beantwoorden" is in vergelijkbare topics alleen om dingen als "gedaan" te posten?
Daar gaat het doel van 'een forum'...

Gunkan 29-03-2008 16:48

Heb'm ingevuld, maar ik moet toegeven dat ik de rest gelijk moet geven: vier pagina's met vragen die NIET over het onderwerp gaan vind ik zwaar overdreven. Misschien dat die vragen zijn bedoeld om vast te stellen hoe graag iemand leert om zo'n nieuwe site te navigeren, maar zeg dat er dan ook duidelijk bij.

EDIT:
Wat?... Ik ben nu bij de vragen van "Ik vind de site...". Mag ik vragen wie in hemelsnaam die vragen heeft verzonnen? Hoe kan een site scherp zijn? Of levensecht? Of goed gedefinieerd? Die termen betekenen in het echte leven natuurlijk wel iets, maar in deze context nou niet bepaald.

EDIT2:
En idd, 20 minuten.

Tampert 30-03-2008 03:01

Citaat:

Miracle schreef: (Bericht 27292973)
Je vult de enquete in of niet, commentaar kan verder achterwege gelaten worden.

Als je dat denkt is het beter dat je een slotje op dit topic plaatst.

Om me aan de regels te houden zal ik niet zeggen dat ik een deel van de vragen niet begrijp, of vind dat de tekst in de vragen in tegenspraak met zichzelf is. ("Ik ben graag spontaan."; HUH?? Dat ben je, of je bent het niet. Maar je bent het niet "graag").

Wel zal ik zeggen, omdat dat de topicstarter aangaat, dat ik de vragen die ik niet begreep of vaag vond neutraal heb beantwoord waardoor die resultaten waarschijnlijk niet meedoen in de weging.

Nog een kleine opmerking:
Citaat:

Hoe vaak gebruik je mobiel internet?
ik gebruik vaak mobiel internet
ik gebruik geen mobiel internet maar ga het wel in de toekomst gebruiken
ik gebruik geen mobiel internet en ga het in de toekomst ook niet gebruiken
In de gehele vragenlijst heb je een enorm aantal bolletjes om aan te klikken, en hier mag je alleen kiezen tussen "ja" en "nee", terwijl de vraag anders doet vermoeden...

AzN 31-03-2008 17:47

(Uiteindelijk helemaal) ingevuld! :)

chantald 22-04-2008 09:34

De vragenlijst is gesloten. Bedankt voor alle medewerking!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.