![]() |
Saterday night fever????HOE IS DIE MUSICAL??
Ik ga 21 augustus met mijn vriend naar saterday night fever. het lijkt ons onwijs leuk en we hebben dan ook onwijze zin alleen wie is er al geweest en kan mij vertellen hoe leuk hij is.
als je een cijfer moest geven van 1-10 wat wordt het dan? een 8? 7? 10? tell me en wat vonden jullie van de zang!?? en het dansen is zeker onwijs cool?????? whaaaaaaa ik wil het weten ik wil het weten! |
niet met zn allen tegelijk reageren hoor........... :D
is er dan niemand naar die voorstelling geweest of hebben jullie gewoon geen zin om te reageren? ach......anders moet ik het zelf maar ondervinden 21 aug. |
Citaat:
maar om toch een klein beetje antwoord op je vraag te geven: ik heb met musicals in ahoy ook een stuk saturday night fever gezien en dat leek me wel leuk. ik ben alleen niet het type voor dat soort musicals, ik hou meer van drama's enzo. maar het publiek ging helemaal uit z'n dak toen de mensen van SNF op kwamen dus dat zegt al wel veel... kijk anders eens op www.musicalfan.be |
Ben der ook heengeweest in December. Ik vond het heel gaaf alleen is het jammer dat Chantal Janzen nu nie meespeelt (of wel weer dan??) Joost de Jong was echt heel goed en over het algemeen krijg de musical een 8.7!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |