![]() |
Holland's Got Talent
Ik vind het stiekem leuk :confused:
Wat jullie? |
Jaaaaa. Had Britain's Got Talent al een stukje meegemaakt vorig jaar, in Engeland. De Nederlandse is ook wel leuk. Echt serieus wtf dat schaap. :|
|
ik ben eigenlijk niet zo'n sbs6-gerard joling-'je mag het niet missen' fan. :o
daarom sla ik het over. ;) |
Citaat:
|
Waarom is die wannabee Kiss lange tong gast door?? :S:S Hij is eng en zijn act ook.. brrr
|
Ik vond het programma lachwekkend door het hoge sbs6/amateuristische gehalte. Maar ik kon werkelijk níet begrijpen waarom al die zingende mensen door waren want ik heb er geen één gehoord waarvan het lekker in mijn oren klonk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren alleen de laatste 30 minuten gezien, maar dat slangenmeisje was echt fantastisch gewoon :)
|
Ja, zij was wel serieus goed :)
|
Leuk programma. (y) Wel gemist gister helaas.
|
Citaat:
|
*schopt omhoog*
Ik wilde nou wel eens weten of de audities een beetje leuk waren, dus ging ik even afl. 1 kijken op de site. En mja, lekker leedvermaak, vooral die familie (stompzinnige vader met zijn "opera", zijn ene kind met het "rappen" en dat jochie dat als enige wél een beetje kon zingen) was lachwekkend. Kom op zeg, dat doe je je kinderen toch niet aan, die vernedering :D Ik erger me trouwens wel rot aan de walgelijke montage van SBS6: veel slowmo sentimenteel gedoe, met heel veel erdoorheen denderende kutmuziek waardoor ik amper nog wat hoor van de stemmen. En de jury is verre van professioneel (Patricia Paay, wtf). Hoog paupergehalte dus, maar vanwege de verbazingwekkend slechte audities ga ik wel alle afleveringen kijken. :P Edit: Oja, en Gerard Joling is ook een mongool, dat ie bij elke 'knappe' deelnemer altijd even nastaart :| |
Wtf, aflevering 2: debiele ouders die een scène gaan maken op het podium als hun 8-jarige dochtertje niet doormag :D
Vader: "Ja, jammer dat jullie [juryleden] dat talent niet zien, maar het publiek vond het wel leuk he? het publiek heeft gesproken!" Moeder: "Ik heb het jou [Patricia Paay] nog niet beter zien doen" En dat arme dochtertje staat er rustig, doch beteuterd bij. Krijgt ze dit soort "normen" van haar ouders mee. Enge kutouders. :| |
Ik heb het maar 1x een stukje gezien. Vond er toen niet heel veel aan. En er mocht toen een vrouw door die gewoon vals zong. Ik dacht; die wordt ingemaakt door de jury! Werd ze bedolven onder complimentjes en 'die paar valse noten' kwamen vast door de zenuwen ofzo.. :s
Niks voor mij dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis geen Idols, als zij vinden dat een zanger(es) entertaint en welaardig kan zingen, laten ze hem/haar door. :')
Afgelopen uitzending hebben ze gelukkig de meesten weer naar huis gestuurd, waardoor er nog maar dertig acts over zijn. (y) De debielen moeten er wel uit zitten nu. :y |
De liveuitzending was veel leuker dan ik had verwacht. (y) Goede show. Bij Idols heb ik het altijd gehad na de audities, maar dit was leuk. Alleen erg onbevredigend, dat maar 1 iemand gekozen kan worden om rechtstreeks door te gaan en dat er dan nog maar 1 act ook doorgaat.
Die jongen die Whitney Houston zong. (y) |
Een paar afleveringen geleden die gehandicapte vrouw(n)
echt zo iets van "Ik ben gehandicapt dus ik moet winnen"(n) |
Je zag niet eens aan dr dat ze gehandicapt was. :')
|
Idd
|
Ik vang zo af en toe via dumpert/youtube wel de meest grappige idioten op, maar ik besteed mijn kostbare tijd voor de rest liever niet aan die duizend in een dozijn tv.
|
Met de laptop op schoot is er best naar te kijken(y)
|
Het maakt vrij weinig verschil of je het nou volgt op je laptop of tv, me dunkt.
|
Ik denk dat 'ie de laptop voor het forumen gebruikt, maar ik kan het mis hebben. :p
|
Die liveshow was echt een wanvertoning zeg. De uitslag was heel suf, gewoon hoppa, die heeft gewonnen en verder zag je de overige kandidaten niet meer.
En dat dat knulletje met zijn brakke Whitney-vertoning 2e werd is echt debiel. Maar verder boeit het me niet. De kandidaten zijn echt suf. |
DIe jongen was entertainment. (y)
|
Citaat:
Het leuke is er nu jammer genoeg wel vanaf, net als bij idols is het in de eerste ronde nog wel grappig, maar daarna is het gewoon saai. |
Oh, ik keek wat anders. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |