![]() |
Wat maakt jou chagrijnig? #4
Stofzuigers met slecht rijdende wieltjes.-O-
|
Inderdaad! Die van mij valt de hele tijd om!
|
En dan moet je 'm steeds weer recht zetten!
Tien uur achter elkaar studeren.-O- |
Op dit moment één bepaalde forumer.
Verder word ik chagrijnig van regen, wind en kou. |
eindexamens
|
Citaat:
Ik word chagrijnig van mijn POP/PAP. :( |
ik heb drie puistjes in mijn gezicht. en ik ben fucking 24!!! grrrrrr :mad:
|
De martini is op :mad:
edit : er stond nog een fles achterin de kast *O* |
ik heb het nu wel weer gehad met dat ziek zijn, bah. (n)
|
yay een nieuw chagrijnig topic. Dit hoort hier:
Citaat:
|
100 pagina's hele droge stof samenvatten. En broertjes die idioot doen.
|
Werken en dan een verjaardag missen.
|
Een uur minder weekend (zomertijd)
|
Dat de klok überhaupt verzet moet worden. We kunnen toch gewoon één tijd aanhouden.-O-
|
Is veel goedkoper want meer wakker tijdens het licht enzo, dus minder verwarmen enzovoorts. Minder energie nodig.
OT: grmbl tentamens -O- |
Mensen die zeiken dat vroeger alles beter was. Ga dan lekker terug je sarcofaag in, ofzo.
|
Koppijn en verveling..
|
Maandag heb ik drie toetsen en voor alleen de eerste toets moet ik zes hoofdstukken kennen waarvan ik er vier nog niet eens gemaakt heb. Oh, en ik ben pas bij hoofdstuk 1 en dat ken ik nog niet eens, dus dat wordt weer geweldig. Godver, waarom begin ik dan ook niet eerder met leren :s.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het is duidelijk weer tentamentijd geloof ik. En dat is voor mij niet anders. Dinsdag tentamen, moet er nog een college voor samenvatten en alle werkcolleges nog, en 100 afbeeldingen leren :( waarvan behoorlijk veel vage portretten zijn van 15e eeuwse Nederlanders en Vlamingen. Wat boeit dat??? En het wil gewoon allemaal niet lukken. En dan woensdag nog een excursie waar ik geen zin in heb en donderdag archiefonderzoek. Druk weekje dus (n)
En ik heb een nieuwe broek gekocht, en hij is blauw, maar in de winkel heb ik niet echt bedacht of ik wel iets heb dat bij een blauwe broek past, en dat heb ik dus niet echt -O- |
Vertegenwoordiging, ontbinding en al die andere leerstukken die ik nog moet doornemen. -O-
|
Citaat:
OT: Wat Missy zegt |
Citaat:
ik heb heimwee naar vroeger... |
Van scherpe uitsteeksels aan mijn beugel :(
|
Mijn vriend die nu nog steeds sinds gistermiddag zijn tijd doorbrengt met zijn kameraad ipv met mij:s
|
Mijn bril. :mad:
|
Citaat:
|
The Editors
|
Citaat:
Ok geen zin. Het gaat erom dat er 's ochtends vóór het opstaan minder daglicht verloren gaat ofzoiets. |
ja dat is tr00
|
Ik heb net ook even gezocht. Wintertijd is idd de normale tijd. Jammer, ik vind de zomertijd leuker.:D Dan hoeft het van mij niet afgeschaft te worden.
|
leuke ava :)
|
Hee TopDrop*O*
Dank je.:D Ik was 'm kwijt maar heb 'm weer gevonden. ot: railsvulling |
Hoi AllureV *O*
|
Mijn toetsenbord. Met crappy shifttoetsen. En dat mijn CPU usage net belachelijk hoog was en de cursor knipperde als een gek en er was iets mis met ctrl-c en ctrl-v. Na 2 uur kwam ik er achter dat de printscreenknop vastzat -o-
|
Citaat:
|
In vergelijking met vorige week krijgen Wilders en zijn Partij voor de Vrijheid (PVV) er een zetel bij en komt daarmee op 15.
(...) Trots op Nederland van Rita Verdonk wint ook een zetel in de peiling en komt uit op 17. :( What's wrong with these people? |
Citaat:
|
Morgen weer college :( ik heb geen zihin
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk wel zin in m'n college. Maar dat is meer omdat het gewoon gezellig is.:D
[edit] oh, ik dacht dat dit het wsz-topic was.-O- |
:'( Waarom kan ik geen bloemen in leven houden.
|
Als je onder het eten een gesprek voert met iemand en je vertelt iets en dan neem je een hap en dat diegene het dan niet verstaan heeft en vraagt: 'Wat zeg je?' En dat kan je dan dus niet meer zeggen, omdat je een volle mond hebt.:D Niet dat ik daar chagrijnig van word hoor, maar het is wel vervelend.:p
|
Zwarte vingertoppen na het lezen van een krant in de trein. (n)
|
Citaat:
|
De afwas :(
|
Tentamen leren :( eigenlijk heb ik het gevoel dat het toch niet meer haalbaar is, maar ja, om het op te geven is ook zo slecht. Uhl, ik wil niet meer! :(
|
Grrr. Kutvellen op mijn sjokolademelk. :(
|
leraren, conciërge, nog meer leraren.
|
De hele dag met het openbaar vervoer moeten klooien, tijd doden enzo.
Eerst zou ik met de tram naar school gaan, maar er was een ongeluk, dus de trams reden niet. Toen ging ik fietsen, met mijn gitaar op mijn rug. Na 1 uur les moest ik naar de supermarkt lopen om daar een grote strippenkaart te kopen, dus ben ik 20 euro armer. Daarna nog een uur les, en daarna met de tram met de hele 4e klas VWO naar Utrecht voor de STUVO op de Hogeschool Utrecht. Dan vanaf CS met de bus naar dat ding daar, dan een paar uur voorlichting krijgen, waaronder een half uurtje niets te doen hebben. En dna met de bus naar CS, daar even weer tijd doden, want anders moest ik met de tram naar school en daar iets van een uur wachten op mijn bus naar gitaarles. Uiteindelijk dus met de tram terug naar school gegaan, want daar stond mijn gitaar nog. Toen nog 20 minuten wachten op de bus, die ook wel wat te laat was, maar dat was minder erg want anders was ik duisentveel te vroeg. En toen weer nét de bus missen naar school terug, waar mijn fiets nog stond, nog een kwartier wachten en vanaf daar weer met de fiets naar huis. ZUCHT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |