![]() |
[TK] Heel veel boeken...
Daar ik binnenkort ga verhuizen, heb ik besloten mijn boekenkast eens op te ruimen. Ik heb besloten veel boeken te verkopen, niet alleen in verband met de ruimte maar ook omdat ik het geld goed kan gebruiken. Alle boeken verkeren in een uitstekende staat; er is dus niet in geschreven en ezelsoortjes zijn al helemaal uit den boze. Als er iets tussenstaat, waar je interesse in hebt laat het me dan weten! (De romans zijn paperbacks.)
Atlas van de bijbel 9061265739 De bijbel voor beginners 9025334210 Handboek van de Wereldgodsdiensten 9043512117 Basisboek journalistiek 9001517641 Beknopte grammatica van het Nederlands 906283325X Elementaire sociale vaardigheden 903133538X Het verschijnsel taal 9062834922 Opvoeding en persoonlijkheidsontwikkeling 9055744492 Over literatuur 9062833500 Praktische cursus spelling 9001471064 Praktische cursus zinsontleding 9001471072 Schrijven met effect 9062834930 Sociale psychologie voor het onderwijs 900103215X Taal & Didactiek, Spelling 9001407188 Werkboek Journalistieke Genres 9062833632 Anker, Robert Hajar en Daan Apotheker, Henk De turkenflat Berg, Walter van den De hondenkoning Boelsums, Mirjam Slangen aaien Bouazza, Hafid Momo Couperus, Louis Eline Vere Dorrestein, Renate Het Hemelse Gerecht Dorrestein, Renate Zolang er leven is Giphart, Ronald Gala Giphart, Ronald Giph Glastra van Loon, Karel De passievrucht Haasse, Hella S. Sleuteloog Hart, Maarten 't De zonnewijzer Jong, Oek de Hokwerda's kind Keuls, Yvonne De moeder van David S. Loo, Tessa de De zoon uit Spanje Lubach, Arjen Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend Otten, Willem Jan Specht en zoon Reve, Gerard De Vierde Man Slot, Pauline Zuiderkruis Tahir, Naema Kostbaar bezit Verbeke, Annelies Slaap! Wolkers, Jan Brandende liefde Beerten, Els Lopen voor je leven Bezemer, Tom Stelletje ongeregeld Bogaart, Elle van den De gele scooter d'Haene, Koen Valsspeler Gestel, Peter van Die dag aan zee Heyink, Joost De afgrond Jongman, Mariken Rits Molemaker, Rom Gijzeling Oldenhave, Mirjam Belly B. Otten, Christine Blauw metaal Provoost, Anne Vallen Smids, Annejoke Piratenbloed Stoffels, Karlijn Marokko aan de Plas Vlugt, Simone van der De bastaard van Brussel Vlugt, Simone van der Het Hercynische Woud Zachariasse, Debora Het dagboek van Daffodil Allende, Isabel Paula Eriksson, Kjell De stenen kist Flaubert, Gustave Madame Bovary Alcott, Louisa M. Little Women Austen, Jane Sense and Sensibility Brown, Dan The Da Vinci Code Fielding, Helen Bridget Jones's Diary Golden, Arthur Memoirs of a Geisha Haddon, Mark The curious incident of the dog in the night-time Rowling, J.K. Harry Potter and the Chamber of Secrets Rowling, J.K. Harry Potter and the Half-Blood Prince Rowling, J.K. Harry Potter and the Order of the Phoenix Rowling, J.K. Harry Potter and the Philosopher's Stone |
Wat voor prijs heb je ongeveer in gedachten?
Heb wel interesse in: Palmen, Connie De wetten Vlugt, Simone van der Schaduwzuster Wolkers, Jan Turks fruit Zijl, Annejet van der Sonny Boy |
Ik wil ongeveer 4 à 5 Euro per boek vragen (romans). Maar als je meerdere boeken tegelijk wilt kopen, valt daar natuurlijk over te praten. Dus doe maar een bod!
|
Wat zou je willen hebben voor de volgende boeken?
Slee, Carry Pijnstillers Vriens, Jacques Het raadsel van de regenboog Vriens, Jacques & Oldenhave, Mirjam P.S. Ik ben uw dochter Vries, Anke de Blauwe plekken Kroonenberg, Yvonne Ik mail je Vos, Ida Wie niet weg is wordt gezien Golden, Arthur Memoirs of a Geisha (is toch niet in het Engels geschreven?) |
Lewis, C.S. The Chronicles of Narnia
Garland, Alex The Beach Coelho, Paulo De pelgrimstocht naar Santiago Voor €15? |
Frey, James A million little pieces
Süskind, Patrick Het parfum Dis, Adriaan van Familieziek Ross, Tomas De zesde mei Royen, Heleen van De gelukkige huisvrouw Vlugt, Simone van der Schaduwzuster Zijl, Annejet van der Sonny Boy Voor €28? Waar woon je? |
Couperus, Louis - Eline Vere
Dorrestein, Renate - Het duister dat ons scheidt Keuls, Yvonne - De moeder van David S. Keuls, Yvonne - Het verrotte leven van Floortje Bloem Kluun - De weduwnaar Kluun - Komt een vrouw bij de dokter Palmen, Connie - De vriendschap Uhm, 4 euro per boek goed? Wat zijn de verzendkosten eigenlijk? |
Allende, Isabel Liefde en schaduw
Rowling, J.K. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (ENgels neem ik aan?) Wat wil je ervoor hebben incl? (of waar woon je) |
Citaat:
|
Hermann, Kai & Rieck, Horst Christiane F.
Keuls, Yvonne Het verrotte leven van Floortje Bloem Kluun De weduwnaar Kluun Komt een vrouw bij de dokter Ik zou ze (als je niet al te ver weg woont) eventueel kunnen ophalen. |
Frederiksson, Marianne Volgens Maria Magdalena
Allende, Isabel Portret in sepia Noort, Saskia Afgunst Lewis, C.S. The Chronicles of Narnia Keuls, Yvonne De moeder van David S. Süskind, Patrick Het parfum Die laatsten hebben anderen ook al genoemd, maar misschien gaat degene wie het boek als eerste noemt voor? Wanneer wordt het voor de eerste drie boeken pakketpost, omdat je zover weg woont. Of denk je dat ze toch door de brievenbus gaan passen? |
Garland, Alex The Beach
Haddon, Mark The curious incident of the dog in the night-time Zwagerman, Joost Het jongensmeisje hoeveel wil je hiervoor hebben en wat worden de verzendkosten? |
Up! Alle verkochte boeken zijn uit de lijst gehaald, dus heb je interesse laat het me weten!
|
Dorrestein, Renate Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder Roodkapje voor.
Wat wil je daar (inclusief) ongeveer voor? |
Het is allemaal goed binnengekomen :) (y)
Ik wil er eigenlijk nog 2: Japin, Arthur Een schitterend gebrek en Rowling, J.K. Harry Potter and the Goblet of Fire. |
Hoeveel wil je voor Giph van Giphart hebben?:o
|
Ik heb maar 2 van de 3 boeken gekregen. Waar is deze gebleven: "Allende, Isabel Portret in sepia?" :o
|
Ik heb niet alle boeken tegelijk op de post gedaan, dus het zal vandaag of morgen wel binnenkomen ;) Excuus!
|
Campert, Remco Een liefde in Parijs
Krabbé, Tim Een Goede Dag voor de Ezel Voor 10 euro inclusief verzendkosten! |
Ik heb nog enkele pakketjes hier liggen, deze doe ik dinsdag op de bus :)
|
Zou je aan kunnen geven in de openingspost welke boeken je nu nog ter verkoop hebt?
En de Harry Potters; zijn dat ook allemaal paperbacks of harde kaft? |
Citaat:
|
Jammer, dan houdt het op. Wil ze alleen met harde kaft.
Maar bedankt voor aanpassing :) Meeste waar ik ook nog in geinteresseerd was is er dus ook uit. |
Couperus, Louis Eline Vere
Palmen, Connie De vriendschap Is 11 euro incl. goed? |
Dorrestein, Renate Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder Roodkapje voor
Keuls, Yvonne De moeder van David S. Heb je die nog, en zo ja, wat zou je er voor willen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eeden, Frederik van Van de koele meren des doods
Zwagerman, Joost Het jongensmeisje McCourt, Frank Angela's Ashes €15,- inclusief verzendkosten? |
Ik heb zojuist alle pakketjes op de post gedaan.
|
Is er iemand die misschien de volgende boek per ongeluk heeft ontvangen ipv ik?
Slee, Carry Pijnstillers Vriens, Jacques Het raadsel van de regenboog Vriens, Jacques & Oldenhave, Mirjam P.S. Ik ben uw dochter Vries, Anke de Blauwe plekken Kroonenberg, Yvonne Ik mail je Vos, Ida Wie niet weg is wordt gezien |
Ge hebt pm, neuroot
|
Ik heb ook de 2e serie goed ontvangen :)
|
Heb je enig idee wat je voor het boek 'Thema's en taal' zou willen hebben? (Ik ben slecht in zelf suggesties doen wat dat betreft. ;))
Verder zou ik: Dorrestein, Renate Het duister dat ons scheidt Dijkzeul, Lieneke Eiland in de wind wel willen hebben. 10 euro inclusief? (Ik wacht wel even op je reactie mbt 'Thema's en taal'.) |
Heb de boeken vandaag ontvangen, dankje :)
|
Heb de boeken in goede staat ontvangen :).
|
Ik heb 'm ook ontvangen, prima. :)
|
Hoi, ik ben voor mijn opleiding al eeuwen op zoek naar het 'worteltjesboek', en nu zie ik hem er bij jou tussen staan. "Nederlands als tweede taal in het voortgezet onderwijs 902801862X". Wat gaat het kosten? Ik woon zelf in Midden-Limburg en zit in Sittard op school.
|
Tahir, Naema Kostbaar bezit
5 euro inclusief verzendkosten? |
Citaat:
|
Ik vond ze ook net in de brievenbus. (y)
|
Grr laat ik nu net geen geld hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |