![]() |
Hoe krijg ik een mooie kont?
Hoi allemaal,
ik heb bijna geen kont. Weten jullie dingen hoe ik een beetje vollere kont kan krijgen? xx |
meer eten, of kont inplantaten...
|
Veel (hard/trap)lopen, fietsen, spinnen. Meer spieren = bollere billen.
|
Naast wat Morgan noemt zijn schaatsen en squaten ook goede sporten om je billen en bovenbenen te trainen.
Veel eten helpt echt niet altijd. Ik ken meisjes die vrij mollig zijn op hun buik en armen, maar nog steeds een platte kont en spillebeentjes hebben. |
Als het niet in je genen zit om een volle kont te hebben moet je niet verwachten dat je ooit een echt volle kont zult hebben. Iets voller kan ie misschien wel worden, maar ik denk niet dat het heel veel verschil zal maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog nooit een hardloperskont gezien waar ik jaloers van werd. Ik denk eerder altijd, heej, dat lijkt op mijn aars. En daarna denk ik vervolgens dat ik met hardlopen en fietsen waarschijnlijk niet de meest verstandige keuze heb gemaakt om volle gespierde billekes te krijgen. |
Citaat:
|
Dat verklaart meteen mijn scharregatje
Van mijn sprint snelheid moet ik het niet hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat je er echt weinig aan kunt doen. Je zou push-up onderbroeken kunnen kopen :p of broeken met van die flappen aan de zakken of broeken met kleine zakken. Dat zijn in elk geval de broeken die ik niet moet dragen omdat ze m'n kont nóg boller doen lijken. Op internet zijn ook vast veel tips te vinden voor de juiste spijkerbroek |
Citaat:
|
alles wat gezegd is
+ hoe oud ben je? ik was vroeger echt een spriet (heel dun dus) en nu absoluut niet meer! :eek: dus het kan ook vanzelf meer komen (de vrouwlijke rondingen). |
Karate, oosterse vechtkunsten schijnen ook goed te helpen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |