![]() |
Keuzes
De keuze die ze maakte
is er dan wel een die me raakte maar het leven gaat gewoon door en hier kiest zij nou eenmaal voor Die verliefdheid zal nu langzaam weggaan een kaartje sturen is alles wat ik heb gedaan hierdoor heb ik wel meer zekerheid en weet dat de verliefdheid die ik voel een verliefdheid is zonder doel |
Rijmt wel iets te veel naar mijn zin, maar ik vinnum toch eigenlijk wel iets hebben... Vooral dat laatste stukkie!!
|
Citaat:
|
het rijmen maakt niet echt veel uit vergeleken met de inhoud die prachtig door de gedachtes heen rollen...Kvind em mooi
|
ja. mooi, vooral de laatste regel..
|
hey mensen,
Bedankt vooor de lieve reacties. Greetz Erik |
mooi gedichie maar je wist al dat ik hem mooi vond http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
Kusz Erik |
mooi geschreven!!
ik hoop dat alles goed komt!! succes morgen!! xxx |
hey erik,
ik vind het echt een super mooi gedichtje, echt mooi geschreven, ik hoop voor je dat ze reageert, en dan het liefst in positieve zin, en alst niet lukt, kop op. je bent een goeie jonge! veel liefs remy |
Hey Erik,
Mooi geschreven. en ik spreek je snel weer eens over msn. kus en knuffel, Miekje |
Wat een lieve reacties allemaal. En naar mijn idee was et juist een te eenvoudig gedichie, want ik schreef em in 10 minuutjes ofzo. Misschien is et eenvoudige wel hetgene wat em mooi maakt.
Greetz back to all the one i know and LOVE U ALL |
may the force be with you
of was dat startrek? of spaceballs???????? kweet ut niet meer nou weet je wat may EenBallon be with you beetje helium erbij ga je lekker maf lulle en dan koop je maar een ferrari want volges mij vind je die leuk hehe loveeeeessssss and huggesssssss van een gek hehe : P xxxxx |
Citaat:
helpt goed. Ik ben er ook inmiddels achter wat voor persoon ze werkelijk is. greetz Erik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |