![]() |
Verhuizen
Ik kwam hierop doordat ik met m'n ouders en zusje eind volgende maand ga verhuizen.
Ik ben zelf tot nu toe twee keer verhuisd, waarvan 1 keer naar een totaal andere stad en omgeving (toen was ik 10). We blijven nu in dezelfde woonplaats, en ik vind het nu wel cool eigenlijk. Aan de ene kant wel jammer want we hebben nu gewoon een vet relaxed huis, maar het nieuwe huis is ook erg mooi en tis weer eens wat anders :) Hoe vaak ben jij al verhuisd in je leven? En waarom? Naar compleet andere steden of in dezelfde plaats? En hoe ervaar je dat, vind je het jammer, spannend... zou je nu willen verhuizen of ben je wel happy waar je nu zit? Ik vond dit wel op Lifestyle passen aangezien het daar toch mee te maken heeft mijns inziens... |
euhm... ik ben eigenlijk nog nooit verhuisd :) bennik ook erg blij om want ik heb het hier wel naar m'n zin ei'k :D
|
stuk of 8 keer in totaal, oorzaak: ouders, school, andere stad maar die verschilde niet zoveel.
nu woon ik opzich wel in een aardig plaatsje maar nadat ik hier mijn school heb afgerond heb ik het hier wel gezien ik wil naar een wat grotere stad verhuizen. |
Wij zijn op zoek naar een ander huis, maar hebben og steeds niets gevonden.
Aan de ene kant wil ik wel graag verhuizen maar aan de andere kant ook weer niet, vooral omdat ik nu wel evreden ben met wat we hebben en we waarschijnlijk kleiner gaan wonen. We wonen nu met z'n tweetjes (mams en ik) in een eengezinswoning. Dat is best wel riant eigenlijk. Ik woon hier nu al bijna mijn hele leven (vanaf mijn vierde) dus ik ben wel toe aan wat anders. En ik hoop natuurlijk dat we een beetje in een leuke buurt komen te wonen (waar we nu wonen is niks) En uiteraard hoop ik ook dat we weer dicht bij de stad komen te wonen. Maargoed, ik ben geboren aan de Kremersmaten, daarna zijn we verhuis voor mijn vaders werk naar een boerderij in Oenen. Mijn ouders gingen scheiden dus zijn we daarna al snel weer verhuis, dit keer naar een flatje aan de Oostveenweg. En toen konden we dit krijgen (mijn moeder is ondertussen weer getrouwd en pas geleden gescheiden) Tsja en hier woon ik dus al heel lang. Wij zijn de eerste bewoners, dus alles wat aan dit huis is gedaan hebben wij gedaan. (echt veel, er waren nouwlijks stopcontacten en we heben twee kleine kamers zamengevoegd en een tuin aangelegd enzow) |
7 jaar: van rusland naar nederland
8 jaar: van utrecht naar leeuwarden (:/) 9 jaar: van leeuwarden naar amstelveen 15 jaar: van amstelveen naar uithoorn van de grote verhuizing van rusland naar nederland weet ik niet zo veel, dus kan ik er weinig over vertellen. ik vond het allemaal wel leuk geloof ik, omdat we met de trein gingen en ik het altijd leuk vond om met de trein te rijden, het maakte niet uit waarheen. we kwamen aan in utrecht en gingen daar wachten tot we een huis konden krijgen. al onze familie woonde al jarenlang (zeg gerust decenia's lang) in nederland, dus het was geen 'standaard immigratie'. over twee jaar konden we naar leeuwarden, en als het er ons niet beviel konden we ergens anders heen. Na een jaar een leeuwarden te hebben gewoond hebben we unaniem besloten dat het er klote was (okay, in iets andere woorden maar toch) en verhuisden naar amstelveen, een stad dicht bij amsterdam. Daar ben ik feitelijk opgegroeid, ging er naar school, en aan die tijd heb ik de meest positieve herinneringen. Na zes jaar in amstelveen te hebben doorgebracht besloten mn ouders dat het eens tijd werd om een huis te kopen, dus gingen ze op zoek. Het enige huis wat aan hun verwachtingen voldeed stond in uithoorn, een klein stadje op twintig kilometer van amsterdam af. Ruim een halfjaar geleden zijn we hierheen verhuisd, en mn ouders zijn van plan hier te blijven. Toen we nog terug in amstelveen zaten leek het me wel leuk om te verhuizen, maar toen we eenmaal verhuisd waren vond ik het verschrikkelijk. ik kende hier niemand, was hier niemand (ja, het 'rare meisje van de overkant' :/), kende de omgeving niet en daarbij ging het ook nog eens op een pijnlijke manier uit met mn toenmalige vriend. na een paar maanden in melancholie te hebben doorbracht begon ik het min of meer leuker te vinden, ik leerde een jongen kennen (via het forum trouwens, zie je toch weer dat internet wel degelijk nuttig is) die een paar straten verderop woont en hard op weg is mijn beste vriendje te worden, raakte bevriend met de vriend van beste vriendin (die my the way ook uit rusland komt en die ik nou al een jaar of zeven ken) die ook in uithoorn woont - en eigenlijk met zijn hele vriendenkring, en ik besefte dat niemand zijn en niemand kennen eigenlijk best bevrijdend kon werken als je er mee wist om te gaan.. nu ben ik wel blij dat we verhuisd zijn, het enige waar ik me nog aan erger is dat ik nu veel verder moet rijden als ik naar amsterdam wil en dat de school nu ook een stuk verder is en ik vroeger moet opstaan. daar staat wel tegenover dat uithoorn dichter bij hoofddorp en haarlem ligt dan amstelveen, en in h'dorp en haarlem ken ik best een hoop mensen. ja, en niet te vergeten - in uithoorn wordt ingaande met volgend jaar een jaarlijks festival georganiseerd dat drie dagen duurt en waar best een hoop koele dingen komen (althans, volgens de site).. Dus nu heb ik het hier best naar mn zin. ..en volgens mij heeft he-le-maal niemand dit verhaal gelezen :D |
Citaat:
nouja, ik ben een keer verhuisd... en toen was ik 2 :cool:, bleef in dezelfde stad, alleen groter huis en andere buurt... ik heb het hier hardstikke naar m'n zin gehad, veel buurtkindjes waar ik altijd mee speelde, de tuin is ondertussen vergroot (veldje achter ging weg waar ik wel tot m'n 13e heb kunnen spelen) en de keuken uitgebouwd, niet ver van het centrum, en ik vind het wel mooi allemaal.. nu ga ik naar utrecht en ga ik ook wel op zoek naar een kamer.. ik wil ook wel eens iets anders zien dan dit... maar opzich is het hier oke. |
Ik ben nooit verhuisd :o
We zouden wel een aantal keer gewoon binnen de stad verhuizen of naar Amsterdam gaan, maar toen gingen mijn ouders scheiden en moest mijn vader eerst het huis waar ik nu met hem woon opnieuw kopen en nu mogen we nog niet verhuizen (ook al zijn ze 3 jaar geleden gescheiden ofzo :confused: ) Ik zou wel heel graag in Amsterdam willen wonen aangezien ik daar nu zowieso al bijna meer zit dan hier , maar aan de andere kant is het hier wel ok. Zolang ik maar in de stad zit anders word ik gek, ik zou echt niet op ene boerderij of in een dorp kunnen wonen. maja, nu krijgen we waarschijnlijk over een half jaar een pand in Amsterdam :cool: |
Ik ben van Amsterdam naar Utrecht verhuisd toen ik 5 was..
Tja, ik weet er niet zoveel meer van..Alleen flarden..We gingen verhuizen omdat mijn pa geen zin meer had in pendelen tussen A'dam en Utrecht voor zijn werk.. Nu zou ik best willen verhuizen.. Ik woon in een best nette buurt, maar ik ken haast niemand hier..Ja, van gezicht.. |
2 keer verhuist:
- 1e x toen was ik 6 -> van een mini huisje in een dorpje naar gewoon een woonwijk , best wel dicht in de buurt oorzaak: groter huis - 2e x toen was ik 13 -> van de woonwijk naar een groter huis weer ietsje buiten de stad oorzaak -> ik 'verhuisde' naar een pleeggezin Verhuizen vind ik eigenlijk niet zo leuk..meestal ken je mensen in de buurt net een beetje enzo, alleen als er geen leuke mensjes wonen vind ik het wel leuk om te vertrekken :D En een groter huis is altijd fijner, de eerste keer was ook gewoon noodzakelijk :) |
Ben nog nooit verhuisd.. wil wel graag verhuizen.. ik haat t hier..
Maar t zit er niet in, mn ouders vinden t hier geweldig :( |
2x
1e keer van nijmegen naar nieuw vennep oorzaak: we zouden dit als tussenstop doen en daarna verhuizen naar engeland (ma is engels) maar dat is niet door gegaan uiteindelijk :D 2e van nieuw vennep naar een nieuwbouwwijk in nieuw vennep oorzaak: ouders wouden ander huis en een koophuis en groter leukere buurt enzo |
nog nooit verhuisd, maar goed want we zitten hier eigenlijk gewoon op een perfecte plek in Amsterdam!
net niet in het centrum, in de goede buurt zonder criminaliteit, trams om de hoek, 2 tramhaltes evrder op Amsterdam zuid WTc waar dus de treinen stoppen, EN we hebben een tuin, dat kunnen ook nie tveel Amsterdammers zeggen! |
tja, wel een paar keer.
Aerdenhout --> Capelle a/d ijssel --> schiedam --> dordrecht maakte mij allemaal niet zo veel uit, was toch nog aardig jong toen... |
Ik ben twee keer verhuisd in m'n leven, en ook twee keer binnen de woonplaats...
Ik vind het huis waar we nu in wonen best leuk inzo, maar... Gezellig is het niet (voor mij). Mijn ouders vinden het er wel leuk... En mijn zusje van 10 ook... Maar ach, wat wil je ook? Met die 100 andere (nou okey, beetje overdreven :D) blerende kinderen bij ons in de straat... Ik had liever in een stad gewoont. Daar is gewoon meer te beleven en daar kun je beter winkelen enzo :) (jahaaa bij ons in het dorp kun je winkelen bij de hema, scapino en de trekplijster zo ongeveer... :D) |
1 keer verhuisd,van een kleiner huis naar een groot huis omdat mn ouders toen mn broertje erbij kregen.
We zouden 2 jaar geleden eigenlijk gaan verhuizen naar wassennaar,omdat de toen-vriend van mn moeder dan makkelijk voor zn werk zat...is nier door gegaan omdat er een einde aan die relatie kwam. Toen was er vorig jaar sprake van verhuizen naar a'dam maar dat idee is gewoon verwaterd...we hebben het hele huis toen een make-over gegeven en zijn nu weer helemaal happy behuisd :) Op dit moment moet ik er niet aan denken om te verhuizen,omdat ik gewoon even genoeg aan mn hoofd heb en nu een stabiele omgeving heb en dat heb ik wel even nodig :) Maar voor de rest heb ik geen problemen met verhuizen ik denk dat het soms ook wel goed is...gewoon een hele nieuwe omgeving. |
Ik ben 1 keer verhuist.. toen was ik pas een paar maanden uit dus kweet er nix vanaf :)
Reden was: het huis waar we toen in woonden was een huurhuis.. mijn ouders wilden een koophuis.. en het was klein en heel ouderwets (geen goede isolatie enz) Dus toen zijn we naar een dorpje verhuist wat een kwartier verder lag :) Ik zou niet graag willen verhuizen.. of het moet hier in de buurt liggen.. maar dat gebeurt toch niet want mijn ouders willen niet verhuizen :) |
3x ..
In delft geboren.. in 'n flat.. Toen naar 'n huis in Delft.. Toen naar 'n huis in monster.. toen naar 'n anders huis in Monster. Maar alleen de laatste verhuizing weet ik nog. En dat was paar straten verder dus opzich maakte dat ook weer niet uit.. |
(ik ben rosi)
Yep, een keer verhuisd toen ik in groep 8 zat. We zijn er zeker op vooruit gegaan, wonen nu in een wit 2-onder-1-kap huisje, best relaxed. Ons oude huis was een normaal rijtjeshuis met een lekkere tuin, maar dat hebben we hier ook |
Ja iets minder dan 3 jaar terug vanuit Hilversum naar een boerengehucht..
Qua huis/omgeving zijn we er wel op voor uit gegaan, qua mensen niet. En ja, ik heb m'n lifestyle moeten aanpassen. |
Citaat:
Dat is zo erg toch niet. :confused: |
Citaat:
Maar goed ik woon niet in Hoorn, in een dorpje daar zo'n 15 km bij vandaan, maar dat zegt je waarschijnlijk niets :) |
Citaat:
Je Avatar :eek: * shocked* |
Citaat:
|
ik ben 1 keer verhuisd toen ik ehm..14 of 15 was... damn, mijn geheugen is echt niks :p.
Omdat mijn ouders gingen scheiden, ging me ma met de kids maar even ergens anders wonen, gewoon in dezelfde woonplaats trouwens dus echt een schok was het niet :) ik vind het hier wel beter, aangezien ik op loopafstand van school en het winkelcentrum woon :) als ik weer moest verhuizen zou ik dat alleen erg vinden als ik dan heeeel ver zou moeten fietsen om ook maar ergens te kunnen komen, maar verder, dan zou ik tenminste mijn kamer weer opnieuw kunnen inrichten en al die zooi er écht 's uitflikkeren :D |
1x , toen gingen we van een huurhuis naar een koophuis. We bleven in dezelfde stad, eigenlijk niet eens zover verderop (nu kan je in Steenwijk ook niet echt veel verderweg in de stad gaan wonen, want dan zit je middenin de polder...)
Nu gaan we dit jaar ook (waarschijnlijk) weer verhuizen, dan gaan we van een tussenwoning (waar we dus nu wonen) naar een hoekwoning :) Maar weer in dezelfde stad, m'n moeder kan niet leven zonder zicht op de Lange Jan (= Steenwijker Toren aka 'de St. Clemenstoren') |
1x van een erg klein dorpje naar een wat grotere stad (jaja, steenwijk ;))...reden..me ouders vonden de tuin te groot...(ongeveer 1 hectare) en wilden wat kleiner gaan wonen zodat ze meer konden reizen enzo...ik vond het helemaal niet erg...was zat van dat dorpje en zat van overal 5km vandaan zitten .. bovendien hecht ik me niet zo snel aan huizen of woonplaatsen...
|
Ik ben nog nooit verhuisd.. ik ben op zich wel blij met waar ik woon, is wel een leuke buurt en ik woon overal dichtbij.. maar soms zou ik wel willen dat ik in Amsterdam ofzo woonde, of een andere leuke grote stad.. ergens waar wat meer te doen is enzoow..
|
Heb alleen in amsterdam gewoont, gelukkig :D
1: zuidoost gaasperplas 2: bijlmermeer(g buurt> moeder) 3: bijlmermeer (F buurt > moeder) 4: bijlmermeer (K buurt > vader) 5: oost (moeder) 6: oud zuid/pijp ( moeder) woon nu nog bij me pa in de k-buurt en mijn ma in de pijp/oud zuid Rat |
ben toen ik 1,5 was verhuisd van een flat naar een hoekhuisgedoe, allebei in wageningen, en ben een maand geleden oid op kamers gegaan, ook in wageningen, tis niet dta ik het hier so leuk vind maar omdat ik hier sneller wta kan krijgen dan in utrecht, schrijf me daar ook voor aan, maar ik moest toch het huis uit dus sit tijdelijk hier, denk toch nog wel 2 jaar oid :D
|
Hoe vaak ben jij al verhuisd in je leven?
1x, vorig jaar zomer En waarom? We zijn verhuisd omdat ons oude huis 5 meter naast een treinrails lag en het aantal goederenwagons met 20 per dag zou toe gaan nemen :eek: Naar compleet andere steden of in dezelfde plaats? Ik ben niet van plaats veranderd, ik ben gewoon in hetzelfde dorp blijven wonen 1,5 km verder ofzo (helaas...) En hoe ervaar je dat, vind je het jammer, spannend... zou je nu willen verhuizen of ben je wel happy waar je nu zit? Eerst woonden we in een oud vrijstaand huis en nu wonen we ook in een vrijstaand huis, het is wel groter dan het oude huis en het ligt in een nieuwbouwwijk. Ik ben er dus wel op vooruit gegaan, heb ook een mooiere kamer en gewoon het hele huis is mooier. Ik moest alleen wel een beetje wennen dat we ineens bijna geen privacy meer hadden in de tuin omdat die nog niet begroeid is. Voorheen lag ik bijvoorbeeld gewoon ongegeneerd in m'n bikini in de tuin maar nu kan iedereen die naast ons woont me zien liggen. Ik zou niet meer in een ander huis willen wonen, wel in een andere plaats, ik woon nu in een klein dorpje 20 km van Goes vandaan en ik zou wel in Goes of iig dichterbij willen wonen. |
Citaat:
Waar woon je dan, als ik vragen mag? |
ik ben eerst van bovenkarspel (jaah vlak bij hoorn:)) naar Drenthe verhuisd (assen) Daar hebben we zes jaar gewoond voor m'n vaders werk.
Nu wonen we in Hillegom (ligt tussen Noordwijk en Haarlem), maar we zijn nog steeds hard op zoek naar een huis:( We willen het liefst wat dichterbij Haarlem wonen en in de duinen dus-->Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Zandvoort of Flowerdale:) |
Ik ben nog nooit verhuisd gelukkig
|
op m'n 4e verhuisde ik van Rotterdam naar harderwijk (voor mijn vaders werk) in harderwijk heb ik eigenlijk m'n hele leven gewoond tot verleden jaar. ging studeren in zwolle en ging daar op kamers. ik heb dit maar 2 maanden volgehouden omdat ik zwolle echt een k*t stad vind, en ging dus weer terug naar harderwijk. over 1 maand ga ik weer in rotterdam wonen omdat ik daar nu ga studeren. ik heb er al een etage waar ik als ik zou willen nu al in kan.
dat ik op mijn 4e verhuisde weet ik eigenlijk niet veel meer van.wat ik wel altijd heb is dat ik me in rotterdam "thuis"voel. ik ben dan ook erg blij dat ik nu weer terug ga.dat ik dan zonder mijn ouders kom te zitten is voor mij niet zo'n grote verandering want mijn ouders zijn haast nooit thuis. waar ik wel van baal is dat ik m'n vrienden minder ga zien maar dat zou ook wel gebeuren als ik niet naar rotterdam ging verhuizen (meeste gaan ook ergens anders studeren). ik vind het dus wel prima dat ik ga verhuizen. ik heb harderwijk wel gezien en tis weer eens tijd voor wat anders. |
Ik ga binnenkort verhuizen want mijn ouders gaan scheiden.
Ik woon nu in een koophuis en ik ga naar'n huurhuis misschien in een andere wijk maar naar een andere stad zou'k nie willen. Aan de ene kant heb ik er wel zin in ... want ik wou sowieso wel graag weg uit dit huis. Maar anderzijds ik woon hier al zo'n 16 jaar en ben dus nog nooit verhuist. Iedereen die ik ken woont hier in deze buurt en ik ben niet zo heel erg gek op 'grote veranderingen' hmz ik zie wel maar veel erger dan het nu is kan't toch nie worden... |
Ik ben geboren in een klein dorpje in Spanje, mijn moeder voelde zich er niet thuis (ze was Nederlandse) en wilde heel graag naar een wat grotere stad. Nog voor mijn eerste zijn we naar Madrid verhuist, daar vond ze het ook afschuwelijk :D En vlak na mijn eerste verjaardag gingen we daar dus ook weg. Ze wilde dolgraag terug naar Nederland, dus zocht mijn vader hier werk en gingen we in Amsterdam wonen, in een ukkelig klein appartement. Daar heb ik tot mijn tweede gewoond. Vervolgens toch maar weer verhuizen, naar Drente. Daar is mijn broertje geboren en hebben we gewoond tot bleek dat mijn moeder een tweeling zou krijgen (dat is ong. 9 jaar geleden). Toen zijn we groter gaan wonen, in dezelfde plaats en daar woonde ik tot een paar maanden geleden. Nu woon ik samen met mijn vriend :)
Ben dus 6 keer verhuist en ik moet zeggen dat ik er niet echt last van heb gehad, vond het wel spannend eigenlijk. Ik kan me helemaal niets van Spanje herinneren, dat is wel jammer... |
alkmaar>
bergen> schoorldam> den helder> w'werf (al was dat meer een soort van "tusseniets"voor 2 maanden) > haarlem> amsterdam> purmerend> amsterdam 8 keer dus ehmz k woonde sinds mn 3e ofzo in schoorldam, tot k 11 was en mn ouders gingen scheiden toen zijn we naar den helder gegaan :| waar k t op zich voor de anderhalf jaar die k er gewoond heb heel leuk heb gehad, maar er ook niet langer had moeten blijven, omdat het dan waarschijnlijk de slechte kant met me op was gegaan :o toen hebben we een half jaar in haarlem gewoond, supernette buurt waar niemand van het gezin zich echt thuisvoelde daarom zijn we (ook wegens werkgelegenheid) naar masterdam verhuisd, daar hebben we ongeveer anderhalf jaar gewoond toen zijn we wegens bepaalde omstandigheden naar purmerend verhuist mn zus bleef in ons huis in amsterdam wonen na ongeveer een jaar daar gewoond te hebben (ik was ouder, leerde daar meer mensen kennen buiten school om, mocht werken) zijn we toch weer terug gegaan naar amsterdam (naar ons oude huis) op zich heb k t hier nu wel naar mn zin, k zou ook niet meer weg willen uit amsterdam, de enige verandering die k nog wel zou willen zien gebeuren is dichter bij (of in) het centrum gaan wonen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Stadskanaal - Wognum (de achtertuin van Hoorn) Wognum - Wognum,van 2 onder 1 kap naar vrijstaand en groter. |
Ik ben ik totaal drie verhuisd. Altijd binnen Den Haag gebleven
1e keer: omdat er een broertje kwam en het huis te klein was 2e keer: omdat er nog een broertje kwam en het huis was weer te klein 3e keer; omdat mijn ouders gingen scheiden en mijn vader het huis hield. ALs het een beetje meezit verhuis ik volgend jaar naar Leiden en ga ik op kamers wonen en studeren. |
ik ben 3x verhuisd, waarvan ik me er 2 goed kan herinneren.
Toen ik net geboren was ben ik verhuisd van arnhem zuid, naar arnhem noord. Daar heb ik tot mijn 11-de gewoond. Dat was een rijtjeshuis, maar wel een hele mooie. Het was een huis uit de jaren 30, met een kelder en een ontzettend grote zolder. Het huis lag ongeveer tien minuten lopen van het centrum, naast het huis lag een tennisbaan. Maar omdat het een heel oud huis was, moest er veel aan gebeuren. En toen hebben mijn ouders de keuze gemaakt om een nieuw bouw huis te kopen. De tweede keer dat ik verhuisd ben is naar een heel klein huis, waar ik het 3 maanden heb uitgehouden. (gelukkig was langer niet nodig)! Toen zijn we naar ons nieuwbouwhuis verhuisd. Daar woon ik inmiddels als weer 7 jaar. Het huis is opzich best mooi en ruim. Maar het is gewoon de buurt die mij niet aanspreekt. Er staan veel "goedkope"huizen tussen wat een bepaal volk trekt. Er zijn veel hangjongeren hier. En omdat het een nieuwbouwwijjk is zijn er ontzettend veel kleine kinderen......waar ik helemaal gek van wordt. Mijn ouders gaan het ook steeds minder leuk vinden, maar ze vinden het huis wel heel mooi. Ik ga in september op kamers wonen en dan zal ik aleen in het weekend nog thuis wonen. MAar ik denk dat mijn ouders niet meer heel erg lang hier blijven wonen, ze willen dichter bij de stad en dichter bij het bos. |
UHm paar keer..
Ik ben in Brabant geboren in Neunen (ofzow :D) Na een jaartje of 2.. wouden we verhuizen naar hout-blerick.. nieuwbouw huizen.. maar die moesten nog gebouwt worden.. dus bleven we een jaar in een huur huis in blerick.. DAARNA naar hout-blerick.. heb ik tot mijn uhmmm 10e gewoont.. Toen kreeg mijn vader een andere baan.. dus moesten we verhuizen naar Veenendaal (utrecht) Dat was best een grote stap.. allemaal nieuwe mensen enzo.. ik praate heel anders (zachte g :o ) maar ik raakte snel gewend.. en ik zou hier niet meer zo snel weg willen.. Alhoewel.. als ik een beetje samenwoon enzo.. wil ik naar een klein dorpje verhuizen waar iedereen iedereen kent. |
2x verhuisd
allemaal in leiden, bluh:( |
1x verhuist (wel in dezelfde straat:d)
|
ik ben een keer verhuisd toen ik 6 was ongeveer, toen vond ik dat helemaal nie leuk, ik had in nijmegen veel vriendjes enzow en in wijchen was ik weer erg verlegen enzow... maar achteraf denk ik dat dat wel goed voor me is geweest, ik was toen in nijmegen erg bazig en leidertje enzow en dat hield natuurlijk op toen ik verhuisde, nou zit dat nog wel in me maar nie meer zo extreem als toen.. als ik hoor hoe mensen uit die tijd zijn geworden ben ik blij dat ik hier naar toe ben verhuisd en opnieuw heb moeten beginnen...
de komende tijd hoeft het nie zo nodig van mij, ik weet nie hoe lang ik het thuis nog uit ga houden, dus misschien dat ik op kamers ga maar uit deze buurt weg zal ik nie snel doen... ik wil nog wel een keer een paar maanden ofzow naar amsterdam ofzow maar dan wil ik waarschijnlijk oowk weer heel snel terug.. |
ik ben nog nooit verhuisd...
|
Ik ga ook verhuizen, over een dag of 8. Maar ik heb er totaal geen zin in (ookal is het nieuwe huis maar 10 min fietsen ...). Volgebns mij 0ouders i het nieuwe huis mooier, maar ik zie dat niet echt in. Verder ken ik niemand (maar dat overleef ik wel).
Kortom ik heb totaal geen zin ... |
een keer verhuisd (toen was ik 3, dus telt niet echt :D)
(roots in Joegoslavië, jammergenoeg niet gewoond, wel verwekt) Maar heb hele gemengde gevoelend, misschien meer mensen met hetzelfde gevoel: Ben hier al geweest op vakanties: -Joegoslavië (diverse plekken) -Alaska -Orlando -NY -Frankrijk (bijna overal ;)) -Dld -Oostenrijk -Zwitserland -Nederland op ook heel veel plekken... Nou, wij wonen echt niet slecht hoor, Haarlem (eigenlijk Bloemendaal, maar is verrassing) Enne daar ken ik alles en iedereen, de school, de mensen, de buurt, de hele stad je bent gewend aan dit leven. Alleen op vakantie denk je, gosh wat is het hier mooi, daar wil ik ook wonen ..... en als ik terug kom van vakantie heb ik dat gevoel meestal nog een dag of 5 en dan vind ik het wel weer eng als we zouden verhuizen, want hier ken je alles en iedereen maar dan weer na 6 á 7 dagen denk ik: Ik wil hier niet voor altijd blijven wonen, ik wil meer van de wereld zien en meer mensen ontmoeten (maar de mensen die ik hier ken zijn al zooooo leuk en gezellig) Dus voor mij maar 1 optie: Verhuizen ............................... Maar dan gewoon iedereen meenemen ....... Meer mensen die dit hebben, zal toch wel!?? Eigenlijk wil ik me in de hele wereld net zo voelen als thuis, dat je overal de mensen kent, overal je eigen plekje hebt, kennen jullie dat gevoel ook?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |