![]() |
Welke browser?
Ja jongens.. het is weer eens zo ver.. welke browser geniet jullie voorkeur om een eindje te surfen?
|
Duisent.
|
Op het moment denk ik zelf Firefox.. toch even Safari aan het uitproberen..
|
Net was er geen poll.
|
moest ik nog maken ;)
het ontbreken van foxytunes voor Safari is imo een gebrek.. |
Ja uiteraard.
|
Opera
firefox is een achterlijke hype, net als al die iPod zooi |
Explorer, omdat ik nooit een andere heb gebruikt en geen zin heb om daar tijd in de steken.
|
Ik denk dat dit wel op software&multimedia mag.
|
En Firefox, hoewel Opera wel sneller gaat.
|
opera natuurlijk
|
Firefox, vanwege zijn extensies, thema's, diepgaande instellingen, iedere dag uitkomende versies (nightly) en de gedachte.
|
Firefox, extensies en tweakbaarheid.
|
Maakt me niets uit. IE7 is prima, zeker met IE7 Pro extensie geïnstalleerd maar FireFox 2 en Opera doen het net zo goed.
Safari ga ik niet gebruiken, al was het maar omdat het me opgedrongen wordt door "updates voor uw Apple Software". |
FF, opera is ingewikkeld, en waarom staat Seamonkey er niet bij?
|
Firefox
Opera heb ik ook maar vind het toch allemaal met wat minder prettig werken, zeker vanwege het ontbreken van addons. |
Citaat:
|
Dat beweer ik ook niet ;)
Ik wil alleen zeggen dat er in het "Anti-Internet Explorer-idee" van tegenwoordig (naar mijn mening) teveel naar Firefox wordt gekeken... |
Citaat:
|
Firefox, ook al is het eigenlijk bloatware.
|
IE, Firefox loopt soms te f*kken met online spellen.
|
Citaat:
|
**********, Relnicht :p
En ach, anti-microsoft posts kom ik hier eigenlijk vrijwel niet tegen, dus dat valt ook wel mee. Natuurlijk heb je open source aanhangers die niks van ms willen hebben en zo gaat dat met van alles en nog wat in 't leven. Uiteindelijk gebruik je toch wat je zelf het fijnste vindt werken en met de komst van IE7, FF2 en de nieuwe Opera is persoonlijke smaak het belangrijkst. Die browsers werken allen prima. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |