![]() |
(hellup!)Waar kan ik......
Adobe Photoshop 7.0 Full version (geen DEMO!)
downloaden? En anders Paint Shop Pro? En NIET KazAa want dat zuigt........ alvast bedankt, Mark |
wat een topic, wat een man :o
|
Citaat:
|
mijn voorstel:
ga naar www.amazon.com, misschien kun je ze daar tegen betaling downloaden als dat niet is wat je wilt, dan is mijn voorstel een blokje van een dag |
Citaat:
nee ik wil idd niet betalen nee. een blokje van een dag?? :confused: Iemand anders nog suggesties :p |
Citaat:
|
Citaat:
weet ik veel :D:D iemand die ik ken hebbet via kazaa gedaan...... maar dat zuigt....... |
Citaat:
|
Citaat:
(Je kan hem wel illegaal downloaden maar dat mag niet :p) zal wel slotje worden:) |
Citaat:
|
Citaat:
*het is illegaal *het mag niet *je loopt kans op een blok *het is ook niet toegestaan *het mag niet :) *IK wordt er niets beter van |
looks like its just paint 4 u:D
|
Ik denk dat je het wel op KaZaA kan vinden... :p;)
|
:( :( :(
|
okie ik stuur hem wel naar je!!! hieronder staan mijn gegevens....
..... ............... grapje ;) *start photoshop weer op* lol |
Citaat:
|
nog steeds geen slotje :confused: :( :D :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
B.t.w bijna iedereen die hier op het s&m forum met software omgaat, dúh ;), kan eraan komen. Hoe wij dat doen is niet relevant. Het gaat erom hoe jij het doet. Ik kan nu wel 1000 en 1 manieren gaan noemen, maar dat mag niet, omdat ................... het gewoon niet mag :D Suc6, maar talent = lees: eigen metodes om aan sorftware te komen) en mazzl zal je nodig hebben (en dat eerste ontbreekt gezien je vraagstelling.....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt hem best downloaden, maar ik denk dat weinig mensen hier gaan vertellen hoe en waar :) Aangezien dat tegen de regels van het forum ingaat.
Deze kan wel dicht, me dunkt. |
slotje :D
|
:(
|
Citaat:
*hinter de hint* |
laat maar jongens ik heb al van iemand een link gegeven via een site waar ze me wel wilden helpen...(hint: leerlingen)
en de volledige versie...........lekker puh :p |
Citaat:
|
1. voortaan duidelijke titels maken.
2. die kan je niet "gratis" volledig downloaden, moet je kopen. http://www.adobe.com/support/downloads/license.html 3. volgens mij is 6.0 de laatste versie en die kan je downloaden van : http://www.adobe.com/support/downloa...9&platform=win alleen dat is een trail versie. closed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |