![]() |
1 April, kikker in je bil!
Morgen is het weer zover, 1 april. Vind jij het maar een flauwe gebeurtenis of ga je grapjes uithalen? Ben je zelf wel eens slachtoffer geweest van een 1 april grap? Wat voor grap? Vond je het leuk?
Vertel! |
Nee.
|
ja, nee, nee.
oké, inhoudelijk dan. ja, ik vind het een beetje een flauwe gebeurtenis. Als kind haalde ik wel eens van die standaardgrapjes uit, maar nooit echt een goeie grap. Er is met mij ook nog nooit een 'goeie grap' uitgehaald. |
Toen ik klein was haalde m'n vader altijd grappen uit a la 'HE MASHA JE HELE RUG IS WIT :| HOE KAN DAT NOU :| ECHT HELEMAAL WIT :| HUH :|' en ging dan lachen als ik rondjes om mijn as tolde terwijl ik probeerde te kijken of het waar was.
Hij zei ook dingen als 'He, daar ligt een enorme worst :| Tussen de koeien :|' en dan ging ik kijken, maar het klopte natuurlijk nooit. Wat een lol. :') |
Ik heb nooit een grap uitgehaald en er is nooit een grap met me uitgehaald en ik vind het allemaal maar flauw.-O-
|
'Vroeger' hadden we op de middelbare nog een hele organisatie om ieder jaar bij het kantoortje van een leraar in te breken en dan iets te doen. Hadden we in het hele kantoortje in een centimeter dikke laag van erwten gesmeten, want haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha we dachten dat je die vast niet met een stofzuiger zou kunnen opzuigen. En alle foto's op de kop opgehangen. En rijst tussen de toetsen van het toetsenbord. De leraar plukte binnen vijf minuten een slachtoffer van de gang die de zooi mocht opruimen. En het jaar daarop hadden we de deur helemaal dicht getaped, en overal van die bewijsstukbordjes geplaatst, en met krijt een lijkomtrek op de vloer gemaakt. Oh, the joy.
|
eeeej Missy, je veter zit los.
:D:d;d; d:D:D:d :D:;d ;d; D:dd;d; :D:: d |
Op de basisschool gingen we ons altijd verstoppen in de pauze, zodat we geen les hadden en de leraar ons kwijt was. Dat liepen we met een paar klassen door de struiken.
|
als ik naga wat er voor morgen op de planning staat kom ik tot de conclusie dat ik geen grappen kan maken ;) 's ochtens EHBO, dat wordt leuk dan --> DE PATIENT IS DOOD. Ja tuurlijk, 1 april zeker. NEE ECHT
|
Ik ken iemand die jarig is op 1 april. Zo van, wanneer ben je jarig? 1 april. Ja, ennu echt?
:( |
Ik ken iemand die jarig is op 1 april en haar zusje is ook op 1 april jarig.:D
|
Citaat:
|
Het flitste heel even door m'n hoofd om een stageverslag met alleen een titelpagina in te leveren. Ik heb de echte versie namelijk vandaag (31 maart) af gekregen, die kan ik er dan achteraan sturen. Maar nee, toch maar niet:p
|
Vind 't vooral flauwe zooi...écht goeie grappen heb ik al jaren niet meer gezien.
|
In groep 8 hadden we eens tussen de middag besloten dat iedereen zich zou verstoppen op de speelplaats, zodat we de les zouden missen. De mensen die niet meededen gingen toen maar spelletjes spelen in de les.
Maar ik kan me helemaal geen goeie grap meer herinneren. Ik doe er zelf ook niet aan mee. |
Citaat:
|
Op school hadden ze een keer met was de borden ingesmeerd met vet. Want in de Okki stond dat je het er makkelijk afkreeg.
Nou nee :) |
Citaat:
|
Onzin en DK samen ;(
|
Citaat:
OT: flauw gedoe. Vroeger probeerde ik wel veel grappen uit de Taptoe uit, hoe fout. Ze waren ook nooit grappig.:o En ik heb ook wel heel vaak zout in de koffie van de meester op de basisschool gedaan, maar dat deed ik ook op andere dagen dan 1 april. |
Goeie grappen zijn pas de moeite waard als je er tijd en moeite en briljantheid in steekt
En ja, ik heb wel eens 1 Aprilgrappen uitgehaald en ben het dit jaar ook weer En ben er ook wel eens 'slachtoffer' van geweest :p Maar zolang je de grappen bij de juiste mensen maakt is er geen probleem ;) (en de juiste soort grappen uithaalt en wel fixt dat diegene VOOR 2 April weet dat het een grap was) |
Citaat:
Later stond er nog een excuses in omdat dat dus niet het geval was. |
Oh god, ik bedenkt me op eens dat we op dat rijmpje, 1 april kikker in je bil die er nooit meer uitwil, ook nog een versie hadden bedacht voor als het 1 maart was. 1 maart, kikker in je staart, die er nooit meer uitvaart.
Mijn jeugd was belachelijk. |
Citaat:
|
Op 1 april blijkt altijd weer hoeveel mensen er totaal geen gevoel voor humor hebben.
|
Nee.
25. |
De meest geslaagde 1 aprilgrap die ik me kan herinneren, was dat we in groep 8 allemaal gingen opstaan als Meester Gerard ging zitten en andersom. Nu waren er een paar meisjes die dat tot in het extreme wilde doorvoeren, en ook gingen praten als hij stil was, boos keken als hij lachte etc etc, en dat de hele dag wilde volhouden, maar dat liep in de soep wegens gebrek aan deelnemers. Dat werd alleen maar gênant.
|
Toen we iets van 12 waren hadden wij een belastingbrief getypt en die tussen de post gestopt zodat mijn vader hem zou lezen. Daar stond iets in van dat ie extra belasting moet betalen, met een asociaal hoog bedrag erbij.
Mijn vader herkende gelijk het Word-lettertype wat hij zelf ook altijd gebruikt (en ws. was de brief heel amateuristisch opgesteld) dus de grap was niet eens geslaagd :( |
Oh ja, ik probeerde ook wel eens bekeuringen naar mijn vader te sturen. Maar die sloegen dan nergens op. Dat was dan zogenaamd persoonlijk geschreven door een agent die mijn vader te hard had zien rijden.
|
Ik kan me herinneren dat toen ik in groep 8 zat, twee kinderen deden alsof ze ruzie hadden op het schoolplein, en met bloedneuzen (van die capsules) naar de directeur werden gestuurd. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verklaar op 1 April altijd bijna iedereen dood. Dan zeg ik 'oh witte wie er dood is' en dan zegt de ander 'nee?' en dan zeg ik 'nou, prins claus!'
|
Citaat:
|
Oh, sorry marc-marie
|
Citaat:
Wij stuurden ook brieven naar mensen in de straat waar in stond dat ze "de Staatskloterij" hadden gewonnen. ha. |
:|
Spoiler
|
Citaat:
Citaat:
|
Jullie veters zitten los!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ging ook een keer allemaal grapjes uit de Taptoe proberen. Vet lame waren die. Dan wilde ik de ouderwetse "grap met emmer water boven de deur" doen, maar dan zette ik een bekertje water op de half openstaande deur. :D Waardoor dat bekertje (als de grap gelukt was) alleen maar op iemands kop flikkerde. :D
|
Een keer toen ik nog klein was wilde ik op 1 April zout in mn vaders koffie doen 's ochtends, maar dat lukte niet want daar was hij natuurlijk op bedacht. Toen heb ik het de dag erop gedaan. :D:D:D
|
Op 1 april verloor Alva zijn bril.
|
Die ersten April, Fröge in dein Arsch!
|
Citaat:
|
Soort van Practical Joke, belletje lellen bij iemand en dan een maat van je die mee is vol laten struikelen zodat hij de schuld krijgt.:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |