![]() |
Waarover zou jij een documentaire maken?
SteL: De overheid zou je vragen om een 30 minuten durende documentaire te maken. Waar zou je het over doen? En welke punten zou jij nadrukkelijk willen belichten?
TS begint: Ik zou een documentaire maken over het maatschappelijk falen om mensen met problemen op te vangen. Ik zou mijn focus leggen op drop-outs, depressieve mensen, zwervers en mensen die al jarenlang met een uitkering zitten om psychologische redenen. Ik zou mij richten op de menselijke emotie en het effect van de moderne sameleving hier op heeft. Ik zou de oorzaken van demotivatie onderzoeken, en de instellingen die mensen met problemen moeten helpen aan de tand voelen. Tevens zou ik een socioloog & psycholoog aan het woord laten over liefde, het gebrek aan liefde en het effect hiervan op de menselijke psyche & gedrag. |
Oeh, volgens mij hebben we een nieuw lid aan de vele lezers overgehouden, klopt dat?
|
Citaat:
En foei, offtopic :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
En over de topicvraag ga ik nog even nadenken :o |
Citaat:
|
Ik zou een documentaire maken over het scholieren.com forum, dk meets en dergelijke.
|
Wij hebben voor ons profielwerkstuk vorig jaar een documentaire gemaakt over The Vikings in Ireland. Compleet met verklede familieleden en filmed on location. Dat was wel gaaf... en af en toe echt een beetje te melig. :D
(note: we had a sheep chasing scene) |
Citaat:
En ik ga dan nog maar niet in op de vraag van Missy ;) wellicht later Ik kwam er pas achter dat t in verband stond met hitman toen ik 47 opzocht op wikipedia voor een passenda ava & sig :D maar vond t wel een geinig spellejte :o 2 keer gespeeld. En ben heel benieuwd naar je idee (y) Citaat:
De intellectueel word vandaag de dag zwaar ondergewaardeerd :o Wat denk je hiervan?: "Je zou haast denken dat de (d)evolutie v/d mens weer terug gaat naar een primitief stadium omdat de primitieve aantrekkingskracht v/d mens om de een of andere manier weer terugkeert en de attributen die de mens verheffen boven de andere dieren niet (meer) gelden als aantrekkelijk" Oh en mag ook per PM om offtopic te ontwijken :D Al gaan zelfs fb's offtopic in dit prima topic :s (al begrijp ik nu wel waarom) :o Citaat:
Waar zou je je het meest op richten en wie zou je aan het woord laten? |
Citaat:
|
Over zielige diertjes in de bio-industrie natuurlijk.
|
9/11, en dan over de mensen in de bovenste verdiepingen, als er een paar fouten niet gemaakt waren hadden ze nog via een brandtrap naar beneden gekunt.
(National Geographic :O) |
Citaat:
heb hier ook een onderzoek(je) voor gedaan tijdens mijn opleiding. Áls ik ergens een documentaire over wil maken dan dit wel :) en het liefst dan ook het probleem direct aanpakken ;) |
Citaat:
|
wtf :D wie ben jij?
|
Ik?
|
dat denk ik wel ja :)
|
Foei, Offtoppic.
|
de baggerindustrie
het vesigingsklimaat in nederland nederland an sich culture clashes communicatie psychologie zat mooie onderwerpen |
Citaat:
Citaat:
|
Wat een onzin.
"ik ga een film maken over Pietje en Marietje die verliefd worden en allemaal grappige dingen beleven" "daar kijkt niemand naar, want dat bestaat allang" error |
Over de bacteriële kolonie in je moeders vagina.
|
Over mijn vriendje. Ik weet niet precies waarover. Maar gewoon alleen maar hem volgen, verder geen interviews ofzo. Ik denk dat het vooral voor mezelf leuk is :p
|
vuisten :D :D :D :D (y)
|
Ik doe geen documentaires van minder dan een uur.
Mgoed, over sadisme ofzo. |
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |