![]() |
hardcore topic, de vierde
Citaat:
|
Haha, quote van 10.000 jaar terug ofzo. ;)
En ja, Cursed in 013 dus in april. Wooooo. Die Bars plaat staat opeens de laatste weken weer op repeat bij mij trouwens. |
Die Introducing? Staan wel een paar leuke nummers op. Niet heel bijzonder echter imo...
In april/mei/juni zijn er echt achterlijk veel gave shows. Nightstick Justice/Cursed/Annihilation Time/Negative Approach/MLB/Bad Religion/NoFX/MW/Trashfest + rest. Ik ga maar eens werk zoeken.... |
Hey geef mij nog eens een paar van die dikke NYHC bands, Warzone, Agnostic Front, Slapshot, enz.
Edit: Tipje, Fate 2 Hate, inmiddels uit elkaar maar oh wat is die shit vet. http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=99291740 Check ook hun nummer Iron Fist op deze gratis sampker. http://www.insurgence.net/info.aspx?...&item=boneyard |
Citaat:
Cro-mags Murphy's law Kill Your Idols Judge En dan heb je ook nog het Youthcrew en Breakdown gebeuren maar dat zal ik je besparen. |
Check even de nieuwe nummers van Cracks in the Wall(mijn bandjuh)
en kraak het af!(of niet natuurlijk) www.myspace.com/cracksinthewall |
Citaat:
Woot, Judge is vet. |
Citaat:
Ik vind de productie van Cursed - III maar een beetje vreemd. Normaal maakt me dat geen zak uit maar hier kom ik wat moeilijk doorheen. Zeker vergeleken met de vorige twee. |
Hier nog 1 sjoerd. Ik trek eigenlijk alleen I echt. Rest is niet slecht natuurlijk, maar zeker niet dezelfde mokorslag als I.
Vind je van onze songs trouwens, als je ze gehoord hebt(jaja ik ben benieuwd). |
Citaat:
Ik had die nieuwe nog niet gehoord, zal het zo eens luisteren. |
Het rammelt allemaal wel lekker maar ik mis wat diepgang bij de zang ofzo. Het is wel overtuigend maar een beetje variatie kan geen kwaad imo. Overigens wel een hele vooruitgang.
Ohja: Dat nieuwe bandje vanuit de Baarmoeder: Sick Mormons. Hoe geniaal is dat eerste nummer op de myspeeez.(y) |
Kan ik me voor stellen idd, 't gaat een beetje teveel met de gitaarlijnen mee en hier en daar een beetje te statisch idd. Vind ik zelf ook, naja dan heeft hij wat werk te doen met nieuwe songs :)
Die nieuwe baarmoeder band: Fuckin geweldig, bam vanuit 't niets zo'n band. Superrrr! |
Citaat:
edit: goed... de zanger (die niet in GB zit) maakt dat nummer wel helemaal af... |
Citaat:
|
Of spelen ze zaterdag ook? Denk dat ik daar wel bij ben.
|
Citaat:
Zaterdag ben ik helaas afwezig ivm tentamens. Maar coole tent hoor. Zal wel een zooitje worden! |
Citaat:
|
Citaat:
oh en deadnation, ik zag het al op asice staan en het klinkt best tof! |
Citaat:
|
Sluit natuurlijk niet echt aan op de heersende eurocorementaliteit in de scene he, al dat gestudeer!
|
Citaat:
toevallig de dag dat deadnation hier met nightstick justice dbs doet en cursed amsterdam vrij. AT moet een collega maar gewoon met me ruilen vind ik. |
Ik zou van Anal Time m'n grootste prioriteit maken.
|
terror, death before dishonor, no turning back, strung out en ignite in de 013
9 april en converge, coliseum en integrity in de kleine zaal van de 013 in juli, ook leuk |
Citaat:
|
Annihilation Time, beste band in hc punk.
Die shows van Bossen, ik pas. NTB is ruig natuurlijk. |
Och als ik had gekund was ik best naar ignite gegaan, maar ik heb zo'n schijthekel aan de grote 013 zaal. Maar die andere bandjes hoeven van mij ook niet zo.
Ook zin in h20 in juni ofzo, maar hengelo is zooo verrr.. |
Citaat:
Dat trek ik ook niet. Ik probeer iig 3 Nightstick Justice shows mee te pakken en 2 of 3x Anal Time. |
Ignite en H20....dat dat nog mensen trekt.
|
Citaat:
|
Idd heb ik ook bij Ignite, btw nog mensen naar Neuk! volgende week?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil wel graag, moet natuurlijk de collega supporten. alleen nog zien te regen ivm werk.
|
11 mei Rykers & backfire in dynamo :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Backfire is met Demon joker junior, en Converge met Amen Ra.. zeker de moeite waard
|
Citaat:
|
Wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zondag trouwens die videoshoot voor de nieuwe clip van no turning back in ehv, hier nog iemand die gaat?
|
Citaat:
Takkeherrie; woensdag 24 NTB + SOM en nog wat in de Baroeg. Biers met kroketje en mijn wederhelft! |
Citaat:
ik waarschijnlijk som+ntb den bosch 17e |
Ik dig de laatste tijd steeds meer hc. Dit gehele weekend zal ik ook te vinden zijn in de Baarmoeder alwaar ik menig tof bandje zal kijken. Erg benieuwd naar Sick Mormons live. De Baarmoeder brengt over het algemeen altijd wel leuke projectjes voort. Out of SStyle was ook hard live. Volgende week natuurlijk Karel Anker in de bitterzoet.
|
Citaat:
|
Kanker, dag erna de laatste show in de Steppin met nightstick justice en de dag erna zelf spelen met NJ en dergelijke in Utrecht. Trek 't slecht.....misschien horst maar skippen...dunno whatever
Straks lijk ik nog een hc kid die naar veel shows gaat.. |
Voor de rest: Hou eens op??!!
Rosa: Ga mee naar die show morgen/vanavond. Je vent gaat toch ook? fuck werk etc. |
De nieuwe plaat van Terror is weer lekker trouwens. Sommige nummers zijn niet echt Terror zoals we gewend zijn, maar klinken wel lekker. (y)
|
waar heb je die vandaan dan?
gister terror was goeie, ging er toch nog hard aan toe in de grote zaal opening: http://youtube.com/watch?v=z96NX-XPBw8 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |