![]() |
6/5 Brat Pack releaseparty met Dead To Me & Gewapend Beton
http://funfunfun.brtpck.com/img/flyers/060508.gif
Tijdschema: 19:00 Open 20:00 Gewapend Beton 21:00 Brat Pack 22:00 Dead To Me Voor 23:00 afgelopen, dus alle treinen kunnen gehaald worden. Locatie Dollars: klik |
dead to me, harde naam. brat back trek ik heel erg goed, benieuwd naar die nieuwe lp
|
Ja, leuk. Denk dat ik hier wel bij ben
|
Citaat:
|
|
Aanwezig.
|
Cool!
|
Kut, ik had verkeerd gelezen, ik zag Amsterdam en dacht gelijk dat dit die show in Bitterzoet was, sorry. :( Beter kom je naar A'dam dan.(y)
|
Citaat:
|
Heel misschien een kijkje nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Annihilation Time toegevoegd, ga 't helaas nooit halen om op tijd daar te zijn voordat die tent vol is. Het leven zuigt!
|
hoe was dit? benieuwd naar de verhalen van spoes, bijv. over iets met uit een boom flikkeren.
|
Citaat:
Einde verhaal. ;) |
oja, maar ik keek vannacht, en toen was het al 6 mei :D haha.
|
Citaat:
|
Spoes moet morgen op tijd opstaan dus er gaan geen gekke dingen gebeuren.
Bovendien heb ik mij gister al misdragen. |
hophop, geef me eens even een leuke review. geen zin om asice te checken atm.
|
Ik heb de afterparty geskipt maar de gastheer van Annihilation Time is in de kroeg in slaap gevallen.
Er was ook nog iets met Jeroen zijn sokken die als zakdoekjes fungeerden. |
Beter wordt het morgen indrukwekkender dan dat ^
|
De zanger van Dead To Me (beste band van de avond) deed alsof ie homo was. Hij was het niet. Wel had een van zijn best friends een glazen oog. Ik persoonlijk heb 5 minuten opgesloten gezeten in de wc, met twee anderen, totdat we er achter kwamen dat de deur naar binnen open ging. Bij Bratpack deed de microfoon super gaar, maar dat was een mooie show. Bij gewapend beton stond er een of andere gare australier raar te moshen, hij trapte iemand en heeft zich daarna de rest van de avond redelijk koest gehouden. Die laatste band heb ik niet gezien+ spoes zijn vriendin is een laffe afhaker.
Mooie review. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: vrijdag gaat door? |
Citaat:
Ai wat een misser |
"Not here for the bands..."
Ik heb het voor elkaar gekregen om ELKE keer als AT speelde niet te kunnen, 9juni hopelijk een goede herkansing. |
Beste band in hardcore, zowel op plaat als live.
|
Citaat:
|
Dit is nou juist niet zo'n band, maargoed "wijfje"
|
Ja, dan hebben wij een andere definitie van schreeuwen.
|
Heb ze ooit eens in Heemstede gezien en trok het goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er schreeuwde mannen op een podium en mensen gingen met de speakers worstelen. Bratpack was prima, op myspace vond ik het niet zo, maar live was het erg goed te doen.
Citaat:
|
Laffe afhakers..beetje jammer! 't was leuk, met name de foute muziek erna.
|
Citaat:
|
Zeker, ik heb me er enorm om vermaakt.
Tijdens Antillectual binnengekomen, dus niet erg veel van meegekregen, niet indrukwekkend Brat Pack was supergoed, Strike Anywhere mwah. Leuker dan op plaat, dat wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |