![]() |
glijmiddel
heej hallo!
ik heb een vraagje voor de gevorderden.kan je shampoo ook als glijmiddel gebruiken? alvast bedankt |
wat denk je zelf?
|
weet niet!anders vraag ik het niet
|
Nee :) Er zit zeep in, dat tast de zuurtegraad van de vagina aan..
Je kan beter gewoon een flesje Sensilube bij Kruidvat kopen (staat vaak bij maandverband etc) |
Wellicht weet je dat vetten zoals babyolie, vaseline en maisolie het rubber van condooms kunnen aantasten. Ook vaginale geneesmiddelen bevatten naast de werkzame bestanddelen diverse vettige hulpstoffen, die in meer of mindere mate de kwaliteit van latex kunnen beinvloeden. Onder deze hulpstoffen behoren onder andere paraffine, witte vaseline en lecithine. Uit onderzoek met een vaginale capsule (Gyno-Daktarin) is gebleken dat het effect hiervan op het rubber van condooms zodanig sterk is dat er een grote kans bestaat dat het condoom niet meer veilig genoeg is. De vaginale crème die in deze studie is onderzocht had geen invloed van betekenis op de condooms.
Gelijktijdig gebruik van bepaalde vaginale middelen en condooms wordt daarom ontraden. Overigens zijn bij dergelijke geneesmiddelen waarschuwingen hiervoor in de bijsluiters opgenomen. Het is raadzaam om, wanneer je condooms gebruikt en vaginale geneesmiddelen krijgt voorgeschreven je huisarts of apotheker hierover te raadplegen. Verder moet je je realiseren dat wanneer condooms beschadigd raken zij niet alleen geen bescherming meer bieden tegen ongewenste zwangerschappen maar ook geen bescherming meer bieden tegen SOA’s. [8] I rest my case:D |
kijk!daar heb ik wat aan.bedankt jongens! (y)
|
Wat zelfstudie kan geen kwaad! :o No problemo my man! (y)
|
wij gebruikten welleens gell :o maja klein beetje dan :) zeer slecht zal het wel zijn..
Maar nu hebben we ook die zooi bij de kruitvat gehaald |
Citaat:
|
Citaat:
AU AU :eek: |
mooie hanekam in je schaamhaar :D
|
Welke meid wil er eigenlijk shampoo in haar kut hebben??? Maarja, je kan het altijd proberen he?!?! :)
|
hahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
QUOTE:
quote: ------------------------------------------------------------------------ LoveMaster schreef: Dat gaat tog schuimen als de pest ------------------------------------------------------------------------ jah vooral als je gaat 'soppen'...... :D ;) :eek: :D :) :D |
In shampoo zit toch parfum oid? Oooh, dat doet píjn dan...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee ben niet ziek.. we moesten iets hebben en gebruikte dat.. en dat het zo erg slecht is valt volgensmij ook wel weer mee. Ik voelde niks.. het prikte niet.. en het werd niet hard.. Was gewoon super glad.. en dat was toen even wat we nodig hadden.. Heb erna ook nergens last van gehad.. nu hebben we van die echte zooi gekocht |
Het is toch een kleine moeite om naar de drogist te gaan en daar glijmiddel te halen??? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens topicstarter , wil je eerste keer anaal ofsow? als je je sjaak een beetje snel gaat bewegen gaat het enorm veel schuimen hoor :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |