![]() |
Make-up voor jongens
Laatst dat deze topic besproken was, was geloof ik in 2002.
ik kom er weer op terug: Wat vinden jullie van jongens met Make-up? dan geen travestiet ofzo.. |
Citaat:
|
Het is inderdaad zeer egoistisch om make-up te gebruiken als jongen.
En zou het niet egoistisch zijn, dan is het wel extreem ghey. Sinds wanneer leven we in oud-Egyptische tijden? |
Citaat:
|
Hoi Niels.
|
Zou net zo goed een afscheidsfoto van twee depressieve suïcidale tieners kunnen zijn...
|
Zijn AG trouwens de enige die een beetje naar worden van de foto van de TS?
Citaat:
|
Green day, smaken verschillen. maar ik vind het een geweldige band.
maar plz wees een beetje serieus, en spreek gewoon niet over de foto als je het nix vindt. |
lelijk en raar, maar doe vooral je ding.
|
extreem ghey, tenzij je in een volendamse, brandende kroeg hebt gestaan.
|
Citaat:
|
je ziet eruit als aart, doorgesnoven van de kaart.
|
mening vragen, maar we mogen niet zeggen dat we de foto niets vinden.. gaaf! verder vind ik make-up bij jongens extreem gay, ik wil geen vriendje die meer make-up gebruikt dan ik.
|
OmG, waar gaat deze wereld heen! :'(
|
Ik vind de blik van je vriendinnetje eigenlijk nog lachwekkender dan je make-up
|
Als je Robert Smith heet is het gaaf.
|
Ach, bij new wavers kan het best leuk staan.
|
wintopic. Ik vind het trouwens best schattig staan bij je! Het lijkt overigens wel op de make-up die ik vandaag op heb. Maar als jongens foundation gaan gebruiken, of mascara, mogen ze wel opgesloten worden. Niks tegen dit soort over-the-top-emo-make-up, het is wel leuk bij sommige mensen juist :)
|
Citaat:
voor de rest not done. |
Citaat:
|
jongens met makeup zijn echt te alles
make up is voor wijven... |
Jesjeuh, wat zeggen je ouders er van dat je make-up draagt?
|
Haha sander, je hebt in tijden niet zo intensief in een topic gereageerd, stiekem doe je ook dat makeup ding he. ;)
|
Het is een beetje een vorm van masochisme van mijn kant: lekker ergeren aan idioot gedoe en gedrag. Om een of andere reden hou ik er van om te kankeren op mensen en zaken die me niet aan staan.
Nou, een ventje dat make-up gebruikt en dan ook nog eens zo'n zwoele foto van zichzelf plaatst is dan voor mij een makkelijk figuur om spreekwoordelijk tegen aan te schurken. Waarom denk je dat ik op bepaalde fora bleef reageren, ook al zat er (bijna) alleen maar dom volk op. |
Tokio Hotel. En ik denk dat ik het zou moeten ontgelden in mijn omgeving als ik dit zou doen. Verder is het een beetje vragen naar de bekende weg want make up bij jongens is niet alleen lelijk maar ook ontzettend gay, zie bovenstaande reacties.
|
nou, ik vind dat je het kan hebben. (y)
|
Ik vind het er totaal niet uitzien, en zou dit als ouder nooit accepteren...
|
Citaat:
OT: Ik dacht dat er twee meisjes op de foto stonden. Waarmee ik dus bedoel te zeggen dat ik het gay vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar plz wees een beetje forumbaas en zet hier een slotje op.
|
Inderdaad zz
|
its gay.
|
Citaat:
|
De arme ziel heeft z'n foto verwijderd :(
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie zijn allemaal flauwe huilebabies...
Beetje nieuwe mensen afzeiken over internet, geen wonder dat er geen nieuwe leden bij komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |