![]() |
anaal
hallo allemaal.
iedereen zegt altijd dat anaal neuken pijnlijk is,maar dat valt toch wel mee als je glijmiddel gebruikt!?en voor de jongen is het dan toch ook lekkerder,omdat het een krappere doorgang is?wat vinden jullie er nou van? :D |
Probeer het eens uit. Zoek een meid die het wil en een homo die jou wil nemen...
|
Ik zie dat meer als 'no entrance' eigenlijk...
|
Citaat:
dat er al honderd topics over zijn kan je ook normaal zeggen ... |
we zien wel.
|
Op een gegeven moment wordt het zelfs lekker.
Eerste paar keren heeft ze vaak veel pijn. |
Citaat:
Het lijkt me niks om me vriendin pijn te doen voor mijn eigen genot, dus ik begin er maar niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb 't zowiezo niet op stront... |
hmm, voerger leek het me wel wat, tot mijn vriend per ongeluk in mijn anus schoot...
dat was zeer pijnlijk en sindsdien lijkt het me absoluut niets, het is voorlopig geen optie voor mij maar misschien denk ik daar over een helel lange tijd wel anders over :) |
Citaat:
Met VEEEEEEL glijmiddel (geen speeksel!) en geduld lukt het wel! Maar om nou te zeggen dat ik er even veel van voel als vaginaal, nou, nee... |
De kringspier 'krampt' als het ware samen op het moment dat je daar wil binnendringen, en ja, dat kan best pijnlijk zijn. Als je goed stilhoud (en je vriendin kust/masseert/anderzins afleid) zal die spier na een korte tijd (30 seconden, een minuut) ontspannen. Dus *niet* gelijk beginnen met stoten, maar rustig wachten tot het ontspant.
Glijmiddel moet je zowieso gebruiken, maar de pijn word dus veroorzaakt door die 'kramp'. |
nou knul volgens mij benje net in pubertijd gearriveerd
je hebt zoveel vragen http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168204 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168221 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168316 :rolleyes: |
nou je gaat 't nie geloe...maar me lief en ik hebbe 't geprobeerd... jezus wat hebbe wij een gekke week achter de rug zeg..magoed... ging nie or... kost veel te veel moeite..doen we nie aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw, mij lijkt t echt niks...
heb t nog niet uitgeprobeert, en dat zal ook niet gaan gebeuren als t aan mij ligt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee dat viel heel erg mee, en is imo ook iets heel anders |
Citaat:
flauw...... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het ook niet echt zitten, gewoon om het feit dat er me volkomen geen genot aan lijkt zitten. Ik heb geen prostaat, wat moet ik er dan mee? |
Citaat:
|
Citaat:
Tip voor de V : Als je vriendje erg aandringt om het anaal te doen, waarom zeg je dan niet "misschien, als jij 't eerst probeert, jij voelt er toch meer van omdat je g-spot daar is", denk dat bij velen daarbij de zin over gaat.... :D |
Moooeeeewaaaaa Er zijn van die dingen die gewoon tegen mijn principes zijn --> Anaal neuken :)
Nee dat lijkt me echt helemaaaaaal niets Ik hoef het ok niet te proberen |
je anus is een sluitspier daar moet je niets in gaan stoppen, daar moet juist wat uit.
anale sex vind ik smerig. bah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...basishygiene toepassen... poets jij je endeldarm?! |
Geen anaal contact voor mij. (n) Mijn vriend vindt 't ook ongelooflijk walgelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
We doen op sexueel gebied zovéél dingen die de natuur niet zo bedoeld heeft. Als we netjes de natuur zouden volgen zouden we alleen neuken om voort te planten, alleen tijdens de vruchtbare perioden en alleen op z'n hondjes (wat dus eigenlijk ook op z'n mensjes is...). Het hele argument dat 'die uitgang niet bedoeld is om te gebruiken voor seks) vind ik een beetje achterhaalde stelling, aangezien we kwa seks tóch al alle 'wetten' van de natuur overtreden. (Wat volgens mij juist een van de eigenschappen is die ons 'mens' maakt in plaats van 'dier'.) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |