![]() |
Delen
Ik zat ne te denken,
Ik moest zelfs een traan wegpinken Omdat ik terugdacht aan alle momenten die we gehad hebben Gelach,gegiechel,geroezemoes en gefluister Maar nu je een lief hebt Moet ik je delen... Ik ben heel blij voor je Maar het blijft moeilijk Want tijdens het schooljaar waren we beste vriendinnen En dat zijn we nog altijd Maar je was van mij en niemand kon daar verandering in brengen want we waren altijd samen Tot nu... Hij kwam ertussen En toen werd ik jaloers en verdrietig Maar dat is normaal als men elkaar al zolang kent Ik vraag je maar 1 ding... Vergeet me niet! Want denk eraan wat er ook gebeurt,Ik zal altijd met open armen op je wachten In welke situatie dan ook... |
Ik vind het gedicht zelf niet zo mooi. Maar het is precies hetzelfde als waar ik mee zit, en het voelt af en toe gewoon kut kut kut. Ik wist niet dat ik jaloers zou worden want ik gun het haar van harte, meer dan wie dan ook. Tsja...
Groetjes |
Hey lieffie!!
Moet zeggen dat ik het niet echt in gedichtvorm geschreven vind. mischien was dat ook niet de bedoeling Maar de tekst is heel mooi echt super krachtig op geschrven, maar het lijkt meer op een brief ofzo.... weer eens wat anders... http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |