![]() |
depressie
Gezonde mensen hebben zichzelf in de hand
met een positief en negatief nadenkende kant om met een juiste instelling door het leven te gaan moet je positieve kant je negatieve verslaan persoonlijk kom ik deze worsteling wel door soms is het wel moeilijk, maar geluk gaat voor een depressie is sterk, maar mijn positieve kant heeft mijn negatieve shitgedachtes goed in de hand ken je dat gevoel, je denkt dat allles goed gaat tot je met je beste vriend of je vriendin goed praat en je merkt dat diegene zeer negatief denkt en je maakt je er zo druk om dat het jouw ook krenkt want dan heb je weer het woord 'zelfmoord' aangehoord en tot je grote schrik lijkt het niet eens zo gestoord je negatieve kant heeft er versterking bij en je positieve kant vecht nu voor jullie allebei en of je wilt of niet, het houdt je toch steeds bezig gedachtes dwalen af en je bent vaak afwezig dan bied je hulp en ze gaan zich ve rzetten want dat geeft hun het gevoel dat hun vrienden op hun letten en dan is het net of het ze niets interesseerd en ga ji zelf denken "He doe ik iets verkeerd?" dus pas op voor de rollen worden omgedraaid want depressies zijn besmettelijk en zeer gehaaid |
Rijmt weer iets teveel naar mijn zin maar toch zeer geslaagd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |