![]() |
Wat eet jij graag bij... #1
Oke, sog-time. Nieuw spel en soort van gejat van een ander forum.
Uitleg: Je noemt iets te eten of drinken en dan vertelt de volgende persoon hoe hij/zij dat altijd eet. Dus bijvoorbeeld "Pasta", de volgende zegt "Met gehakt, Heinz-pastasaus, hoeveelheid kruiden en parmazaanse kaas. En noemt dus vervolgens een nieuw product" enz. Duidelijk :y? Andijvie? |
In de vorm van andijviestamppot (zonder spekjes). Maar ik heb het al jaren niet meer gegeten.
Augurk |
Wat een leuk idee (Y).
Met pindakaas op een broodje, of in de sla. Koffie? |
Je reageert hoe jij het eet en bedenkt dan wat nieuws. Ofwel, ik reageerde nu op katje en bedacht iets nieuws, namelijk koffie en dus zegt de volgende dan hoe hij/zij zijn koffie drinkt. Katje deed het dus gewoon al goed en jij "moet" nu op mij reageren, dan kan je daarna haring kiezen om de volgende over te laten vertellen.
|
op geen enkele manier, ik lust geen koffie :D
Een haring |
Ind Katje deed het wel goed, nu staat het beetje raar ivm die post die je verwijderd hebt Dennis maar het klopt wel.
Haring eet ik niet (vegetarisch), maar thuis maakte mijn moeder er altijd een salade van. Met aardappeltjes, doperwten, mayonaise enz met brood erbij. Pindasaus |
Ik maak zelf geen pindasaus, wil het eigenlijk gewoon alleen hoeven op te warmen ofzo haha, maar eet het wel graag, gewoon met een broodje in dopen :o of met vega balletjes, offf bij roerbakgroente en rijst (Y).
pannenkoeken? |
Geen pannekoekenmeel maar gewoon zelf maken en dan zonder ei en met lactosevrije melk en bakken in olijfolie. In de pan meegebakken dan appel of banaan of kaas en ook een paar zonder iets erop. Dan met poedersuiker of vruchtenjam of appelstroop of kaneelsuiker. En heel soms met aardbeien. Of ijs! Maar dat was maar 1 keertje.
Stokbrood? |
ik eet het niet vaak, maar als ik het eet het liefst met jonge kaas, sla en een tomaatje (Y)
Ketchup |
Lekker saai bij de patatjes of over knakworstjes
komkommer |
In een salade, met tomaat, mais en fetakaas en wat dressing erover.
Of in plakjes, op een boterham met (jonge) kaas. Broccoli? |
Met een kaasburger, of door pasta met pesto, of door de couscous met feta en doperwten.
roggebrood? |
met een plak jonge kaas
wortel |
Gekookt bij aardappeltjes
Kokosnoot! |
Verwerkt tot kokosbrood alsjeblieft! :D
Zuurkool |
+ een Hotdog!
Spaghetti |
Tomaten, tomatensaus, ui & geitenkaas met fenegriek(y)
Pizza |
Met een bodem, tomatensaus, kaas, ham, champignons.
Gehaktbal. |
lekker bij aardappelpuree en groene kool :)
filer americain |
aardappelen :confused: ? Ik eet nooit filet americain.
chocolademelk |
filet americain doe je op je brood of toastjes, ofja... iets wat je wilt besmeren :p
> http://nl.wikipedia.org/wiki/Filet_am%C3%A9ricain Aardappelen eet ik het liefste met gekookte bietjes en een gestoofd visje :) Rijst |
Het liefste helemaal niet, maar anders door de Mexicaanse bonenprut. Dan proef je het niet zo.
Ei? |
Gebakken, als omelet of zacht gekookt, of verwerkt in de diverse gerechten. Een multipurpose stukje voedsel :)
melk |
Met oploschocomel, zodat het chocolademelk wordt.
yoghurt |
Met muesli en wat fruit
spinazie |
Citaat:
garnalen |
gebakken met die stukjes paprika ertussen van de visboer
Suikerstroop |
Niet. Maar als het moet dan met kaas op een pannenkoek.
Ijsbergsla. |
op een whopper van de burger king ;)
suiker |
In havermoutpap
Bruine suiker |
Door de yoghurt:)
Chocolade |
Citaat:
fondue chocomel cake koek taart aardappels |
gestampt, door de stamppot
soms ook gewoon gekookt, met jus. fetakaas |
Op geen enkele manier,
Champignons |
Eens in een restaurant gegeten: in kaas, als laagje eromheen en dan gefrituurd. En een kruidensausje.
Thee |
Groene thee. En iets zelfgebakken erbij, liefst notencake of kokosmueslireep.
Brie. |
warm afbakstokbrood
chocolademelk |
Bij vies nat regenachtig koud weer, een lekkere kop warme choco :) met een chocosprits erbij :)
Spruitjes |
Gewoon gekookt eigenlijk :bloos:.
Olijven |
Citaat:
Olijven in de salade Olijven in tapenade Olijven op pizza Olijfbrood Weer zo'n lekker stukje voedsel waar je alle kanten mee opkan.:) gehakt? |
door de saus heen van de spaghetti (tomaten/groenten/vlees)
(Y) Paling (Y) |
op een toastje
tomaat |
Op n wit stokbroodje met wat sla en een plak kaas :)
Rozijntjes |
Door de brinta of appeltaart!
jam |
Op volkorenbrood
Chilisaus |
chilisaus in de wok bij mais,champignons,paprika etc.
Bosbessen/veenbessen/frambozen etc. |
door een kom biogarde met cruesli en honing, als ontbijt :P
basmatirijst |
Samen met roergebakken groenten, en lekkere kip uit de oven met n beetje chili saus over de kip
Een bruine boterham |
met mosterd besmeren en in je stoofvlees gooien :p
kip |
met een lekkere scheut chilli saus erover heen!
geroosterd brood |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |