Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel je je op relationeel gebied #84 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1682550)

x-spekkie-x 05-04-2008 18:04

Hoe voel je je op relationeel gebied #84

Vorige topic.

Omdat de andere vol was :)

Mja, paarden <3 Dus. Verder manloos ;)

Trimm Trabb 05-04-2008 18:25

Ik ook manloos, maar heb er wel al tijden een op 't oog. Waarover ik pas een errug interessant detail heb gehoord: Meneer heeft nog nooit een vriendin gehad. Ik was in shock en ga zsm een inschrijfformulier aanvragen. :D

Neko* 05-04-2008 18:35

@spekkie; Paarden zijn ook liefde. Ik ga in de meivakantie weer eens rijden, echt supergaaf en superveel zin in. <3 Lekker samen met een vriendin (en begeleider) galloperen door de wijde weiden. Hmmm. *droomt weg* :p

En verder zijn weekenden echt heel fijn samen. En vrienden die je wiskunde kunnen uitleggen ook! :) En pokeravondjes met een gezamelijke vriend blijven echt zo fijn. Fijn fijn fijn dus. Alles is fijn.

ST*R 05-04-2008 19:08

Donderdag leuk feestje gehad, en met mn huisdiner date mee naar huis gegaan. Was heel gezellig, en hij zei 'ik ga je zeker bellen'. Sure. Zoenen met hem is wel té leuk en lekker en verder hoef ik eigenlijk ook niks van 'm.
Gister weer feestje, en mn ex + nieuwe vriendin waren er en dat was beetje raar. Hij negeerde me maar zat wel de hele tijd te kijken. Wel raar dat je eerst zoo close was en opeens elkaar niet eens meer gedag zegt (nouja hij dan).
Gister met mn stomme dronken hoofd hém gebeld, en hij heeft nog niet terug gebeld.. Het ging vorige week zo goed, hij stuurde lieve smsjes, en ik dacht even echt dat hij veranderd was. Maar dat was maar tijdelijk blijkbaar.
Vanavond weer feestje met mn lieve vriendinnen!

Crimson 05-04-2008 20:08

hey ik heb over 2 weken ook een date met een jongen die in delft studeert! er zijn blijkbaar zo weinig vrouwen daar dat ze het elders zoeken ;)

Trimm Trabb 05-04-2008 20:24

Ik ken ook een aantal mensen in Delft, en het is echt waar.
Delft heeft een grote nerdie-boy populatie. :D

Dusjcrib 05-04-2008 20:46

@ metal: :rolleyes:

@ Morgan: Nou ja, het was voortdurend daten met de bedoeling tot meer.. alleen liep het daar dan niet op uit. In die periodes was ik toch echt niet -alleen- omdat ik dan die persoon vaak zag en daar erg mee bezig was in mijn hoofd. Ik was dan wel "vrijgezel" en reken het wel zo, maar ik was niet "alleen" zeg maar :)

Ontopic: We hebben gisteren twee katten uit het asiel gehaald, die we vorige week hadden uitgezocht. Stom, maar het voelt als een stapje in de relatie.. omdat we toch samen de verantwoordelijkheid aangaan e.d. En het is helemaal knus en gezellig :)

Maaike 05-04-2008 20:55

*O* Ik zie m gewoon maandag alweer <3

Freyja 05-04-2008 21:05

Citaat:

Dusjcrib schreef: (Bericht 27335156)
@ Morgan: Nou ja, het was voortdurend daten met de bedoeling tot meer.. alleen liep het daar dan niet op uit. In die periodes was ik toch echt niet -alleen- omdat ik dan die persoon vaak zag en daar erg mee bezig was in mijn hoofd. Ik was dan wel "vrijgezel" en reken het wel zo, maar ik was niet "alleen" zeg maar :)

Hmja, volgens mij doe ik dat momenteel andersom - ik ben niet vrijgezel, maar nog wel 'alleen' den ik :D

Black Soul 05-04-2008 21:29

ik weet het niet meer:( het is allemaal zo moeilijk. ik vind hem echt MEGA-leuk. maarja op deze manier gaat het natuurlijk niet. ik wil hem zien. ik wil hem zo graag zien! maja that's the problem. ik kijk het nog eventjes aan...zie ik geen verbetering dan moet ik het toch echt vergeten. NOuja, het was ook te goed om waar te zijn:n

Rob 05-04-2008 21:47

Bah. :o

Scarlett 05-04-2008 21:47

(L). Ik vind het allemaal zo leuk!

Miek 05-04-2008 22:00

Gisteren paar oude vrienden tegengekomen, vond het heel gezellig en leuk ^^ Leuke sfeer, leuke muziek, leuke mensen. Het helpt wel om toch wat vrolijker te zijn in deze tentamenperiode. Vooral omdat 1 iemand mij al een tijdje negeerde en ik snapte niet precies waarom maar nu is alles weer prima.

Lilith 05-04-2008 23:08

Ik heb vandaag zo'n superdag gehad.

Changshan 06-04-2008 00:44

Een ex die om de paar dagen of weken sms't en meer lijkt te willen vertellen, maar dat niet doet en ook voor een tijd niet reageert op mijn antwoord, dat is vervelend.

Arenda 06-04-2008 04:46

Hmmmm ik realiseer me net voor de zoveelste keer dat ik met m'n ex gewoon geen diepzinnig, uitdagend gesprek kan voeren. Toch jammer, maar we zijn wel gewoon vriendjes zoals voorheen, en dat is wel fijn. Sinds het uit is helemaal geen ruzie, vervelende gevoelens of gekip meer. (y)

Mariekje* 06-04-2008 07:46

Het blijft super gaan tussen ons, en daar ben ik meer dan gelukkig om :)

Secret Agent 06-04-2008 11:07

Er is geen andere plaats waar ik me zo bewust ben van de band die ik heb met de jongens, dan met uitgaan. Heel stom, maar wel waar. Gisteravond was gezellig, goed voor mijn ego. :D
Een jongen gesproken waar ik drie jaar geleden echt helemaal weg van was, heel raar. Het was leuk om hem weer eens te zien, zeer zeker. Alleen leek zijn vriendin er niet zo blij mee te zijn. Die trut moet zich niet zo aanstellen. Lekker puh. Dat heb ik niet gezegd, maar volgens mij dacht hij er ook zo over.

Kitten 06-04-2008 11:34

Wat kan ik toch af en toe een ontzettende zeur zijn bij mijn vriendin :(... En toch blijft ze bij me... Ze is dan ook wel heel lief.

ST*R 06-04-2008 11:47

Citaat:

Crimson schreef: (Bericht 27335016)
hey ik heb over 2 weken ook een date met een jongen die in delft studeert! er zijn blijkbaar zo weinig vrouwen daar dat ze het elders zoeken ;)

Haha hij zit toch niet bij DSC he? :p
En @ Trimm Trabb: idd zijn er veel nerdies, maar ook veeel leuke (als je van het type overhemd houdt dan).

En jahoor hij heeft weer gesmst, en weer op zo'n manier dat ik denk 'wat moet ik er mee'. Het smsje begon lief, maar de laatste zin gaat dan toch weer over seks. Hm tsja.

Calvin Jr. 06-04-2008 12:31

Citaat:

ST*R schreef: (Bericht 27336716)
maar de laatste zin gaat dan toch weer over seks. Hm tsja.

*O*

Trimm Trabb 06-04-2008 12:37

Citaat:

ST*R schreef: (Bericht 27336716)
En @ Trimm Trabb: idd zijn er veel nerdies, maar ook veeel leuke (als je van het type overhemd houdt dan).

Daar hou ik dus juist níet van. Dan heb ik veel liever een nerdie.
Alleen jammer dat degenen die ik ken allemaal nog thuis bij mammie wonen. :s

I C U 06-04-2008 12:40

@ Crimson: True! Die gasten moeten het wel elders zoeken, in Delft valt er niet al te veel te vinden, geloof ik...

@ Trimm Trabb: Niets mis met een beetje nerdie :o En er zijn idd zat leuke figuren daar... Ach ja, tis maar net waar je van houdt :)

OT: Ik heb net mijn eigen Delft dude de deur uitgezet, hij is vannacht blijven slapen. Het was lief en leuk en onhandig en schattig en grappig en... Anyway, gisteravond nog naar het strand geweest, het blijft fijn, zo'n strandwandeling. Mjah, ik ben helemaal weg van die jongen :)

Ohmygosh! 06-04-2008 13:20

Het is vandaag alweer een maand uit. Gek dat je van elke dag iets van elkaar horen, naar niet meer praten kunt gaan. Ik mis hem en ik wil het loslaten maar ik kan het niet. Ik wil weer gewoon verder zonder verdrietig te zijn maar het gaat niet ofzo. Ik doe alleen maar leuke dingen, gister een megaleuke avond gehad met uitgaan, en dan word ik wakker en dan denk ik oh was hij maar hier. Dag fijn gevoel-O-

ST*R 06-04-2008 13:23

Citaat:

Calvin Jr. schreef: (Bericht 27336947)
*O*

Ach je moet het gewoon positief zien: hij denkt tenminste aan me en vindt de seks met me leuk :P
Nee ik weet het allemaal ook wel, probleem is alleen dat ik hem echt leuk vind.

Secret Agent 06-04-2008 14:38

Pffff.... Kijk, dat was dan weer niet nodig.

Edit: Toch niet! We gaan een datum prikken en dan ga ik naar hem toe en ik heb er zin innnnnnnn!

x-spekkie-x 06-04-2008 15:30

Citaat:

Ohmygosh! schreef: (Bericht 27337167)
Het is vandaag alweer een maand uit. Gek dat je van elke dag iets van elkaar horen, naar niet meer praten kunt gaan. Ik mis hem en ik wil het loslaten maar ik kan het niet. Ik wil weer gewoon verder zonder verdrietig te zijn maar het gaat niet ofzo. Ik doe alleen maar leuke dingen, gister een megaleuke avond gehad met uitgaan, en dan word ik wakker en dan denk ik oh was hij maar hier. Dag fijn gevoel-O-

*knuffel*
Ik herken het! Al ben ik nu in mijn verwerking gelukkig weer een stap verder, ik blijf toch tegen dat soms-mis-ik-hem en stiekem-hou-ik-nog-van-hem gevoel aanhikken. Maar dat zal uiteindelijk ook wel weer weggaan. Hoop ik ;)

Neko* 06-04-2008 15:46

Pfff. Nou lekker dan.

snoopy 06-04-2008 17:05

Het gaat echt heel goed. We hebben dezelfde toekomstplannen en dat is leuk :)
8 dagen samen in een piepklein appartementje en 2 nachten in een afgrijselijke bus hebben er niet voor kunnen zorgen dat we ruzie kregen :P

stout! 06-04-2008 17:08

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27335222)
Hmja, volgens mij doe ik dat momenteel andersom - ik ben niet vrijgezel, maar nog wel 'alleen' den ik :D

Dat klinkt niet zo goed?

En hier goed, het hele weekend samen geweest en we gaan zo naar zomerhitte.

Nyawa 06-04-2008 17:28

Afgelopen week ging het niet zo lekker, gisteren allebei een beetje chagrijnig, maar nu is het gelukkig weer helemaal goed. Hij is lief :). En ik ben bij mijn oude oppasoma en -opa geweest en het zijn gewoon zulke lieve mensen. Ik moet echt vaker heen gaan (y).

I C U 06-04-2008 17:28

Damned, hij slaapt vannacht niet naast me en daar baal ik van. Hij is sexy :o

En jemig, we zijn pas een paar weken samen, hoe kan dit echt? :o

Qimm 06-04-2008 17:37

Ja, kom nou maar weer eens thuis! Pff.

N00dles 06-04-2008 17:52

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 27338456)
Ja, kom nou maar weer eens thuis! Pff.

Zometeen raakt ie nog verknocht aan Almere ;)

snoopy 06-04-2008 17:59

Damn, ik hoor net dat een vriend van me beenmergkanker heeft in een aardig vergevorderd stadium. :(

Metal 06-04-2008 18:00

Zo.:S

stout! 06-04-2008 18:02

Au, Snoopy. Sterkte.

zeep007 06-04-2008 18:13

wow heftig, sterkte...:|

ot; goed. te goed.:)

Secret Agent 06-04-2008 18:17

Weej, kut meid... Sterkte!

ot: Hahaha en ik ben nu al zenuwachtig voor wanneer ik naar hem toe ga wantja, hij is leukleukleuk maar wel ouder en ervarener en stel nou dat ik niet zo leuk ben als dat hij denkt? Hou je mond! Niet zo aanstellen, het is goed zo. Ik ga naar J. toen en ik heb er heel veel zin in. *o**O**O*

x-spekkie-x 06-04-2008 18:19

Ja, zeg, ik wil ook weer verliefd worden :bloos:

I C U 06-04-2008 18:26

Citaat:

snoopy schreef: (Bericht 27338557)
Damn, ik hoor net dat een vriend van me beenmergkanker heeft in een aardig vergevorderd stadium. :(

Djiezes. Sterkte meis...

@ Spek: Komt ook wel weer :p

@ SA: Nou ben ik nieuwsgierig! Ga jij es gauw mailen! :D

Qimm 06-04-2008 18:28

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 27338528)
Zometeen raakt ie nog verknocht aan Almere ;)

haha nee, hij is er al weer *O*

Vanavond weer lekker hangavond met z'n 4-en nu het nog kan!

Secret Agent 06-04-2008 18:45

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 27338663)
@ SA: Nou ben ik nieuwsgierig! Ga jij es gauw mailen! :D

Komende week. Ik ga een weekendje naar J.! Na beetje moeilijk gedoe vanuit zijn kant, gaan we komende week een datum plannen en ik heb er zin innnnnnn! Hij is lief. <3

Trimm Trabb 06-04-2008 19:46

@ Snoopy: Damn, wat erg. Sterkte ermee. http://smilies.vidahost.com/kao/otn/pcry.gif

ot:
Kreeg gisteren wat aandacht van m'n homies omdat ze hoorden van m'n knokpartijtje. Vooral híj vond het wel heel erg en die support vind ik erg fijn. Aankomende vrijdag zie ik ze weer en daar ben ik wel blij mee, want het zijn lieverds. Ik hoop dat ik weer een keertje heel erg dronken met 'm kan worden. <3

knir 06-04-2008 21:39

echt, wat een kutdag. maar goed, dat heet dan karma denk ik.

niña 06-04-2008 22:43

We zijn leuk samen en eten bij mijn ouders was leuk en samen hond uitlaten was leuk en yatta! ^__^

Nienna* 06-04-2008 22:47

Aargh, waarom komt hij met dat soort leuke spontane voorstellen als ik vast zit aan mijn school. Ik was zó graag meegegaan... maar ik kan niet niet-verstandig doen, of althans niet goed en eigenlijk had ik al het hele weekend niet-verstandig gedaan, dus ik moest echt even doorblokken.
Maar verdomme... zometeen verliest hij weer zijn interesse omdat ik nooit spontaan dingen kan doen :( en ik vind het ook zo leuk dat hij míj meevraagt... en ik wilde dat al heel lang weer eens doen, want volgens mij was vorige zomer de laatste keer dat ik dat heb gedaan...
Aargh!!! Nou ik houd maar vast aan dat over een anderhalve maand mijn examens voorbij zijn (goddammit ik moet maar gauw beginnen) en ik dan alle tijd heb om spontaan leuke dingen te doen. Als hij dan nog interesse heeft.

Ik moet dit ook helemaal niet zo leuk vinden als dat ik het vind. Het was over right?
(yeah right)

Sidhe 06-04-2008 23:11

Gewéldig. Vanmorgen kregen we ontbijt op bed van mn moeder - waarschijnlijk wilde ze weten of we nog leefden, haha ;x Maar jaa <3 Vannacht tot 2 uur liggen kletsen enzo, en woeiii. Woensdag ga ik hem verrassen :o

Ohmygosh! 06-04-2008 23:57

Citaat:

x-spekkie-x schreef: (Bericht 27337817)
*knuffel*
Ik herken het! Al ben ik nu in mijn verwerking gelukkig weer een stap verder, ik blijf toch tegen dat soms-mis-ik-hem en stiekem-hou-ik-nog-van-hem gevoel aanhikken. Maar dat zal uiteindelijk ook wel weer weggaan. Hoop ik ;)

Hmm, het komt vast goed met ons :)

Knuffel aan snoopy!

OT: Toch verdrietig, ook al heb ik toch leuke dingen gedaan vandaag. Dan lees ik weer een berichtje van een meisje bij hem. Dat meisje was altijd al teveel met hem bezig. Het klopt nog steeds niet en er zijn gewoon allemaal kleine dingetjes die mij erop wijzen dat zij te maken heeft met het einde van mijn relatie. Verder heb ik het nog steeds zo gehad. Heeft er niemand tips om het af te kunnen sluiten? Afleiding helpt wel, maar dat is alleen maar uitstellen.

Skyblue 07-04-2008 00:35

Citaat:

Ohmygosh! schreef: (Bericht 27340661)
Hmm, het komt vast goed met ons :)

Knuffel aan snoopy!

OT: Toch verdrietig, ook al heb ik toch leuke dingen gedaan vandaag. Dan lees ik weer een berichtje van een meisje bij hem. Dat meisje was altijd al teveel met hem bezig. Het klopt nog steeds niet en er zijn gewoon allemaal kleine dingetjes die mij erop wijzen dat zij te maken heeft met het einde van mijn relatie. Verder heb ik het nog steeds zo gehad. Heeft er niemand tips om het af te kunnen sluiten? Afleiding helpt wel, maar dat is alleen maar uitstellen.

Als je echt sterke aanwijzingen hebt dat dat meisje er iets mee te maken heeft, dan zou ik je ex-vriendje daarmee confronteren. Maar ik zou het niet doen als je het alleen maar dénkt. Verder: probeer geen contact met hem te hebben of dingen te doen die je aan hem doen denken. Doe leuke dingen en bouw je leven weer op rondom de dingen die je leuk vindt (vrienden, sport, etc.). Klinkt makkelijk, is het niet, maar het heeft gewoon tijd nodig :o Knuffel en veel succes :)

En knuffel @ Snoopy, wat kut zeg! Veel sterkte!

Ontopic: volgens mij is zijn vriendin afgelopen weekend voor een aantal maanden naar het buitenland vertrokken voor stage, dus ik heb al een weddenschap lopen met vriendinnetjes dat hij voor het einde van volgende week aan de telefoon hangt om af te spreken. Ik vind het niet erg, als hij maar geen dingen gaat proberen. Want één bezette kerel is al meer dan genoeg :s

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.