Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   lidteken op penis (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=168259)

dooiegast 25-07-2002 18:06

Onder op mijn penis van voor naar achter (of andersom, het is maar hoe je het bekijkt) zit een soort van litteken. Of daar lijkt het in ieder geval op. Het gaat niet helemaal door tot het einde van me voorhuid maar daar begint het ergens en het loopt door tot me balzak. 'T lijkt er ook wel op dat het vel zo om je penis is heen gevouwen en aan de onderkant samenkomt. Ik ga geen foto sturen, hehe, maar mijn vraag is: 'is dit normaal? zo nee, weten jullie misschien wat dit is?'

dooiegast

Desp 25-07-2002 18:15

Lidteken, hehe :D

Maar ok, je bedoeld een donkere streep zeg maar?

In_flames 25-07-2002 18:17

Als het een lidteken is, moet je het toch ergens opgelopen hebben en dan is het dus niet normaal. Maar als het er gewoon altijd al zit kan er toch moelijk wat mis zijn?

Michael 25-07-2002 18:26

volgens mij is het heel normaal, ij mij zit aan de onderkant ook een soort samenkomst van huid..

[^#ComeClose#'} 25-07-2002 18:28

Citaat:

Desp schreef:
Lidteken, hehe :D
You read my mind. Lidteken :D

a new noise 25-07-2002 18:35

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:

You read my mind. Lidteken :D

echt ultieme woordspeling/spelfout :D

Desp 25-07-2002 18:42

Citaat:

a new noise schreef:

echt ultieme woordspeling/spelfout :D

Echt een goede idd :)

jnieuwelaar 25-07-2002 19:50

dat is een lijn die over je hele lichaam loopt en het in tweeën deelt. Niks om je zorgen over te maken dus. Heeft iedereen.

Desp 25-07-2002 19:52

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
dat is een lijn die over je hele lichaam loopt en het in tweeën deelt. Niks om je zorgen over te maken dus. Heeft iedereen.
Ik heb die ook :p , zie hem heel goed vanaf mijn navel... heel cool :)

jnieuwelaar 25-07-2002 20:03

Citaat:

Desp schreef:

Ik heb die ook :p , zie hem heel goed vanaf mijn navel... heel cool :)

hij is ook zichtbaar wanneer je bijvoorbeeld de huid van je borst af zou stropen. Daar waar de aanhechtingen van de grote borstspier samenkomen noemen ze de "witte lijn" en die scheidt ons lichaam in 2 delen.

Desp 25-07-2002 20:07

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

hij is ook zichtbaar wanneer je bijvoorbeeld de huid van je borst af zou stropen. Daar waar de aanhechtingen van de grote borstspier samenkomen noemen ze de "witte lijn" en die scheidt ons lichaam in 2 delen.

Interessant.... nooit geweten!

dooiegast 25-07-2002 21:37

Citaat:

siNix schreef:
volgens mij is het heel normaal, ij mij zit aan de onderkant ook een soort samenkomst van huid..
Het beste antwoord van wat ik hier heb gelezen, dankje siNix. Het was een serieuze vraag dus probeer een beetje serieus antwoord te geven. Het is indd een samenkomst van huid (alleen op mijn penis dus, niet over mijn hele huid :P). Ik vond het alleen een beetje op een litteken lijken, vandaar dat ik dat ook in mijn topictitel heb gebruikt want dat trekt aandacht. :) Maar oke, ik ben dus niet de enige die dit heeft?

dooiegast

PS. Sorry voor de spelfout in de topictitel, 'lidteken'. Beetje dom van mij wist het eigenlijk wel, gewoon niet opgelet. Maar wel een toepasselijke spelfout inderdaad, hehe. :)

Desp 25-07-2002 21:55

Citaat:

dooiegast schreef:

Het beste antwoord van wat ik hier heb gelezen, dankje siNix. Het was een serieuze vraag dus probeer een beetje serieus antwoord te geven. Het is indd een samenkomst van huid (alleen op mijn penis dus, niet over mijn hele huid :P). Ik vond het alleen een beetje op een litteken lijken, vandaar dat ik dat ook in mijn topictitel heb gebruikt want dat trekt aandacht. :) Maar oke, ik ben dus niet de enige die dit heeft?

dooiegast

PS. Sorry voor de spelfoutin de topictitel, 'lidteken'. Beetje dom van mij wist het eigenlijk wel, gewoon niet opgelet. Maar wel een toepasselijke spelfout inderdaad, hehe. :)

Ik had nog willen zeggen dat mijn vriend het ook heeft, en mijn ex-vriend het ook had... maar ja, je weet het nu al :)

Vind het echt geinig dat je zo'n lijn over het midden van je lichaam hebt lopen...

dooiegast 25-07-2002 21:58

Citaat:

Desp schreef:

Ik had nog willen zeggen dat mijn vriend het ook heeft, en mijn ex-vriend het ook had... maar ja, je weet het nu al :)

Vind het echt geinig dat je zo'n lijn over het midden van je lichaam hebt lopen...

Wel vaag dat die lijn over het midden van je lichaam alleen als een samenkomst van huid onder je pik zichtbaar is. Want ergens anders kan ik hem niet vinden. Maar het is wel een geruststelling dat het geen litteken is maar dat exvriendjes en ander soort personen het ook hebben. ;) Bedankt mensen.

dooiegast

-Meisje- 25-07-2002 22:43

Mijn (ex)vriend heeft het ook...

funest 27-07-2002 23:47

heh eerste keer dak et zag schrok ik bes wel
nooit geweten da et normaal was...

dooiegast 28-07-2002 00:36

Citaat:

AM schreef:
heh eerste keer dak et zag schrok ik bes wel
nooit geweten da et normaal was...

Jah, ik snap wat je bedoeld. Ik maakte me er eigenlijk geen zorgen om en schrok ook niet ofzo, alleen was toch nieuwsgierig. Vandaar dit topic. :) Heb jij ook meteen mooi je antwoord op die vraag. ;)

Stevill 30-07-2002 02:58

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
dus daar zat de rits

Nate 30-07-2002 16:55

Overigens lijkt het me wel überbruut, battlescars op je mannelijkheid :cool:

lamer82 30-07-2002 19:50

ben ik nou zo anders dat ik geen lid teken op me penis heb?
volgens mij zit die naad bij mij alleen van onder mijn balzak tot aan me aars,..

:S
misschiien moet ik naar de dokter voor lidttekenloosheid remmers

Desp 30-07-2002 19:59

Citaat:

lamer82 schreef:
ben ik nou zo anders dat ik geen lid teken op me penis heb?
volgens mij zit die naad bij mij alleen van onder mijn balzak tot aan me aars,..

:S
misschiien moet ik naar de dokter voor lidttekenloosheid remmers

grappig :rolleyes:

@pie 30-07-2002 22:54

als je nou een meisje was geweest, had daar je vagina gezeten.. die streep is gewoon dichtgegroeid weefsel

de schaamlippen van vrouwen zijn feitelijk onvolgroeide balzakken

de grote concentratie zenuwen in de eikel zit ook in de clitoris, dus eigenlijk is dat een onvolgroeide penis (en net zoals bij mannen 'zijn die niet allemaal even groot' :P)

nog meer absurde stellingen horen? :P

mathfreak 31-07-2002 10:15

Citaat:

@pie schreef:
nog meer absurde stellingen horen? :P
Ach, als je toch bezig bent... :D

Droyd 01-08-2002 23:24

Heb ik ook...heb ik een SOA dan? :(

nare man 01-08-2002 23:47

Citaat:

Droyd schreef:
Heb ik ook...heb ik een SOA dan? :(
Ja, er zijn nu twee mogelijkheden...of je lul valt eraf, of hij groeit door spontane celdeling uit tot een apparaat van twee meter...

Siyabonga 02-08-2002 01:00

Citaat:

nare man schreef:

Ja, er zijn nu twee mogelijkheden...of je lul valt eraf, of hij groeit door spontane celdeling uit tot een apparaat van twee meter...

:D
en dan die sig van je eronder :D

jnieuwelaar 03-08-2002 18:20

Citaat:

vleermuissie schreef:

:D
en dan die sig van je eronder :D

Nee die van jou :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.