![]() |
Onder op mijn penis van voor naar achter (of andersom, het is maar hoe je het bekijkt) zit een soort van litteken. Of daar lijkt het in ieder geval op. Het gaat niet helemaal door tot het einde van me voorhuid maar daar begint het ergens en het loopt door tot me balzak. 'T lijkt er ook wel op dat het vel zo om je penis is heen gevouwen en aan de onderkant samenkomt. Ik ga geen foto sturen, hehe, maar mijn vraag is: 'is dit normaal? zo nee, weten jullie misschien wat dit is?'
dooiegast |
Lidteken, hehe :D
Maar ok, je bedoeld een donkere streep zeg maar? |
Als het een lidteken is, moet je het toch ergens opgelopen hebben en dan is het dus niet normaal. Maar als het er gewoon altijd al zit kan er toch moelijk wat mis zijn?
|
volgens mij is het heel normaal, ij mij zit aan de onderkant ook een soort samenkomst van huid..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is een lijn die over je hele lichaam loopt en het in tweeën deelt. Niks om je zorgen over te maken dus. Heeft iedereen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dooiegast PS. Sorry voor de spelfout in de topictitel, 'lidteken'. Beetje dom van mij wist het eigenlijk wel, gewoon niet opgelet. Maar wel een toepasselijke spelfout inderdaad, hehe. :) |
Citaat:
Vind het echt geinig dat je zo'n lijn over het midden van je lichaam hebt lopen... |
Citaat:
dooiegast |
Mijn (ex)vriend heeft het ook...
|
heh eerste keer dak et zag schrok ik bes wel
nooit geweten da et normaal was... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens lijkt het me wel überbruut, battlescars op je mannelijkheid :cool:
|
ben ik nou zo anders dat ik geen lid teken op me penis heb?
volgens mij zit die naad bij mij alleen van onder mijn balzak tot aan me aars,.. :S misschiien moet ik naar de dokter voor lidttekenloosheid remmers |
Citaat:
|
als je nou een meisje was geweest, had daar je vagina gezeten.. die streep is gewoon dichtgegroeid weefsel
de schaamlippen van vrouwen zijn feitelijk onvolgroeide balzakken de grote concentratie zenuwen in de eikel zit ook in de clitoris, dus eigenlijk is dat een onvolgroeide penis (en net zoals bij mannen 'zijn die niet allemaal even groot' :P) nog meer absurde stellingen horen? :P |
Citaat:
|
Heb ik ook...heb ik een SOA dan? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan die sig van je eronder :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |