![]() |
Het Grote WELKOM Fayelinde-topic
Zoals een aantal van jullie misschien al gemerkt hebben heeft Fayelinde Porcelain vervangen als forumbazinnetje. Bij deze wil ik haar groots
WELKOM :D:D:D:D heten en ook wel een beetje feliciteren *O* *O*. (nu jullie :D) |
Jaaaaa welkom en gefeliciteerd Fayelinde!!!! Deze verandering kon toch niet onopgemerkt aan ons voorbij gaan zeg. Ik weet zeker dat je een super goede forumbazin bent.
En Porcelain: gelukkig ga je niet weg, dus hoeven we je ook niet te missen! |
Alo Alo, vermaak je op Admin, wees een goede DoP-fb (in de napoleonste zin van het woord) en bedenk snel een hippe nieuwe wedstrijd!
|
_O_
|
*O**O**O*
|
*O**O**O**O**O**O*
wel af en toe een beetje :nono: doen, anders komen de opperbazen :mad: en die zeggen dan (n) en omg ik schrijf een emoticonverhaal :bloos: |
Welkom! Ik denk dat je het heel goed gaat doen *o*(Y)
|
Dankjulliedankjulliedank.
En bij deze hoop ik dat dit volstaat voor enkele maanden: :nono::nono::nono::nono::nono::nono: :nono::nono::nono: Vermanen is niet mijn sterkte kant, vandaar. |
Haha, nu je dat hebt toegegeven zal er duizend jaar anarchie heersen op DoP! Verder gefeliciteerd en succes ermee hoor. :)
|
Gefeliciteerd:)
|
ANARCHYYYYY
(/-\) Maar ik vrees dat CSN en Ave daar een stokje voor zouden steken. |
Ik vind het eigenlijk best interessant om te zien hoe anarchie zou kunnen uitbreken op een gedichtenforum!
|
Mijn zegen hebben jullie, als het dan maar wel anarchie als maatschappelijk statement is en niet van dat puberale wij kunnen alles maken gedoe, daar word ik een beetje moe van
|
En het moet rijmen, natuurlijk
|
Succes Fay, en natuurlijk ook gefeliciteerd.
|
Citaat:
|
Jullie wel :o
|
yo porce, we kunnen wel een clubje oprichten voor ex-fb'ers?
|
Hee, goeie!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |