![]() |
Scrollproblemen >.<
bij alles met een scrollbalk scrollt de pagina meteen naar beneden, om daar helemaal heen en weer te gaan schudden.
ook ga je onder het typen in een pagina vaak zomaar 3 keer terug of herstart de pagina 3 keer, heel irritant. Ik heb gezocht op internet en bij de help onderwerpen maar ik kan niks vinden :S Het is een windows Vista, met een optische muis van Logitech en een Wacom Tablet aangesloten. het lijkt wel of de scroller vastzit ofzo maar volgens mij is er niks mis met de muis want als je de pc opnieuw opstart heb je het probleem niet meer wie kan mij helpen? :) |
Misschien ligt je pen op je wacom en beweegt dat of is er een knopje ingedrukt waardoor je pc niet alleen via je muis info krijgt, maar ook je wacom zegt dat ie moet scrollen of vernieuwen ed.
|
Ik heb het toevallig sinds vandaag ook. Heel irritant, pagina's gaan zomaar naar beneden, tijdens het typen kan hij zomaar omhoog of omlaag gaan en soms gaat ie plots pagina's terug.
Ik heb Windows XP en een Microsoft (draadloze) muis. |
scrollknopje van de muis ingedrukt? Dan wil ie bij mij nog wel eens gek doen.
|
bedankt voor de replies,
er is verder niks ingedrukt ofzo. als ik nu shift indruk vernieuwt de pagina, en als ik ctrl doe gaat het scherm knipperen. als ik de scrolbalk van het tablet aanraak stopt hij met schuddenik heb deze al helemaal schoongemaakt maar het stopt niet. ty ;p |
Je zou eens kunnen kijken naar de instellingen van je muis/wacom
|
Ik heb dat probleem ook weleens op mijn laptop. Het ligt in dat geval aan de touchpad, maar het is altijd wel opgelost als ik met de touchpad even de andere kant op scroll. Aangezien dit bij jou niet werkt kun je misschien kijken of je iemand kent met eenzelfde tablet. Als je die vervolgens aansluit en het probleem is weg, weet je in ieder geval waar je het zoeken moet.
|
Ik heb vaak tzelfde, maar dan, zoals dutch gamer hierboven mij, op mn laptop icm mn touchpad.
Ook gebeurt het vaak (voornamelijk hier op s.com) dat ik tijdens het typen van een reply door het 'los' aanraken van ctrl of shift 1 of 2 pagina's terugga. Zou ik dit via de terugbutton doen zou ik weer vooruit kunnen gaan om verder te gaan waar ik met typen gebleven was, echter is telkens alles was ik getypt heb ook verdwenen. Daarnaast is het gruwelijk irritant, vooral bij langere pagina's, dat met een fractie beweging de scroll op hol slaat. Ook ik kan ondanks mijn superieure zoekeigenschappen niet komen tot een verklaring, laat staan oplossing. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |