Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The Eye (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1682755)

lucy48 06-04-2008 22:22

The Eye

Al gezien?

Ik kijk eigenlijk nooit horror. Maar als dit horror is, denk ik niet dat ik nog vaak horror ga kijken. Ik vond het idee leuk, maar denk dat het beter uitgewerkt had kunnen worden. Enger ook. Ik vond het verhaal ook niet supersterk.
Maar voor de rest best vermakelijk hoor.

Qinqi 06-04-2008 22:30

Nog niet gezien en ik weet niet of ik 'm wil zien. Ik heb 't wel gehad met de remakes van aziatische (horror)films. Amerikaanse versies hebben vrijwel allemaal zo'n typische happy end. Een horror mag van mij een open einde hebben.

Uice 06-04-2008 23:46

Ik heb het origineel al gezien en verwacht niet dat deze daar veel van verschilt, dus totaal geen interesse.

Mr`Mugatu 07-04-2008 01:51

ik vond hem wel goed, alleen het einde was een anticlimax

Darko 07-04-2008 10:35

kutfilm. het verhaal sloeg nergens op, het einde al helemaal niet. Makkelijke scare tactics en nergens vond ik het spannend.

Dinalfos 07-04-2008 11:19

Citaat:

lucy48 schreef: (Bericht 27339989)
Al gezien?

Ik kijk eigenlijk nooit horror. Maar als dit horror is, denk ik niet dat ik nog vaak horror ga kijken.

Niet alle horrorfilms zijn zoals The Eye hoor ;)

Qua niveau hoort zit hij trouwens beneden het gemiddelde, dus geef het genre gewoon nog een kans.

lucy48 07-04-2008 12:45

;)
Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 27341609)
Niet alle horrorfilms zijn zoals The Eye hoor ;)

Qua niveau hoort zit hij trouwens beneden het gemiddelde, dus geef het genre gewoon nog een kans.

Vooruit dan maar ;) Welke zou ik dan moeten zien om een goede indruk te krijgen van het genre?

Dinalfos 07-04-2008 13:10

Citaat:

lucy48 schreef: (Bericht 27342020)
;)

Vooruit dan maar ;) Welke zou ik dan moeten zien om een goede indruk te krijgen van het genre?

Het ligt eraan hoe oud je bent en wat voor soort horror je wilt zien. Psychologisch, splatter, slasher etc. Als je vrij jong bent, dan zullen bekende klassiekers als The Exorcist en Halloween denk ik nog maar weinig indruk maken. Heb je The Sixth Sense gezien? Die is vergelijkbaar met The Eye (qua thema, maar ook qua soort horror) en bovendien honderd keer beter.

lucy48 08-04-2008 15:36

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 27342197)
Het ligt eraan hoe oud je bent en wat voor soort horror je wilt zien. Psychologisch, splatter, slasher etc. Als je vrij jong bent, dan zullen bekende klassiekers als The Exorcist en Halloween denk ik nog maar weinig indruk maken. Heb je The Sixth Sense gezien? Die is vergelijkbaar met The Eye (qua thema, maar ook qua soort horror) en bovendien honderd keer beter.

Ja, ik heb The Sixth Sense gezien. Vond die idd stukken beter dan The Eye, maar had die niet echt opgevat als horror. (Dat stukje waarin the psychiater in The Eye enigszins sarcastich zei 'You see dead people?" vatte ik trouwens een beetje op als 'reactie' op the sixth sense). Ik ben overigens 22. Ik denk dat ik voor psychologisch ga, geen splatter/slasher iig.

Vice 08-04-2008 17:58

Alleen het origineel gezien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.