|  | 
| 
 Spuiten & Stromen Hoi Ik heb een vraag dat over uhm orgasmes gaat dus Bij mij spuit ie zo af en toe en soms stroomt het er gewoon uit Raar dus, (denk ik) Ligt dit eraan of je zit of ligt ofzo? Want als ik lig spuit ie soms wel en soms weer niet en bij die andere gevallen weer 'tzelfde verhaaltje Daarom denk ik dus niet dat het daaraan ligt Ik ben gister 16 geworden Ligt het er misschien aan dat ik nog wat ouder moet worden ofzo tot ie 'compleet' is ofzo XD? | 
| 
 graad van opwinding enzo telt ook mee 't is in elk geval heel normaal dat het scheelt van keer tot keer of 't drupt, stroomt of spuit. | 
| 
 Als je jezelf tijdens het fappen helemaal tot de top laat gaan spuit je zeker, wanneer je jezelf eerder laat klaarkomen zal het 'stromen'. | 
| 
 Uhm ja nou de laatste tijd doet ie niks anders dan ´stromen´ dus Hij spuit dus ook niet meer :eek: Moet ik misschien iets uittesten ofzo om te kijken of er iets mis mee is=-O- | 
| 
 een week niet rukken en dan nog eens proberen | 
| 
 EEN WEEEK O.O watdehell ! dat is lang .. :eek: Uhm maargoed ik zal ´t proberen *O* | 
| 
 zucht:rolleyes: | 
| 
 welk geslacht ben je? | 
| 
 Is dat een slimme vraag? | 
| 
 Citaat: 
 Het spuiten / stromen heeft met vele factoren te maken. Misschien denk je er niet snel aan, maar heb je gegeten die periode ( paar dagen ), gedronken, sport je wel / niet enz enz. dan ligt het uiteraard ook aan de situatie waarin je klaarkomt, trek je je af, laat je het doen, waar denk je aan enz enz. Je moet er vanuit gaan dat je niet ongezond bent. | 
| 
 http://vrouwen-laten-spuiten.wikisex.nl/ http://img205.imageshack.us/img205/9858/naamlooszb5.png a, in de éénentwintigste eeuw een steeds breder geaccepteerd feit: vrouwen kunnen bij sex ook lichaamsvocht uitscheiden. Tijdens het hoogtepunt kunnen sommige vrouwen hun kutje laten spuiten. Het baanbrekend onderzoek naar in samenwerking met spuitvrouwen heeft verschillende ontdekkingen opgeleverd. Kijk maar eens naar deze vrouwen die op zichzelf, eventueel met hulp van een dildo, hun kutje zo lekker verwennen dat er op het laatst een dikke straal doorzichtig vocht uit wordt gespoten. Uit de cursus ejaculeren en de openhartige brieven van allerlei soorten en maten van spuitvrouwen is inmiddels duidelijk dat ontspanning de belangrijkste voorwaarde is voor het spuiten. Een vrouw moet het kunnen laten gaan. Los laten, dat is het woord. Een goede communicatie scheelt ook enorm, maar het aller, aller belangrijkste is nog wel dat ze zich durft te laten gaan. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 en wtf, spuitvrouwen?:|.. vrouwelijke equivalent van spuitgasten/brandweerlieden? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Dus, als ik goed eet/drink & goed genoeg 'sport' dan komt alles weer goed? *O* Want ik eet en drink namelijk niet echt 'goed' en sport doe ik al 'n jaar niet meer-O- | 
| 
 | 
| 
 Citaat: 
 leuk verhaal, erg cute, maar ik ken weinig vrouwen die zichzelf bevredigen door te trekken en dus raakt het kant noch wal | 
| 
 "Kant noch wal", als ik het wel heb. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 klopt als een busch! @ heggggje verder lezen dan de beginpost helpt | 
| 
 Citaat: 
 | 
|