![]() |
5 Days Off 2008
Ik ben nog nooit geweest, maar tot nu toe wel al leuke namen:
Justice Erol Alkan Dr Lektroluv Feadz Wie gaat er? Wie weet hoe duur het is? |
oh en ik las ergens dat peaches ook komt
|
35 euro dacht ik gelezen te hebben. Ik ben er wss sowieso met die 4 namen want daar ga ik hard op.
|
en je hebt toch ook zo'n kaart voor alle dagen?
|
Nog niet echt interresant, Erol Alkan is wel aardig, maar heb ik al 3 x gezien, Justice weet me zowel op plaat als live totaal niet te boeien en Dr Lektroluv heeft zijn beste tijd toch al een jaar of 3 gehad.
Peaches is live ook enorm kut en Feadz is toch die dj van Uffie o.i.d? Die kan me ook gestolen worden. |
Wat Strychnine zegt zo'n beetje.
|
Nog even wachten op de volledige line-up. Tot nu toe doet het me vrij weinig.
|
Dr Lektroluv en Feadz. :(. Ik wacht ook nog even af.
|
Feadz vind ik best tof, heb em vorig jaar met uffie en krazy baldhead op eurosonic gezien. Maar 35 euro is me te duur en dan is ook CMAR.
|
Dat hele HMH ding staat me niet zo aan. Beter gewoon de wat kleinere podia en daar los gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe namen:
Hercules and Love Affair (Y) Supermayer James Holden (Y) Roni Size - Reprazent en Mr. Oizo dus (Y) |
Roni Size (y)
|
Hercules And Love Affair (L). Geen idee hoe dat live is though.
|
james holden, daar wil ik bij zijn(Y)
|
Tot nu toe alleen Holden.
|
Peaches dj set / Mr. Oizo / Yelle / The Count (Herve) & Sinden / Surkin / Hercules and Love Affair / Santogold / MSTRKRFT / We Smoke Fags / Neon Neon / Loco Dice / Martin Buttrich / Raresh / Ellen Allien / 2000 and One / Estroe / James Holden & Ricardo Tobar / Supermayer / Roni Size - Reprazent / Logistics / Dreazz / DMZ Night: Mala / Coki / Pokes / Loefah / Pinch / Kromestar / Lupe Fiasco / The Cool Kids / Justice / Erol Alkan / Dr. Lektroluv / Feadz / C64 Orchestra, Sonic Wargame, Venetian Snares / Osaka Invasion: dj Scotch Egg / Ove Naxx / Bogulta / Marousa / Bong-Ra / Speedy J / Chris Liebing / DBX aka Daniel Bell / Matthew Dear / Gaiser / Kabale und Liebe / CSS / Presets / Midnight Juggernauts
Ik vind em kkvet, gewoon passepartout halen (y) |
Nou idd, die 60E haal je er makkelijk uit.
|
Coki, Mala, Loefah en Sgt. Pokes + Pinch en Kromestar. Vette dubstepvertegenwoordiging(Y)
|
owowowowowow gaaaf
|
Ik wil Matthew Dear en Santogold wel zien.
Ik besef me nu pas dat ik dan in New York zit (zz). |
Niet echt heel bijzonder maar valt niet tegen.
|
wie is er nog van plan om te gaan?
Donderdag lijkt me echt een prima nachtje, met o.a. james holden & ricardo tobar om 03:00 tot het eind. (Y) |
ik wil ernaartoe voor Holden en Supermayer onder andere, nu nog hopen dat mn maat zn weekendje weg een beetje gunstig plant
|
MSTRKRFT, Surkin en Mr. Oizo tegelijkertijd, pffff (n)
|
Citaat:
|
^Negers weten!
& Coki, :wobble: \m/ |
donderdag james holden, vrijdag dub en zaterdag bong ra e.a.
Alleen volk meekrijgen gaat nog lastig worden. |
kaartjes zijn inmiddels binnen! wordt een mooie avond: supermayer live en een b2b set van holden.
|
Hoogstwaarschijnlijk zaterdag naar Justice. (y)
|
Ik skip 5daysoff dit jaar. Geldgebrek en bijna alle acts die de moeite waard zijn toch al eens gezien.
|
Toch in de HMH aanwezig.
|
Zo, ben net thuis van den woensdag en dat was een succes. Yelle bijna helemaal gemist dankzij die enorme kenkerrijen, maar de toegift was al dope an sich. Daarna @ count & sinden maar dat was tragisch triest omdat die nigga z'n mic het niet deed en hij wel stug door bleef rappen, toen @ MSTRKRFT en dat was ook tragisch omdat ze exact de zelfde tracks/volgorde/mixpoints/loops/effecten gebruikiten als in hun essential mixtape.
Daarna echter tot half 6 oizo en dat was aan, wat een baas (Y). |
Citaat:
|
Gakst! surkin in de max of oizo in de oude zaal... duidelijk oizo dus, kun je tenminste op het podium klimmen en dergelijke. Dat ging echt zwaar los daarzo, veel te lang door gegaan die kerel. Na 5en kwam surkin er ook gezellig bijstaan. Oude zaal was place to be, Surkin was vast leuk
|
Nou ik vond het anders een briljant feestje. Nog 4 dagen te gaan..
Joost van Bellen kende ik niet, maar was goed, Yelle was ook heel erg leuk, en als je bij MSTRKRFT tot het einde gebleven was had je met Yelle en MSTRKRFT op het podium naar het einde toe gedanst :D Wel jammer dat ik oizo niet gezien heb natuurlijk, maar ach. |
Oh ik vergeet Vive la Vete helemaal, wat een een briljant mens.
|
Hoe kun je Joost van Bellen nou niet kennen?
Had Oizo gisteren wel willen zien, maar geen tijd, same goes voor vanavond. Wellicht dat ik zondag een kijkje ga nemen bij die avond met Speedy J,goede line-up(Y). |
aaah gister gemist doordat iedereen ziek of verstandig was :(
maar zaterdag en zondag nog. |
Was echt een supervette avond. Eerst naar Peaches djset en The Count and Sinden geweest, daarna even MSTRKRFT, maar dat was niet veel. Surkin en Mr. Oizo echter waren supervet. Eerst zo'n drie kwartier Surkin aangehoord, maar Oizo was duidelijk het hoogtepunt van de avond. Vanavond hopelijk Supermayer, Ellen Allien en James Holden checken.
|
Citaat:
Ik kijk uit naar zaterdag paradiso, jammer dat ik nog niemand heb weten mee te krijgen:( O ja, zijn ze trouwens streng met dat rookverbod? |
The Cool Kids waren wel vet en Roni Size in Melkweg was duidelijk the place to be gisteren, zo intens (y)
|
gelukkig viel het met het rookverbod wel mee:)
En osaka invasion was leuker dan ik had verwacht:) |
ik was donderdag bij james holden en dat was te gek, verder heb ik daarvoor een tijdje in de melkweg gestaan in de max, geen idee wie er draaide maar het was goed dansbaar(Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |