![]() |
wat was jouw laatste goede daad?
Aangezien het andere topic al 12 dagen niet meer ge-upt mocht worden!1!1one!! het topic hier verder ;)
ik zei : Citaat:
|
Ik gaf pip een complimentje.
|
Geniaal, wat wordt van sommige regels een principekwestie gemaakt.
Mijn laatste goed daad was met iemand praten die zich kut voelde. |
Eh, de deur open houden voor iemand. Als ik nu niet in de hemel kom weet ik het ook niet meer.
|
M'n oma naar 't ziekenhuis brengen voor 'n chemokuur.
|
Deur open gehouden.
De God-points zijn weer binnen |
Bloed doneren
|
Citaat:
|
thee zetten
|
Ik kan niks bedenken -O- deur openhouden vind ik meer common courtesy
|
Citaat:
OT: Tellen goede daden voor mezelf ook? |
mensen concertkaartjes geven *O*
|
Ik heb 30 cent fooi gegeven voor een bakje koffie.
|
Mijn zusje naar school wegbrengen.
|
Een meisje wakker gemaakt dat in de trein lag te slapen terwijl ze er uit moest. :o
|
In mijn eentje gewerkt zodat mijn collega iemand naar het ziekenhuis kon brengen??
Voor mijn vader een afspraak gemaakt en nagekomen omdat hij niet kon :P Nee ik heb een goede!! Een klein kindje dat tegen een fietser was aangelopen naar zijn moeder terug gebracht, wnat die konden elkaar niet vinden! |
Besluiten bijles Frans te gaan geven.. *kijkt lief*
|
Ik heb een uur op mijn vriendje gewacht zodat ik hem kon knuffelen. Toen vroeg hij of we wat gingen drinken <3 Ik heb de fooi betaald! (goed he jajaja)
Ik heb een klasgenootje een kusje op haar wang gegeven omdat ze verdrietig keek. Daarna keek ze volgensmij heel erg in verlegenheid gebracht trouwens :D Dat was het wel aan goede daden vandaag denk ik. Ohnee! Ik heb, speciaal om mijn moeder een plezier te doen, mezelf verkleed als gothic! Ze hoopt al heel lang dat ik gothic word en vandaag had ik dus een zwart satijnen jurkje met open rijgrug, rijglaarsjes, pijpenkrullen, hele zwarte krulletjesmakeup, een kruis aan mijn kettinkje en zwarte handschoentjes. Mama was helemaal gelukkig :D |
Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien he ;).
|
Oh, en OT: Ik heb een meisje uit mijn klas meegeholpen met het maken van een linoleumsnede :).
|
Speciaal voor Rasmusje (en andere liefhebbers):
http://img87.imageshack.us/img87/797/foto36wt4.jpg http://img87.imageshack.us/img87/8184/foto107nj9.jpg http://img521.imageshack.us/img521/5325/foto105ea6.jpg ja, zo gothic is het niet, maar jullie weten hoe ik er normaal uitzie :D (mijn pijpenkrullen zijn er een beetje uit door het fietsen, dat wel) |
Gothic ja :D. Nee je ziet er leuk uit, maar ik vind je leuker als jezelf :p
|
meer mensen concertkaartjes geven! *O*
|
mijn mond gehouden in een discussie :eek:
|
Een vriend herinneren aan een opdracht die ingeleverd moet worden. (Nog even en ik ben zijn secetaresse geloof ik...)
|
Mijn konijn te eten geven :o.
|
Het dak vegen en zo ontdoen van bladeren. :)
|
Mijn vriendje pm-en over iets van de ib-groep.
|
Geslapen.
|
Slapen inderdaad. :o
|
de kat van de buren, terug geven aan de buren!
- goed voor mijn ouders, want die willen geen enge vieze kat op zolder - goed voor de buren, want zij willen de kat terug - goed voor mijn kat, want die is doodsbang - jammer voor mij, want dat beest krabt. |
Geen gemene opmerking gemaakt over de foto's in dit topic.
|
Ik vroeg de straatkrantverkoper (er staat echt iedere keer een ander) of hij iets wilde drinken. Maar dat wilde hij niet en de straatkrant van deze maand heb ik al, maar de intentie was goed :o
|
een duif een schop verkocht
|
stoere jongen
|
Citaat:
Citaat:
|
"selluf"
|
ik heb mezelf tegen mn zin toch maar richting de uni gesleept
|
De computer van EoS maken.
|
Ik ging afgelopen zaterdag boodschappen doen voor m'n grootouders (1) en toen zag ik 'n bejaard stelletje met 'n boodschappenkarretje onder aan de trap staan. De man had z'n wandelstok aan z'n vrouw gegeven en wilde dat boodschappenkarretje de trap op sjouwen, maar dat heb ik toen dus gedaan (2). :)
|
M'n zusje ging iets te eten halen bij de snackbar naast het station die 24/7 open is.
Ik stond bij de fietsenstalling ernaast te wachten, er kwam een zatte jongen aangelopen die vroeg of hij bij de snackbar sigaretten kon kopen. Maar hij moest bij de fietsenstalling zijn, ik wees het hem aan. Toen vroeg hij of hij met biljetten kon betalen, ik zei dat dat niet kon maar ik kon precies 5 euro wisselen. Toen moest er nog een aige coin in en die moest hij halen bij de snackbar waar het vreselijk druk was. Maar zijn geld had hij al in de automaat gestopt. Toen zei ik dat hij dat muntje moest gaan regelen en dat ik wel bij de automaat zou blijven staan. Toen hij terug kwam bood hij me allemaal sigaretten aan maar dat hoefde ik niet. Dat was allemaal wel grappig en ik vond het wel lief van mij. |
:confused: :D
|
het wordt een beetje eentonig, maar ik heb net de straatkrantverkoper een blikje energiedrank gegeven. want de krant had ik al.
dit was trouwens weer een andere verkoper. |
Iemand een knuf geven :).
|
voor EB gezorgd omdattie ziek is
|
Overwogen bloeddonor te worden. Of is dat nog niet goed genoeg? :|
|
Straatkrantverkoper wisselgeld gegeven, wat ik vaak doe als ik iets haal bij de Aldi.
|
De tafel gedekt..
nee serieus ik weet echt niets.. Ow ik heb twee klasgenoten een natuurkunde opdracht uitgelegd vannochtend.. vond ik opzich wel lief van mezelf. |
De WSPA geld geven elke maand.
En PETA elk jaar. Verder doe ik nooit goede daden :( |
Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |