![]() |
vraagje aan AFFF-bezoekers
Ik heb wat gekocht; en aldus de site:
"...Wanneer de transactie geslaagd is, ontvangt u per email een barcode die u uitgeprint mee dient te nemen naar de afhaalbalie. Zonder deze barcode is het onmogelijk om kaarten op te halen! De festivalkassa en de afhaalbalie zijn geopend op dinsdag 8 en woensdag 9 april van 16.00 uur tot 20.00 uur. Tijdens het festival zijn de openingstijden een uur voor aanvang van de eerste voorstelling tot de aanvang van de laatste voorstelling." ik neem dus aan dat ik voor aanvang van de voorstelling met mijn geprinte barcode terecht kan bij de afhaalbalie? (dus niet perse op de dinsdag of woensdag?). |
Dat staat er wel ja.
|
Ja hoor.
|
en verdomme, mn amigo kan niet dus ik zit met een ticket opgescheept ;(
|
Waarvoor?
|
night of terror.
|
Dus je hebt nu een kaartje over? Ik weet er misschien wel iemand voor.
|
Nadeel is dat ik het online heb gekocht:
"Print de door u verkregen unieke barcode uit en neem deze samen met een geldig legitimatiebewijs mee naar de afhaalbalie, waar uw kaarten uitgedraaid zullen worden." Als dat legitimeren grote onzin is dan verkoop ik m graag door :) |
Hoe was de Night of terror trouwens nog? Kom maar op met die getuigenverslagen!
|
De Roel Reiné lezing was boeiend, met een boel leuke anekdotes
Donderdag ga ik denk ik naar Dante's Inferno, schijnt erg gaaf te zijn. |
Night of Terror was weer erg leuk dit jaar. En zo gaaf dat het in Tuschinski 1 gehouden werd :) Ik vond Inside echt heel erg goed (y) en [REC] ook, maar die had ik al gezien. Die andere 2 films waren niet veel soeps, maar voor zo'n nacht wel geschikt.
En Dante's Inferno heb ik al gezien, ik vond 'm leuk, maar een boel anderen totaal niet. |
Vanavond naar [REC], ben benieuwd.
|
ik naar Dante's inferno,
(en afhankelijk van anderen, ook naar rec) |
REC is vanavond al uvk geloof ik.
|
:|
|
Citaat:
|
is die zo populair?
zoveel mensen heb ik er eigenlijk niet over gehoord.. |