![]() |
Soort van galbulten.
Ik heb de laatste tijd dat als ik ergens jeuk heb en krab, er meteen een soort galbult ontstaat. De huid eromheen is rood en de 'bult' (soms is het ook een streepje) is wit en ligt erbovenop.
Het trekt ook weer weg, zonder littekens, maar weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen? Zou het een allergie voor douchegel oid kunnen zijn? (Dat is het enige wat ik zo snel kan verzinnen...) |
Waarschijnlijk ben je inderdaad ergens allergisch voor.
ik heb exact het zelfde gehad als jij nu hebt. Het komt en het gaat ook weer vanzelf weg en heeft waarschijnlijk met je hormonen te maken. moch je er erg veel last van hebben is het misschien verstandig even naar de huisarts te gaan die je kan doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een allergie test of naar de dermatoloog. Ijs erop helpt overigens de galbulten sneller te laten verdwijnen. Ik hoop voor je dat het snel over gaat! beterschap. |
Dank je voor je reactie:).
Ik ben, aangezien het hooikoortsseizoen ook weer aanbreekt, begonnen met anti-histaminen én ik ben een andere douchegel gaan gebruiken. Het is nu al veel minder(y). |
Citaat:
|
Citaat:
Het beste is om ijs in een handdoek te doen.. dan is de kou niet te extreem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |