![]() |
Waar bestellen jullie altijd je beschrijfbare DVD's?
Hee allen!
Normaal ging ik altijd naar Duitsland voor bescrijfbare DVD's omdat ze daar in de winkels op een of andere manier zeer goedkoop zijn. Nu ga ik binnenkort niet naar Duitsland en heb ik geen DVD's meer. (n) Ik vroeg me af waar jullie je DVD's/CD's bestellen. Ik heb wel een aantal sites gezien maar ik heb geen flauw idee of ze betrouwbaar zijn qua levering etc. :| Misschien hebben jullie een favoriete winkel, ik ben op zoek naar DVD+R's in een spindel van 100 of 50. Het merk maakt me niet heel veel uit, ik geloof dat er niet echt kwaliteitsverschil in zit. :) |
Ik koop ze online. Waar verschilt, meestal bij Opus Shop maar over het algemeen is het een kwestie van de beste aanbieding er uit pikken.
Opus is iig wel relaxt. Redelijk goedkoop, snelle levering, nooit gezeik mee gehad. Prima dus (y) |
Thnx, ik was al aan het kijken bij Opus. Ook een Duitse op een of andere manier haha :D Ik snap t niet maar ze zijn het goedkoopst (y) Dank!
|
Reden daarvoor is simpel meestal: de taksen die de overheid heft op beschrijfbare media. In België rijzen die de pan uit (ik geloof dat een dvd-r/dvd+r single layer hier ongeveer 1 euro kost, in Frankrijk 50 cent; en ik dacht in Nederland 25 cent ongeveer). Die verschillen komen gewoon door de verschillende heffingen (taksen die SABAM/BAF/BREIN/... opleggen op lege media). Hier in België dus gewoonweg middeleeuws van prijzen, of toch van verhouding tussen opslagcapaciteit en kostprijs.
|
Opus ja.
|
Ik koop ze hier bij de primera, dan zijn ze niet zo duur. Label lijkt dat het huismerk is maar las je ze open maakt zie je dat het gewoon MMORE DVD's zijn
|
ergens in duitsland, toch vlakbij :)
|
Heb laatst met een vriend bij bigdennis.com besteld. Ook uit Duitsland. Nu weer een actie lopen, 100 dvdtjes voor twee tientjes. Vind het zelf niet echt weer, weet alleen niet hoeveel ze bij andere shops kosten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |