![]() |
Festivals
Naar welk festival ga jij dit jaaar allemaal?
|
pinkpop, graspop, sziget. misschien nog dauwpop en wat klein spul tussendoor.
|
Ik weet het nog niet. Werchter misschien, anders waarschijnlijk Pukkelpop of Lowlands.
|
dour,esperanzah,sziget
|
hoogstwaarschijnlijk dour en wellicht pukkelpop
|
Bah, kom er net achter dat Inferno fest vorige maand was :'(.
Hellfest is wel een goed alternatief though. |
Pinkpop en Lowlands iedergeval. En Urban Explorers in Dordrecht.
Ik wil ook nog naar Dour, maar moet even zien hoe ik dat doe met m´n vakantie-uren. Verder van die gratis 1-daagse dingen als wantijpop,parkpop en metropolis. Oh ja, en vandaag Motel Mozaique. :) |
Graspop en daar blijft het wel bij. Ik ben niet zo'n die-hard festivalganger.
|
Wat een zin.
|
Pinkpop, Lowlands, en een heleboel van die gratis 1-daagse dingen, en misschien ook nog een goedkoop 1-daags festival.
|
Ch'town festival of lights, maybe shellfish festival, jazz festival etc. etc.
|
ben ook geen super festival ganger, ik ga dit jaar toevallig weer eens naar groez en daar blijft het bij.
|
Feest in het Park, Dour, Gentse Feesten en misschien Dranouter & Pukkelpop.
|
Dour
|
Alleen Lowlands, niet genoeg geld voor ander festivals.
|
Citaat:
man, ik heb dit jaar nergens geld voor |
groezrock, pinkpop, tuinfeest, misschien lowlands of pukkelpop en vast nog wat van die kleinere festivalletjes
|
Wacken. De rest van het festivalseizoen zit ik in de VS.
|
Citaat:
|
Graspop, Zwarte Cross, Lowlands
|
Dit jaaar ga ik naar Lowlands en naar het filmfestival in Cannes, voor een dagje ofzo.
|
ohja Zwarte Cross. Heel veel nederlandstalige kutbands, Exodus, Napalm Death en Obituary (y).
|
cry me a river fest, fluff fest, lowlands misschien, ieperfest lijkt me ook leuk en misschien nog wat eendaagse dingen hier in nederland
|
Is er hier iemand wel eens op Les Ardentes geweest? Het lijkt me wel wat want The Mars Volta (Y), maar ik hoop dat de rest van het festival ook wat is.
Dat dus, of misschien Dour. Tijdens Lowlands en Sziget ben ik op reis, helaas. Oja en misschien Groezrock, als ik iemand mee krijg. |
Wasted uk. Hardste festival ever/
|
iig groezrock en sziget
|
trashfest, cry me a river, fluff fest en ik hoop nog op wat groots als dour/lowlands, maar dan moet mijn banksaldo eerst eens grootser worden
|
Lowlands ongetwijfeld.
|
Citaat:
|
dour/lowlands
|
sziget.
en ook; awakeningsfestival en lieffestival. verder weet ik nog niet. |
Groezrock, Free Your Mind, Trashfest, Lowlands en waarschijnlijk ook Awakeningsfestival.
|
dagje pinkpop, lowlands, en k hoop nog kaartjes te winnen voor werchter.:o
en verder gratis festivalletjes |
trashfest (als ik dan geen tentamens heb) en ieperfest sowieso, verder niet echt geloof ik. héél misschien dour/lowlands als m'n banksaldo dat toelaat, maar ik gok van niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verder staan trashfest en lowlands op de agenda. en misschien this is ska.
|
Citaat:
al kaarten: groezrock, pinkpop, wacken en sziget wil graag: zxzw, dour, noth sea jazz (will ik al 4 jaar:(), trashfest, amsterdam roots en techno op de ndsm werf (als dat dit jaar weer is) en volgende jaar wil ik naar hellfest:( |
Beetje laf dat ze Awakeningsfestival gelijk met Graspop doen, is toch duidelijk dat meer mensen daar allebei heen willen. Maar misschien Free Your Mind als vervanger van Awakenings dan.
|
Citaat:
|
dan is er nog latinvillage, rockit.... en koninginnedag!! Maar dat is geen festival natuurlijk.... wat doen jullie dan?
|
met koninginnedag lig ik dronken in een hangmat boeken te lezen en van de deense natuur te genieten (y)
|
Primitive Festival en Metropolis in Rotjeknor en Funtastic Dracula Carnival in Spanje, want daar spelen The Mummies.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |