![]() |
Mortal Kombat
Wie vindt mortal Kombat ook cool (y) :cool: :cool:
|
zucht
|
Ik.
|
Wat een leuke TOPIC :confused: (n)
K heb het zo vaak gespeeld dat ik het een beetje (n) vind |
jeah ik was Mortul Kombet fen vroeger :p ik had voor de SNes
Mk1, 2, 3 en Ultimate en later voor N64 Mk4 en Trilogy... maar nu vin ik het nie meer zo zuper koel eigeluk :) |
Wel een leuk spel alleen heb ik het al zo vaak gespeeld dat ik het niet meer kicks vindt.
|
*wacht op MK5*
|
Citaat:
enige dat ik weet is dat Scorpion en Sub-zero Ultimate sterker is geworden http://www.planetmk.com/closed.jpg ( ik heb deze screenshot alleen gevonden :( ) |
Mischien ga ik het nog :cool: vinden
Trouwens wanner komt MK5 uit voor de PC? |
Citaat:
|
Citaat:
(1e hit bij google trouwens ;)) |
hahah ja 1e hit :cool:
dus mk5 heet dus MK: Deadly Alliance?? mooie screenshot trouwens (y) :D |
ik speel mt4 ook nog wel eens als ik zin heb
|
tsjek mijn naaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Heb mk1 en mk3 voor genesis, mk4 voor pc...kan er nix van, maar vind het leuk :-)
|
Release date PS2, NGC, xbox: December 2002
ik kon verder niks vinden over de pc... http://www.gamepress.co.uk/pics.asp?c=239340085818 http://www.gamepress.co.uk/pics.asp?c=239430530559 weet niet zeker of ze het doen, misschien moet je login hebben |
Mortal kombat is the vetste , vooral die game die voledig gebaseerd is op Subzero
|
Citaat:
Moet je op een knop drukken om Subbie om te draaien :eek: |
dat zuigt idd , ik had hem op m,n playstation ( die inmiddels al dood is R.I.P) maar daar was die goed op te spelen alleen ik kwam GVD gewoon niet verder, dat gebeurt me nou echt nooit
|
dat was echt een kutgame
de eerste 2 mortal kombat spellen waren het leukst....vanaf 3 ging het bergafwaarts |
goude tijden met deel 2 .. had ik en een vriendje die game gehuurd en heel het weekend spelen , alle fatalitys ( of hoe het heet) proberen damn wat een tijd was dat
|
One Must Fall 2097 was - is - koeler. :p
|
mortal kombat was wel vet. De 2d versies dan. Allen waren de graphics echt van te laag niveau. De 3d versies vond ik zwaar triest. Slechte gameplay en slechte graphics. Ik vind dat ze het best in 3d kunnen doen , maar dan moeten de graphics goed zijn en de gameplay zo goed zijn als in de 2d versies.
|
2de blijft over 3d heersen dat is altijd al zo geweest , de gameplay is zooo veel relaxter en sneller
|
Citaat:
voor die tijd zagen de MK games er heel acceptabel uit hoor..... |
ik ben altijd al fan geweest van mk vooral mk3 en trilogy
(maarja daar was ik ook het best in) ben het eens met carn betere graphs maar dan gameplay van mk3 ofzo dan voeg ik em bij mijn collectie! greetz een echte die-hard beatemup-fan |
en wat waren jullie favo characs dan??
mk3 had ik er :, striker, lui kang, kabal,shang tsung mk trilogy8 ofzo: jax, striker, kabal, noob saibot, barakka, scorpion, jade, nightwolf |
Rain / subzero
|
kabal, lui kang, kung lao, quan chi vinnik koel in welk deel dan ook :) ofzow...
|
Scorpion en Sub-Zero
In MK3/trilogie ook nog Cyrax , Sektor en Smoke |
Rain, Smoke, Scorpion, Sub Sero, Ermak(??), Noob Saibot.
|
Ermak ? is dat die rooie of paarse ninja ? die paarse was rain toch ?
|
Ik ken alleen Monkey Kombat :rolleyes: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |