![]() |
Het GROTE Paddoverhaal.
Okee... pfft.. nou \et het begon zo.
Ehm Wij dus hier thuid en zij koomen erg laat maja En bas ook gekoemn en toen zijn we oja bas was de watcher. En toen wij die gegeten met stuk shokola he lekker maar beetje vies nasmaak. Dus lekker En JIM (DE KNOEIER) zegt zo oja hij ram voor de boks zitten enzo en kno[ dus hij tege ons zegge wij niet meote prate En zaag ram dingesen zien in de bomen enzo en ik d8 wat de fuk enzo dus ik nog een stuk gehapt en stick gerookt en peueken enzo. Okee, en toen begon ie dus te slaan die hele rampateamte. Oja EN TOEN Kwam er een we alles was aan het wuiven enzo want het lieberemn was afgelopen en toen kwam er 8er die dimensie een wezen zo groot als de bomen. En ik voelde vanuit mijzelf dat het een SUPERIEUR wezen was. Dus een tweede, en toen begon ik pas te beseffen dat da pas de eerste stophalte op[ de trein was. BOH DIMENTIES MAN BHO hsallo sjattie. O die was aan het aanlopen enzo. Oja, toen zijn we dus wat de fuk bleijven zitten enzo rn nu naar binnen en ZAAG (DE VEROORZAKER DER ALLER BUUL) heeft zon boteram gegeten en waerenzo en toen ben ik gaan putere. DUs nu ZIJN WE NOG DAAR? DANKUWIEL? odawas nie o leuk Ik wor duitgedaagd naar de volgende dimentie door mijn agre vrienden maar ik, uw trouwe verslaggever blijft u terzijde. IK GA GEDICHTEN MAKEN JA Dwars door het zwoele water Zwevend van boom naar moeras Uit de boomgaard klinkt het Het koele leven Zoals het vroeger was Mooi, niet? Wel HAHA dus Het zwoele water heetie denk ik Vreemgenoeg teneergezwegen. Woorden zinnen aaneengeregen. Zit ik hier.....hoe ongelegen. Mijn wilskracht trekt zwaarder dan de regen. Maar uw trouwe reporten blijft hier. Een mannelijk woord, balfonzen. Vind u niet? Het springen in een boog PRECIES op de beat. Weetje Tis eigenelijk geen dimentie Geene chte althans Tis gewoon dom denken. HAHA ofzo Relaxed. WORD VERVOLGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
*komt niet meer bij*http://www.sintensity.com/blog/emoticons/cry.gif
|
hahahaha lol :D
ik zie het zo voor me, ik was ook een keer op paddos :D en toen, ja dan maak je ook vage zinnen :D haha lol we hebben het toen ook opgenome op bandje en op da bandje prate tegen de microfoon... alsof het een levend wezen is en we legge alles uit ech cool :D |
Waarom ben ik nooit zo vaag bij paddo's ?
|
wOW..
En we zijn al aan de volgende protie begonnen. HENDIG VET MENSEN T niveau waarbij woorden tekort schieten ewoon. Je kunthet niety verwoorden. Dimenties, telepathie, telekinese, WAAAWWW!!!! IOk doe nog us verslag vanavond, ik kijk of ik me wat kan herineren en dan schrijf ik weer. Strax alsie inslaan zo. |
Alles is zo lekker relatief met paddos
|
*wilt ook GRAAG aan paddo's gaan doen*
maar tog liever niet alleen... |
Blijkbaar zijn de paddo's niet ingeslagen, want een verslagje blijft uit ;)
|
moehahahaha.... komiesj....
ik wil ook nog een verslagje! |
Citaat:
Onder paddo's vond ik het ook moeilijk om te typen. Was fun! :) |
precies... ik heb ook altijd wel iets verminderde coordinatie op paddos, pianospelen gaat me net ff wat moeilijker af (maar klinkt des te beter :) )
|
ik heb een brief geschreven toen ik paddo's heb gehad, maar zinnen maken valt dan echt niet mee
|
Niks valt mee onder paddo's. Het enige dat je dan goed kan doen is wazig zijn en denken:
OOOoooowww fuck daaar gaaaaan weee weeeer!!!! BAM en back in tripland. :D |
Oja.. okee..
Nu nog us.. hebben we weer paddos gehad, dus de tweede keer ooit. Chillen. K heb ook zon plaat gemaakt daarstrax toen ik al in de trip was. sietse1984@hotmail.com is mn adres kan ik em wel sturen wofze. Ofzo. Ds OOO Relaxed hemaal in de zwembroek Ja man Ik heb mn hele tuin omgebouwd Ouders drie weken weg Werk afgebeld Paddo's Zwembad van vier bij vier bij 1. in de tuin Lekker warm water van de zon #0 halve liter blikken bier in het zwembad dat koel blijven Stereo toren Surround sound met 6 boxen heel veel bas Die plaat en aphex twin opgezet. In de zopn 40 graden Tv aan ook enzo Chill Ik heb nu ook screensavers voor bij die chill. O zaag komt nu Je moet niet praten zaag, je moet surfen op de g9lven heb ik ook net bed8 EN DAN NU MIJN STATEMENT OVER MUZIEK Ik zat t e denken over muziek he Woorden moeten niet over het algemeen In n liedje is vaak n tekst zo Maar het mo0et andersom zijn Dat de woorden de emotie (wijdverbreid) van de muziek versterkt en niet de muziek met zijn sfeer de woorden beter laa overkoemn Wanty ijn de muziek is ook een hele moeite ge4stoken, en dat is heel knap. Dus je moet naar de muziek luisteren en niet naart de tekst. Die is iets minder belangrijk Want woorden maken iets specefiek. Een gevoel kun je niet uitdrukken. Moet je niet speceficeren. Zo EINDE STATement Kutcaps Oja STax misschienmeer Kga nu chillen Ergens op de muziek golvendaT IS DE ESSENTIEDA dat moet jullie meoten niet converseeren iedereen denkt dat hij het niet alleen kan dus gaan zer converseren m,aar da HOEFT NIET dwees stil en luister en chill relaxed. |
Hihi
Oja.. DE WERELD ZOU ER ZO UIT MOETEN ZIEN We maken een heel grote veradering he waar idereen alle 6 miljard op de wereld bij 9s En dan zeggen we van ja kijk es wat een kut we ervan gemaakt hebben En dan gaan we back 2 basics We slopen alle huizen en infeastructuur enzo ALLES SLOPEN WE DAN En van alle metaal maken we een heeeeeeel grote stereotoren En maken we heel grote boxen heel veel ook Zetten we die in afrika neer Zoregn we dat de aarde in een baan komt dat we het altijd overal warm hebben Zetten we de stereo aan Die staat dus in afrika Overal op de wereld boxen En OVERAL natuur Overla bomen want de rest is gesloopt Paddos eten en chill op de muziek. Gaan we ergens liggen of om de bomen dansen ofzo. |
zulen we dat gaan doen?
Naja, ik ga iig paddotrip2002.mp3 weer even luisteren. |
Zwaaaien
|
Hutspot.
|
Paddo's zijn koel :D
|
*geniet elke keer bij het lezen van die stukjes*
ik moet zelf ook altijd alles delen en vertyellen enz, sommige, zoals jij in dit geval vinden dat vervelend. Ff een deja vu. |
:D Ut was weer erg leuk gisteren, moet ik wel zeggen. Nu zijn we weer, gaar net als gisteren, De synoniemennoemer probeerde te fladderen in een café :D
Maja, pados waren weer te gek. Grtx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |