Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Paddo's gevaarlijk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1684611)

Panini 14-04-2008 22:18

Paddo's gevaarlijk?

.

HTID 14-04-2008 23:01

Citaat:

Panini schreef: (Bericht 27385739)
Ik vroeg me af of het dan verstandig is om het dan toch een keer te proberen, want ik ben zeker wel benieuwd maar ik wil gewoon niet dat ik terugzak en dat er dingen naar boven komen waar ik liever niet aan wil denken.

Als je het inmiddels verwerkt hebt kan je het wel eens proberen denk ik. Maar als je er nog vaak aan denkt en er nog erg mee zit lijkt het me geen goed plan.

Mephisto 15-04-2008 10:19

Citaat:

HTID schreef: (Bericht 27386053)
Als je het inmiddels verwerkt hebt kan je het wel eens proberen denk ik. Maar als je er nog vaak aan denkt en er nog erg mee zit lijkt het me geen goed plan.

Dat + zorg voor een tripsitter met een voorraad spongebob squarepants of tiktak oid voor als je fout gaat, dan kan je gewoon dat gaan kijken en dan voel je je vanzelf wel weer vrolijk

deadlock 15-04-2008 10:50

De tripsitter moet het liefst al eerder getripsit en gebruikt hebben zodat hij of zij weet wat er door je heengaat.

strigoii 15-04-2008 16:00

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 27387540)
Dat + zorg voor een tripsitter met een voorraad spongebob squarepants of tiktak oid voor als je fout gaat, dan kan je gewoon dat gaan kijken en dan voel je je vanzelf wel weer vrolijk

Toen ik bad ging was de That's 70ies show anders wel 1 van de engeste dingen ter wereld, (alle make-up schoot er uit en iedereen zat in complotten die alleen ik begreep) maar das een ander verhaal:p

Ik zou geen padows nemen als je geen ervaring hebt met andere drugs (minimaal gewent aan het gevoel van wegzijn met je geest), ik weet niet of je dat hebt? verder moet je je bij drugs als paddows etc. goed beseffen dat naast de lol die je krijgt het vooral ook erg leerzaam zijn, je leert veel veel over jezelf, en dit kan op een niet fijne manier gebeuren, maar dat risico is het zeker wel waard. Want als het goed gaat (wat meestal zo is), is het een waanzinnige ervaring die je op geen andere manier kunt krijgen (op andere halicugene na dan)!*O*

coopergirl 15-04-2008 19:33

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 27387772)
De tripsitter moet het liefst al eerder getripsit en gebruikt hebben zodat hij of zij weet wat er door je heengaat.

Idd, zodat deze niet de hele tijd vraagt wat je nu ziet en voelt :n

deadlock 15-04-2008 20:01

De vraag "waar ben je" doet het meestal wel goed. En ook mensen die onder invloed zijn wegsturen om cola uit de koelkast te gaan halen enzo. Want de koelkast ziet er super uit van binnen :D

HTID 15-04-2008 22:31

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 27391803)
De vraag "waar ben je" doet het meestal wel goed. En ook mensen die onder invloed zijn wegsturen om cola uit de koelkast te gaan halen enzo. Want de koelkast ziet er super uit van binnen :D

hehe die moet ik onthouden :p

strigoii 16-04-2008 14:28

Citaat:

Panini schreef: (Bericht 27394593)
Bedankt voor de tips iig
@ strigoii: Ik blow vrij regelmatig, heb ook wel eens coke gebruikt (en lachgas maar dat telt niet :P) en daar wordt ik ook niet para van
Misschien gewoon beginnen met een kleine portie :)

dan moet je gewoon eens met zun 2en een portietje nemen of met zun 3en 2 porties (dat laatste heb ik van mexicaanse de 1e keer genomen, geweldige trip gehad)

George 16-04-2008 16:31

Citaat:

strigoii schreef: (Bericht 27394689)
dan moet je gewoon eens met zun 2en een portietje nemen of met zun 3en 2 porties (dat laatste heb ik van mexicaanse de 1e keer genomen, geweldige trip gehad)

Halve portie is zat voor een eerste keer. (y)
Als je ze bij een goede smartshop haalt krijg je er trouwens wel vitamine c pilletjes bij, mocht je die niet krijgen, zorg dat je ze in huis hebt, het vermindert de sterkte van de trip. :o (druiven-)suiker schijnt ook te werken.
Als je net nadat je ze hebt ingenomen vast begint met flauwe tekenfilm/comedyseries kijken zit je trouwens waarschijnlijk wel meteen in een goede tripsfeer wanneer ze beginnen te werken, doet het bij ons altijd heel goed iig. :p

strigoii 16-04-2008 16:49

Citaat:

George schreef: (Bericht 27395648)
Halve portie is zat voor een eerste keer. (y)
Als je ze bij een goede smartshop haalt krijg je er trouwens wel vitamine c pilletjes bij, mocht je die niet krijgen, zorg dat je ze in huis hebt, het vermindert de sterkte van de trip. :o (druiven-)suiker schijnt ook te werken.
Als je net nadat je ze hebt ingenomen vast begint met flauwe tekenfilm/comedyseries kijken zit je trouwens waarschijnlijk wel meteen in een goede tripsfeer wanneer ze beginnen te werken, doet het bij ons altijd heel goed iig. :p

wij hadden 1e keer (mede voor de 2 tripsitters) de mini serie "the tenth kingdom" aanstaan, ik en een vriend dachten op een gegeven moment bijde dat we in die serie zaten xD, dat was voordat ik 2 uur voor een muur gestaan had....:D

deadlock 16-04-2008 19:11

Citaat:

strigoii schreef: (Bericht 27395772)
wij hadden 1e keer (mede voor de 2 tripsitters) de mini serie "the tenth kingdom" aanstaan, ik en een vriend dachten op een gegeven moment bijde dat we in die serie zaten xD, dat was voordat ik 2 uur voor een muur gestaan had....:D

Ik ken iemand die onder invloed regelmatig een paar uur rechtop blijft staan door de kamer kijken. En iemand hier die eens een conversatie met een schilderij of een klok heeft gehad :D

George 16-04-2008 22:12

Citaat:

strigoii schreef: (Bericht 27395772)

Nice :D wij hadden dat precies andersom, leek op een gegeven moment net alsof purno de purno bij ons in de kamer zat in plaats van op het beeldscherm. Enge shit trouwens, nooit de verkeerde purno-afleveringen kijken tijdens het trippen. :| :D

HTID 17-04-2008 13:33

Ik wordt al bang van purno als ik nuchter ben....

Ir. de Narie 17-04-2008 17:15

Citaat:

HTID schreef: (Bericht 27400224)
Ik wordt al bang van purno als ik nuchter ben....

De Veroorzaker 22-04-2008 19:34

Mr. Inch is verwarrend eng.

fredkroket 17-05-2008 16:20

Even in deze topic omdat ik geen meer geschikte kon vinden / het wat overdreven vond een nieuwe te beginnen...

Heeft iemand als astma-patiënt ervaring met paddo's? Overal lees je dat deze combinatie afgeraden wordt, maar elke keer is het copy-paste werk van andere sites. Dus hoe zit het precies...?

Mephisto 17-05-2008 16:28

Citaat:

fredkroket schreef: (Bericht 27553783)
Even in deze topic omdat ik geen meer geschikte kon vinden / het wat overdreven vond een nieuwe te beginnen...

Heeft iemand als astma-patiënt ervaring met paddo's? Overal lees je dat deze combinatie afgeraden wordt, maar elke keer is het copy-paste werk van andere sites. Dus hoe zit het precies...?

kan reageren met de medicatie die je gebruikt

HTID 18-05-2008 23:09

Citaat:

fredkroket schreef: (Bericht 27553783)

Ik heb astma en heb geen moeite met paddo's/andere drugs/roken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo is :p

Jamais_Vu 29-05-2008 11:52

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 27387540)

Oeh, dan ga ik gauw op zoek naar spongebob filmpjes, want ik ga vanavond eens paddo's testen!*O*
Ik hoorde van anderen dat een kansloos vechtspel op een playstation ed. ook leuk kan zijn tijdens een trip.

deadlock 29-05-2008 17:52

Citaat:

Jamais_Vu schreef: (Bericht 27629627)
Oeh, dan ga ik gauw op zoek naar spongebob filmpjes, want ik ga vanavond eens paddo's testen!*O*
Ik hoorde van anderen dat een kansloos vechtspel op een playstation ed. ook leuk kan zijn tijdens een trip.

Dead or Alive :cool:

Hydrodynamikaas 30-05-2008 08:44

Mijn ervaring met paddo's en tv/computer is wel dat het heel geniaal is, maar dat je dan dus wel je hele trip voor je buis gaat uitzitten en achteraf vond ik dat zonde.. Het is zoveel mooier om rond te wandelen en vaag te zijn vind ik..

Jamais_Vu 30-05-2008 10:43

Ik heb de teevee niet aangeraakt, hoewel er wel mooie bewegingen op het scherm waren :p Alles was als een golf aan het bewegen en zo helder en mooi. Het was een goed subtiel begin :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.