![]() |
Marit of Vera?
oke ik ga er kapot aan.....
Moet kiezen tussen twee meisjes en ik weet niet wie... Ik wil ze allebei even graag.... HELP ME!!!!!!!! MZZLs Robje (hoop dat dit werkt ilse) |
Werp een munt op :rolleyes:
|
:rolleyes:
Als je dan ook nog eens een soortvan verhaaltje erbij typt dan weten wij tenminste tussen 'wie' je moet kiezen en kunnen we onze mening geven, want ik neem aan dat je dat graag zou willen..? :confused: Anyway, hier kan ik niets mee (en ja dat rijmt :p)! |
het eerlijkst is dan misschien dan toch dat je niet kiest.
Bedoel als je niet kan kiezen lijk je me toch niet zo in love, als je echt verliefd bent is die persoon echt alles voor je en gewoonweg "perfect" zeg maar. Dat er dat 2 zijn lijkt me dan toch sterk, ze kunnen nooit helemaal precies hetzelfde zijn. Misschien is het een idee om gewoon nog een tijdje met ze om te gaan waarschijnlijk ga je dan toch nog de 1 leuker vinden dan de ander. Of misschien zelfs weer heel iemand anders, en dan is het probleem opgelost, dan hoef je niet meer te kiezen! Nou hoop dat je iets van m'n vage verhaal snapt, weet zelf wel wat ik bedoel vond t alleen een beetje moeilijk te omschrijven, sorry! suc6! Liefs Roos |
nou wil je het verhaaltje is horen...
2 hele leuk meisjes kan ik allebei krijgen.... ik wil ze allebei maar dat willen zij niet :rolleyes: Dus moet ik kiezen.... En da is nie zo simpel..... ze zijn zo hetzelfde alleen het uiterlijk verschilt..... en da is van allebei ook nie slecht!!!! twee gelijke...... LASTIG HOOR! MZZLs Robje :rolleyes: |
wees blij dat je keuze hebt ipv geen keuze (like me)
|
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Ik zou voor t meisje gaan dat niet vreemdgaat als zij op vakantie gaat/is :D ;)
|
Citaat:
MZZLs Robje :rolleyes: |
nou, als je de twee "hetzelfde" vindt, dan vind je ze geen van beiden leuk genoeg.
|
wat dacht je van kijken voor wie je echt wat voelt en die twee dames niet zomaar als gebruiksvoorwerpen te zien.
|
Citaat:
|
geen van beide.. want als je bv Marit kiest,... zal je toch nog aan vera blijven denken en andersom.. ik denk dat als je eerlijk etgen over die meisjuhs wilt zijn.. dat je ze allebei gewoon als een gewone vriendin moet houden..
|
Citaat:
'k zou voor geen van beiden gaan, geen Marit geen Vera :s |
Als je beide leuk vind, vind je niet een van beide leuk GENOEG.
Ik kan persoonlijk maar verliefd zijn op 1 persoon. |
Citaat:
Maarjah, gezien de vraagstelling in deze topic zal de mate van verliefdheid wel meevallen bij onze topicstarter. Ik hoop dat beide meiden dit inzien :) |
vind je dan dat wij moeten beslissen over jou keuze van meisje? :rolleyes:
ik heb het ook wel eens meegemaakt, heb uiteindelijk de goeie gekozen,waar ik nu 4 maand mee samen ben. Die andere was een ex van mij die inneens terug geinteresseerd was. Ik weet dat het een heel ambetant iets is,als je moet kiezen. Wacht af, je komt wel te weten wie je het liefste ziet. |
Doet me weer denken aan me topic van een paar maanden terug, parter kiezen op naam, zoiets :/
|
Ik zou ook voor geen van beide gaan. Als je niet verliefd bent, wat voor moois moet het dan worden? En als het vriendinnen van elkaar zijn, lijkt het me ook niet de beste situatie.
|
ik zou vera kiezen. Marit is geen leuke naam. Als je nog meer keuze hebt zoek dan een Suraya ofzo, dat is een mooie naam. Maar geen Marit, nee beslist niet :rolleyes:
|
Je weet toch zeker zelf wel op wie je verliefd bent. Anders allebei niet. :rolleyes:
|
Nouw euh.. ik vind Marit een leukere naam dan Vera dus die dan maar?
:rolleyes: :rolleyes: sjemig.. grow up echt |
vera!!! zeker weten! dat is toch duidelijk de liefste, knapste, aardigste en grappigste meisje??
vraag me niet hoe k dit weet :rolleyes: :rolleyes: hoe kan k hier nou antwoord op geven?! k zou zeggen: geen van beiden. als je niet kan kiezen, is je liefde voor ze niet sterk genoeg. |
Geen van beide dat is de beste oplossing
|
laten we het democratisch besluiten.....
iedereen die wil reageren typt vera of marit en de naam die het vaakst getypt wordt, die wordt het! Lijkt me het meest eerlijk toch! Weet je iig zeker dat je de goede keus hebt gemaakt :rolleyes: |
Tsja, moeilijk. Er rijmt op beiden helemaal nix, dus die Sinterklaasgedichtjes worden sowiesó nooit wat. Wacht op een meid bij wie dat wel kan en het zit geramd. (Heb je niet toevallig een Tanja bij je op de peuterspeelzaal zitten?)
|
Geen van beide. Neem mij! :rolleyes:
|
ik zou op zoek gaan naar iemand waar je echt verliefd op bent/raakt...henk
|
Citaat:
En ja, khoop dat je de juiste beslissing zult maken, post um hier dan ff;) |
Citaat:
MZZLs Robje :rolleyes: |
Het is vet cliché maar o so true en misschien niet gepast voor een 16jarige om tegen je te zeggen maar
Citaat:
Sorry als dit op een flame lijkt ~JOOST :) |
Waar twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen.
- Anonymus :p (En om het maar even te parafraseren: je komt wel een meisje tegen wat zo leuk is dat je die andere twee vergeet. :)) |
Ik geloof er niet in dat iedereen iemand tegenkomt waarbij hij of zij gelukkig bij is, tenminste, niet voor een lange tijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |