![]() |
Bij welke film moest jij het eerst huilen?
Ok, ok, en dan bedoel ik niet toen je klein was bij bambi ofzo :) Maar serieus...
Kwam het door het verhaal, het goede spel, een emotioneel moment? Vertel je verhaal! Ik heb net Philadelphia gezien, met Tom Hanks en Denzel Washington, zóóóó zielig! Ik huil normaal echt nooit bij films maar ik vond m zo mooi... Vooral het acteerwerk van Tom Hanks. Denzel Washington was goed, maar niet geweldig vond ik. He wanted to overdo it zeg maar (hoe zeg je dat in NL??) Het verhaal was beetje bibberig, maar dat is vergeven. Ik geef deze film een 9- Snif :( |
Midnight Cowboy
Cocoon Hana-bi *snif* :D |
Free Willy natuurlijk!
nee, volgens mij heb ik nog nooit bij een film gehuild :o) kben een emotieloze zak hooi |
Bij the Color Purple heb ik echt hard zitten te janken. Meestal jank ik ook wel bij andere films, maar bij CP was het wel het heftigst.
Verder huil ik ook wel bij Buffy, maar das een serie. Jaja, ik ben nogal emotioneel :) |
Ik vind Police Academy om te huilen...
|
Citaat:
|
the green mile
la vita é bella Zoow zielig allebei die films :( En verder zijn dr nog wel meer films waarbij ik beetje tranen in mn ogen had enzoow, maar bij deze twee was het toch wel het ergste.. |
Monsters Inc. :o
Tja, het einde was gewoon zo zielig.... (einde van Ice Age was ook potentieel tranentrekker btw) |
Citaat:
|
titanic, das denk ik de eerste film waarbij ik heb zitten huilen
en philadelphia, the green mile en nog wel veel meer, de ware-woensdagavond-film (of hoe dat ook mag heten, elke woensdagavond op rtl4 zo'n waargebeurt verhaal) bij sommige ook wel dusse Sookie, je bent niet de enige die zo emotioneel is :D |
Schindlers List niemand?
"Who saves One, saves them All..." Toen pinkte ik wel een traantje weg hoor.. |
Die ene film met die ene van Waterworld en dat kleine jongetje waarin ze samen winkeltjes(?) overvallen. Ik weet ook niet waarom. Maar ik dacht, ik ga 't niet tegenhouden.
|
Citaat:
|
saving private ryan werdt ik niet echt vrolijk van
|
The Green Mile vond ik behoorlijk emotioneel......
|
E.t.
|
The Green Mile denk ik...
|
maar ook bij novecento
|
Schindlers list en The Green mile daar was ik erg bij betrokken, maar huilen kan ik niet meer door een film.
Vroeger wel, ik vond het altijd zo erg als Zwelgje erachter komt dat Olivier B Bommel weg is, daar in de bergen :d Dan moest ik wel huilen :D Maja das ook alweer 10 jaar geleden of zo... |
Citaat:
persoonlijk heb ik moeten janken dat ik geld heb betaald om armageddon te zien :( |
american history x.... en de 2de x weer en de 3de x weer :)
nu na een stuk of 10x kan ik mezelf een beetje in de hand houden :D |
The Lion King, maar goed, toen was ik 4 :D
|
hmmm bij Free Willy, Meet Joe Black, ach bij zoveel *jankerd is* :o
|
The lion king :o
armageddon lovestory |
Citaat:
|
Titanic :o
|
bij alle drama's , rampen en oorlogs films, romantische films, maar bij la vita e bella nog het ergst
|
Dancer in the Dark
:( :( Drie dagen later begon ik zo weer te huilen als ik eraan dacht... |
bij Ik Ook Van Jou
|
Grave of the fireflies..
en het spande er even om met American History X :) |
bij Instinct
|
Uhh Armageddon en Saving Private Ryan.. de rest niet zo dat ik nog weet :p
|
Is nog nooit gebeurd.. films kunnen me wel raken enzo.. maar ik kan geloof ik niet huilen :confused:
|
uh...bij the lion king, maar toen was ik nog un kleutertjuh, maar dat verhaal is so sielug! En bij Titanic en Pearl Harbor ook en bij Jack. :p
|
Vita è bella, La
soms van lach, soms van zielig |
Bij het einde van The Shawshank Redemption moest ik toch ook wel een traantje wegpinken. Mooi moment dat Red en Andy elkaar weer terugzien op het strand
|
Citaat:
|
Dancer in the Dark en The Green Mile.. :(
|
kuch kuch hota hai
|
La vita è bella, zo'n mooie film echt..
en muppets christmas Carrol, als tiny tim doodgaat, is bij de muppets een klein kikkertje, echt zo schattig, iedere keer dak m kijk krijg ik weer tranen in mn ogen... |
Citaat:
|
Ik heb gehuild bij Free Willy :o en bij Armageddon....
|
Champion :D
|
Ik heb nog nooit bij een flim moeten huilen...
Maar ik heb wel ooit moeten huilen bij the bold... :o :o :o erg vreemd... |
voor het eerst? da weet ik nie meer
maar ik heb wel al moeten huilen bij City of Angels |
Citaat:
|
de eerste keer dat ik echt moest janken was bij Titanic, dat vink echt een mooie film (komt wel een btjuh me neus uit nu!!)
Bij The Lord Of The Rings kon ik me ook nie goed houden, vonk zo zielig!! Pearl Harbor moes k ook bij huilen en verder bij o.a: Romeo & Juliet, Starwars ep 2, the Man in the Iron Mask en nnog heel wat andere films. ik jank nogal snel!! Gister moes k ook wel ff huilen bij Heart Break High vonk ook heel zielig, maar k heb ook wel es gehuild bij 7ht heaven, buffy, charmed en andere (zielige) series :rolleyes: :rolleyes: |
Dancer In The Dark
|
My girl...is meteen ook de enige
|
Huilen is bij mij ook niet van toepassing.
Maar de eerste brok in m'n keel bij een film was bij 'Dances with Wolves', toen die wolf werd neer geschoten :-/ Zeer triest... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |