![]() |
[HELP] zij is voor een andere voetbalclub!!
Hallo iedereen,
Ik zit met een nogal groot probleem. Ik heb een tijdje terug een heel leuk, slim, mooi en bovenal supertof meisje ontmoet, nu is echter zo dat zij fanatiek aanhangster is van een voetbalclub die ik veracht! Ik weet dat zij en ik enorm veel zullen botsten op dit vlak en denk er nu ernstig aan om het contact te verbreken nu het nog kan - voordat ik tot over mijn oren verliefd word. Wat zouden jullie doen in dit geval? Zouden jullie kunnen leven met het feit dat je vriendje of vriendinnetje een andere voetbalclub supportert? Alvast bedankt!! |
:D
Jemig, er zijn toch echt wel ergere dingen waar je je druk om kan maken in't leven niet? |
gewoon een keer samen naar een psv wedstrijd, of gewoon alleen maar over jouw club praten, volgen, bekijken etc. ;@ zo heb ik mjn vriendin ook over gekregen :bloos: al was die nog geen voetbalfan dus dat ging iets makkelijker :bloos:
voorderest gewoon verder gaan met r natuurlijk, tenzij ze ajax support groetjes, tet |
Nou ja, het is natuurlijk niet iets onbenulligs als: 'Shit, zij houdt van Chinees en ik van Italiaans!!'
Wat te doen? :( |
Ik zou haar meteen dumpen, jullie willen blijkbaar te verschillende dingen van het leven.
|
Als jij er zo'n groot probleem van maakt dan moet je het niet doen.
Persoonlijk kan het me aan mn reet roesten voor welke voetblaclub iemand die ik leuk vind is. |
Citaat:
|
Hoi Niels.
|
Citaat:
Als t echt een leuke chick is dan kijk je hopelijk wat verder dan de voetbalclub. :n |
Citaat:
Dat gaat nooit wat worden he? |
Ajax!
|
Right...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |