![]() |
Enquête!
Wij houden een statistisch onderzoek voor wiskunde en daarvoor
hebben wij een vraag bedacht. Als jullie in '91 of in '92 zijn geboren zouden jullie dan deze vraag eerlijk willen beantwoorden. Hoe oud waren je ouders toen jij werd geboren? Alvast bedankt! :) |
Euh, waarom alleen maar kinderen uit die geboortejaren? Ik denk niet dat je er veel zal treffen hier :)
|
Waarom niet?
De meeste scholieren zijn toch in of rond die jaargetallen geboren? Of zie ik dat nou verkeerd? :rolleyes: En we hebben die jaartallen gekozen omdat het anders allemaal een beetje onoverzichtelijk wordt met het berekenen en zo. Greets |
Euh, de enige scholieren die in die jaren zijn geboren zijn nu 16 of 17, terwijl de hele middelbare school bevolkt wordt door jongeren tussen 12 en 19. Dat is dus best een klein deel. Bovendien zitten er op dit forum ook een heleboel mensen die in het MBO/HBO/WO zitten, waardoor het aantal middelbare scholieren op het forum op zo'n 50% neer zal komen :)
Maar ik begrijp jullie reden goed hoor, het is inderdaad wat gemakkelijker. Succes! |
pff... Racing Dutch naamzoek, Darkiekurd naamzoek.
denk ik |
Ja, misschien wat weinig mensen maar het is beter dan niks! ;)
We hebben al alle mensen uit de paralelklassen dus nu moeten we ook mensen van buiten af hebben. Dus het maakt niet echt uit hoeveel het er zijn, als het er maar een páár zijn. En waar de hel dat die tekst van Dun Hout over? Greets |
Citaat:
En met naamzoek probeert hij ze hierheen te lokken...:D (come on, kitty kitty kitty) |
Citaat:
|
:)
|
Ik ben in '91 geboren :P. Mijn moeder was toen 24 en mijn vader 31.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |