![]() |
LG Viewty of Sony Erricson Blue Velvet
Dag allemaal,
Ik mag binnenkort weer een nieuw mobieltje uitzoeken en ik twijfel dus tussen die 2. Want ik wil een telefoon met een goede camera, want dan hoef ik geen digitale camera te kopen:P Maar ik weet niet welke van de 2 beter is? **help:)** |
Vieuwty schijnt heel erg tegen te vallen heb ik gehoord in de winkel.
De reclame ophef die er voor gemaakt is schijnt volgens de mannetjes van Belcompany zeer overdreven te zijn voor het resultaat. |
http://www.youtube.com/watch?v=wF5aME7h2S0
Ik vond dit wel goed voor vergelijking :) De N82 is de beste camera, de N95 volgt, dan de k850 en dan de Viewty, hij beoordeeld de Viewty gewoon als teleurstellend terwijl de andere drie als goed gelabeled worden. |
Ik heb de viewty en het is gewoon een goede mobiel, niet al te duur.
Mensen moeten niet klagen |
Een digitale camera maakt altijd betere foto's dan een telefoon. Maar goed, 5 MP wordt wel steeds beter. Als je nu nog steeds geen nieuwe telefoon hebt zou ik ff kijken naar de Samsung F480 (TouchWiz) of wachten op de Sony Ericsson C902. Die hebben allebei 5 MP camera. En allebei touchscreen, alhoewel de SE alleen links en rechts langs het scherm touchknopjes heeft zitten en de Samsung compleet touchscreen is.
|
ik zou gek worden van touchscreen....mijn vriendin heeft dat ook en dat is echt triest.
|
Uitgaand van het feit dat beide toestellen die TS op het oog heeft touchscreen hebben...
|
ik zou gaan voor de SE, die hebben over het algemeen een betrouwbaardere batterij en dat is het enige wat voor mij telt
|
reme476 jij praat als een kip zonder kop.
Touchscreen van de viewty werkt perfect helemaal geen problemen mee, dus oordeel niet zo als je het niet weet. En de batterij van de viewty vind ik aardig goed.:cool: |
Citaat:
geen touchscreen(y) De viewty is gewoon een goede betaalbare mobiel. Voor weinig geld, die mobiels waar jij over praat betaal je weer 30 euro per maand voor 2 jaar. |
Citaat:
|
|
Als je een telefoon met een goede camera wilt moet je voor de G800 gaan. Een 5 MP camera met optische zoom. (Y) Het is tot nu toe voor zover ik weet ook de enige die dit heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |