![]() |
Tekst trouwkaart
1 augustus dit jaar hopen mijn vriend en ik elkaar het ja-woord te gaan geven.
Vandaag hebben we onze trouwkaart uitgezocht. De tekst blijkt nog knap lastig. We willen er namelijk een klein gedichtje of gebedje in hebben vanuit de bijbel. Het hoeft geen rechtstreekse tekst te zijn maar wel iets dat slaat op het huwelijk en op Hem. Weten jullie misschien een mooie tekst? |
Deze vind ik altijd mooi:
dat wat was dat wat is dat wat komen kan doet ons opzien naar Hem Die was en is en komen zal. Verder vind ik hooglied ook mooi: “De liefde is een vlammend vuur, een vlam van de Heer. Zeeën kunnen haar niet doven, rivieren spoelen haar niet weg.” Hooglied 8: 6b & 7a |
1 kor 13 is ook altijd mooi
|
Bedankt voor jullie reacties, uiteindelijk hebben we voor deze gekozen:
Wees, Heere Jezus, Koning in heel onze levensgang Maak van ons hart Uw woning ons hele leven lang |
Netjes!
|
mooi (y)
|
Tnx ;)
|
clubleiders van mij hadden de tekst :
For as long as I shall live I will testify to love Be a witness in the silences when words are not enough With every breath I take I will give thanks to God above For as long as I shall live I will testify to love maar ook ergens anders : Todat i choose to follow you Today i choose to give my 'yes'to you Today i choose to hear your voice and live Today i choose to follow you |
* ziet net dat je al gekozen hebt... :P
|
Ik had gekozen voor "En had de liefde niet"
Knielen op een bed violen <333 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |