Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Hotmail] wachtwoord vergeten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=168519)

sjoemie 25-07-2002 22:44

wachtwoord vergeten

t zit zo : net voor ik op vakantie ging hebk mn hotmail ww veranderd, en je raad et al.. ben net terug en ben t wachtwoord vergeten :( erg frustrerend. Maar iig, iemand die ik ken had laatst een programmatje ofzo en daar kon je dan wwen mee 8erhalen die op je computer zijn ingetypt.
weet iemand misschien welk programma dit is en waar je et kunt downloaden??

MilieuGaatVoor 25-07-2002 23:14

Ik vrees niet dat er zo'n progje in omloop zal zijn (maar ik weet het niet zeker).

Maar wist je ook dat Hotmail een "Forgot your Password" service heeft? Moet je natuurlijk wel een zinnige Secrest Question hebben... en anders zit er weinig anders op dan een nieuw account te nemen.

Sookie 25-07-2002 23:16

Citaat:

sjoemie schreef:
t zit zo : net voor ik op vakantie ging hebk mn hotmail ww veranderd, en je raad et al.. ben net terug en ben t wachtwoord vergeten :( erg frustrerend.
Beedje dom dus :p

Maar goed, volgens mij wordt er in dit topic al over gesproken: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=165924

Idd, je kunt het beste eerst de "Forgot my password" optie uitproberen.

Veel suc6!

NightmareZ 26-07-2002 11:44

Citaat:

sjoemie schreef:
t zit zo : net voor ik op vakantie ging hebk mn hotmail ww veranderd, en je raad et al.. ben net terug en ben t wachtwoord vergeten :( erg frustrerend. Maar iig, iemand die ik ken had laatst een programmatje ofzo en daar kon je dan wwen mee 8erhalen die op je computer zijn ingetypt.
weet iemand misschien welk programma dit is en waar je et kunt downloaden??

Ik heb die programma ( ik denk illegaal )
ik ga hem hier NIET neerzetten want het MAG NIET!
maar is wel een handige prog

dus als je hem wilt voeg me dan als je een msn heb (y)
alextop1@hotmail.com

MilieuGaatVoor 26-07-2002 18:26

Citaat:

NightmareZ schreef:

alextop1@hotmail.com

Het enige dat ik me daarbij kan voorstellen is een prog dat je toetsenbord logt zodra je het progje aan hebt staan. Heb je dus niks aan als je het niet aan hebt staan... en dat had zij niet. Maar als het op de een of andere geniale wijze kan achterhalen wat je in het verleden hebt ingetiept, lijkt het me inderdaad geschikt (en dé hackertool van de eeuw).

Dus ik heb je toegevoegd aan msn om dat even uit te proberen :)

MilieuGaatVoor 26-07-2002 18:35

NightmareZ heeft het een en ander verkeerd begrepen, zo'n progje heeft hij inderdaad niet :)

NightmareZ 26-07-2002 18:37

Citaat:

Socratesss schreef:

Het enige dat ik me daarbij kan voorstellen is een prog dat je toetsenbord logt zodra je het progje aan hebt staan. Heb je dus niks aan als je het niet aan hebt staan... en dat had zij niet. Maar als het op de een of andere geniale wijze kan achterhalen wat je in het verleden hebt ingetiept, lijkt het me inderdaad geschikt (en dé hackertool van de eeuw).

Dus ik heb je toegevoegd aan msn om dat even uit te proberen :)

sorruh kheb het verkeerd begrepen :o

DaKonium 26-07-2002 19:49

Citaat:

NightmareZ schreef:

alextop1@hotmail.com

hehe, hoe kan ze nou op msn als ze d'r hotmail niet opkan :D

jantje006 26-07-2002 20:05

heey. als je alles bent vergeten is er een optie om contact op te zoeken met hotmail. Zelf heb ik toen is van alles moeten invullen : van wanneeer je het laatste erop bent geweest enzo. als het goed is kunnen ze dan je wachtwoord trug geven. echte goede hotmail hack programma's zijn er helaas nie :(

veel succes jan

spocky 27-07-2002 13:33

Zum dat terugkrijgen des wachtwoord:
1) als je Foutlook gebruikt ben je helemaal snel klaar, als je den wachtwoord hebt laten opslaan tenminst. Je kunt dan gewoon op het Hotmail-account rechtsklikken, properties en daar zie je sterretjes die dein wachtwoord voorstellen. Je kunt ze heel makkelijk zichtbaar maken met een pgm in VB, je kunt er ook enig anderes downloaden, irgendwo.
2) Je kunt ook gewoon op 'forgot pass?' klikken, en dan een antwoord op de 'secret question' invullen, ook het land. Die andere dingen hoeven overigens niet...
3) Als je 30 dagen wacht en daarna het account opnieuw aanmaakt, kun je met msn gewoon de contactlist weer terugkrijgen. Deze bug zat er vorige maand tenminste nog in!

Grüss dich,
spocky

das Leben kann so prachtvoll sein!

Internationalist 27-07-2002 18:51

Citaat:

DaKonium schreef:

:D

eddie 28-07-2002 15:51

Citaat:

DaKonium schreef:

Je kan ook een ander email adres opgeven hoor...

pietje63 28-07-2002 16:05

ik heb een keer gehad dat er in mijn registry wat wachtwoorden stonden (geen idee hoe die daar kwamen :@) maar stond o.a. msn wachtwoord in..

sleutel:
current_machine/software/microsoft/data

je kunt even kijken of die er is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.