![]() |
Wat is jullie struikelblok?
Of met andere woorden: is er iets waarover jullie steeds opnieuw ruzie maken? Bv drugs, jaloezie, onzekerheid, andere interesses enzo....?
Bij mij en men (ex)vriend was het vooral de jaloezie en op het einde de drang naar vrijheid. T is nu pas terug uit :( |
ehmm jah we hebben wel een punt waar we steeds op terugkomen
maar ik vind het privé waarover we steeds weer ruzie hebben :) |
we hebben wel steeds dezelfde "soort" ruzies, maar wel steeds over een ander onderwerp.
|
Met mijn ex heb ik veel ruzie gemaakt omdat hij soms weken niks meer van zich liet horen en hij vond dat precies normaal :s
|
wij hebben altijd ruzie.. over racisme..
En bijv. over dat gedoe in Aganistan enz.. En als ik op tv van die zielige kindjes met dikke buikjes zonder ouders zie.. DAAR gaan we altijd over in discussie want we hebben echt 2 verschillende meningen.. en dat lijd tot ruzie :mad: |
Citaat:
|
Over te laat komen en niet aan de afspraken houden... Hij is vrij goed in deze 2 dingen! *zucht* :p
|
Ik ben te gevoelig/moeilijk en hij is te ongevoelig/gemakkelijk.
Hij is nogal makkelijk met dingen daardoor en ik heb dan het gevoel dat ie nix om me geeft of me niet belangrijk vindt :(.. |
Niet echt ruzie, maar soms wel irritatie omdat ze soms zeer onduidelijk is (vrouwen kunnen vaag zijn).
|
Citaat:
|
Jaloezie + drank + een vriend van hem
|
Citaat:
Wij hebben ook altijd dezelfde soort ruzies. Hij doet dan iets waardoor ik me kut ga voelen, ik vertel dat aan hem, hij vat het verkeerd op, gaat verwijten terug lopen gooien, en dan hebben we de poppen aan het dansen.. Uiteindelijk heb ik dan geen zin meer in ruzie en dan moet ik janken, en dan loop ik nog steeds met een kutgevoel rond omdat het niet uit is gepraat. En ja, dan begint het weer overnieuw.. Altijd van dit soort ruzies |
Citaat:
|
met mn ex hadden we ruzie omdat hij me claimde en ik daar niet tegen kon..
:rolleyes: |
jaloezie, afstand
|
onze cultuursverschillen is ons struikelblok wel eens. er zijn best veel verschillen te vinden tussen een angolese cultuur en een nederlandse cultuur en dat wil soms wel eens botsen.
|
afstand........
|
Altijd dezelfde soort ruzie.
|
Had ik maar een struikelblok :(
-Desecrator |
nr 1: jaloezie
nr 2: ik zie hem (volgens mij ) te weinig nr 3: vrienden van hem |
zijn opmerkingen die ik verkeerd opvat, en idd omdat ik jaloers ben...
|
Eh, we hebben elkaar nog niet gevonden. :D
|
-door afstand doordeweeks vaak op msn moeten communiceren enzo, elkaars getypte woorden verkeerd opvatten.
-onzekerheden van ons allebei |
ze vind t heel naar als ik blow...dus ben ik gestopt..:)
|
Voor een vriendschappelijke relatie...
Haar paps :( |
ze claimt zichzelf lui en daardoor is ze volgens haar a-sportief. :/
als ik weer iets doms gezegd/gedaan heb. :/ |
wij hebben nog te kort om ruzie te maken...
t gaat tot nu toe helemaal toppie! |
Onzekerheid,jaloezie,drugs,drank ....:( blegh komt allemaal door mij
|
SMSen.
|
hmm 'k geloof niet dat we dat echt hebben, we hebbe wel ergens jah 'n soort ruzie om gehad, wat je eigenlijk niet echt ruzie kan noemen.. we hebben alleen iets stoms gedaan twee weke gelede en daar hebbe we 't nu nog wel 'ns over...maarja...
|
Citaat:
we leidden een ander leven en hadden te weinig tijd voor elkaar zodat we flink uit elkaar groeiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn jaloersigheid :( en zijn onverschilligheid als reactie erop
|
jaloezie ennnn mijn franke mond :rolleyes: en zijn domme grappen ( int begin valt het nog mee maar na een lange tijd , grrrrrrr :mad: )
:rolleyes: |
het af en toe kinderachtige gedoe komt mij vaak mijn strot uit en laat het vaak merken....
Maar heb ik dadelijk geen last meer van.. |
Van ruzie kan ik niet spreken, maar ik kom altijd te laat en dat vindt hij niet zo tof :)
|
Beslissingen maken.
|
Citaat:
ik was niet ''welkom'' bij hem thuis... ze hadden me 2 keer gezien... (toen we ze tegen kwamen en zo) keken ze me aan van en wie moet jij dan wel niet zijn... :( een van de iiii-ste gevoelen die ik tot nu toe gehad heb... :( |
jaloezie, onzekerheid, "bezitterheid"(?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk de afstand, hoewel we daar nog geen last van hebben gehad. Maar we zullen zien, als onze drukke leventjes weer beginnen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |