![]() |
Minder gelukte creaties
Hierbij een topic waarin je je 'minder gelukte gerechten' kunt plaatsen en je mede-forummers hiervoor kunt behoeden.
Kom maar op :) TS: Ik had eens gewokte witlof gemaakt, dat wordt ontzettend bitter. Nog wel geprobeerd om het met woksauzen te redden maar helaas. Dat was echt heel vies. |
Raar, ik vind het altijd juist wel lekker als je het wokt, wel tot het gaar is uiteraard, rauwe witlof is nou eenmaal bitter. Heb je het ook geprobeerd met rozijntjes er door heen, of een schepje bruine suiker later karameliseren? Dat maakt het ook een stuk zoeter :).
Ik heb een keer roerbakgroente echt verpest door er volgens mij saffraan of dragon door heen te gooien, de smaak overheerste echt enorm en je kon niets anders meer proeven..echt enorm smerig. Verder kan ik me niet echt iets herinneren wat echt mislukte, hoogstens dat dingen veel langer moesten koken/in de oven moesten dan het recept maar ach, als het daardoor wel gewoon lekker wordt vind ik dat niet zo erg. |
Ik heb een restje gesneden ui in een bakje in de koelkast bewaard. De volgende dag smaakte de kwark en de margarine naar ui!
|
Citaat:
|
Witlof wokken vind ik juist lekker, met een beetje zout er door en dan niet te lang (het moet geen snot worden). Wordt juist lekker zoet (y)
Ik kreeg een keer een gerecht voorgeschoteld dat mijn man had gemaakt. Een soort traditionele pasta. In plaats van 2 teentjes knoflook had hij er twee knofloken in gedaan. Ik heb het serieus geprobeerd maar zelfs van die twee happen kreeg ik uitslag over m'n hele lichaam; ik kan prima tegen knoflook, maar niet in die hoeveelheden. |
Citaat:
|
Citaat:
like, omg :D :D ennieweejz, ik heb nog nooit iets gemaakt dat mislukt is. |
Domste wat ik heb gedaan is een liter te veel water in de soep gooien en ik heb hem ook ooit de pan weer uit zien komen maar das meer dom dan mislukte creatie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |